IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият McLaren F1 няма да гони Bugatti Veyron

Идва през месец май, оборудван с невиждани технологии.

Новият McLaren F1 няма да гони Bugatti Veyron

Рон Денис, шеф на McLaren и човекът, който нарече Bugatti Veyron "грозно прасе", разкри подробности за новата суперкола на марката - дългоочакваният наследник на легендата McLaren F1.

Автомобилът ще бъде готов през месец май и няма да гони постиженията на Veyron, заяви Денис пред австралийското издание Drive. Той разкри, че колата няма да бъде способна да развива максималната скорост на Bugatti Veyron Super Sport, нито тази на легендарният F1.

"Нашата цел с новия F1 не е максималната скорост, а динамиката, заяви Рон Денис - Стратегията ни е същата като при MP4-12C. Той преминава през всяка писта, с по-добро време от McLaren F1, така че феновете на McLaren не трябва да се притесняват за качествата на новата кола".

Той допълни, че новият модел, носещ кодовото име P12 ще бъде показан по време на Гран При на Монако, уточнявайки, че возилото ще се произведе в къса серия най-много 500 бройки и ще се отличава с невиждани технологии, използвани за първи път в автомобилите.

P12 ще използва същата карбонова монокок конструкция (Monocell), която използва MP4-12C, както и неговият двигател - 3.8-литров би-турбо V8. При наследникът на McLaren F1 обаче ще има хибридна система, най-вероятно KERS, а теглото му ще бъде много ниско.

Относно формите на колата Рон Денис заяви единствено: "Новият F1 ще изглежда съвсем различно".

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 13 години )
    kato stana vupros za ariel atom,toi e nenadminat i na uskorenie po prava,i v zavoite s 2G napre4no..i mn ama mn trudno moje da se nameri ne6to na 4 kolela,koeto da ti dostavi takova udovolstvie..i struva okolo 70 000 lv..taka,4e spored men za zadovolqvane na sportniq apetit e NAI-DOBRIQT atoma
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    До do 66 Като си тръгнал да се замисляш замисли се и за нещо друго. Ф1 или Наскар, кое ти харесва повече? Едното е *** заварен за пода и обикаляне по един овал докато свят ти се завие, а другото има и завои. Високата скорост да те накефи, колко да те накефи!? И ще ти омръзне, а в завоите винаги има нещо ново. И ано е прав, има разлика между скорост и ускорение, но колите за които говорим си ги имат и двете.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ано ( преди 13 години )
    чета тук и се убеждавам че не вдяватетози макларън има брутално ускорение и е стабилна по завоитедругия вдига по- висока скоростбъркате високата скорост със ускорението -динамиката общо взетоариел атом показва това което желаят от макларън- лек стабилен и динамичен без да има за самоцел да развива 400 км/чтази скорост е подходяща за много дълги прави и специални овали но в живота са много малко и е безсмисленонисан и ариел го доказват донякъде и лотус
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    do 66 ( преди 13 години )
    suglasen sum, mnogo e vajno edna kola da e dobra v zavoq - za tova spor nqma, no vse pak az se radvam poveche na brutalnoto uskorenie poveche... Bih kazal obratnoto ako imashe v BG svqstn pista, no v segashnite usloviq kato se ima v predvid che karame 80% gradsko, a dori da e izvungradsko predpochitam bavna v zavoytre kola koqto kompensira zagubata s uskorenie... :)
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    човекът, който нарече Bugatti Veyron "грозно прасе"======================================Човекът го е казал кратко и ясно-ГРОЗНО ПРАСЕ.Всички останали коментари са излишни.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    До do 66Също така замисли се, че на рали колите се обръщат много повече в завоите, отколкото на правите. ;)
  • #11
    10 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    До do 66Там е работата, че дори и да знаеш какво правиш с тази която е по-нестабилна в завоите пак можеш да се пребиеш и вероятността е много по-голяма отколкото да се пребиеш от ускорение. А ако не знаеш какво правиш е ясно че ще се пребиеш във всички случаи за тези коли за които говорим.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Реф ( преди 13 години )
    Практиката е показала, че колата, която минава с по-голяма скорост през завоите обикновено има предимство било то като време за обиколка или като поведение на пистата. Това е видно дори и на пътя. П. С. И е много по-голям кеф като минеш завоя с по-висока скорост, отколкото да ускоряваш на правата (лично мнение). Особено ако разликата в скоростта между колите в завой достига двуцифрени стойности.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    do 66 ( преди 13 години )
    ami ne, vsishtnost i dvete sa koli, prosto sa napraveni po malko po-razlichni prichini... no az imah v predvid koe prepochitate golqmoto G v zavoq ili golqmo G v uskornie i spirane za zavoq :) A otnosno tova dali ste stignesh jiv do kraq na zavoq, ami ako ne znaesh kakvo pravish i s dvete moje da se prebiesh na gola i prazna pista nali taka :D :D
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма какво да спорите!Автомобила се нарича Годзила.Бърз, без надута цена, стабилен, брутален във всякакви условия, 4х4 и не на последно място практичен-има багажник и е с 4 места.Другите какво предлагат-прескъпи летни автомобили. Падне ли дъждец или не дай си Боже сняг са в бокса. Чакат да се запролети и тогава излизат и то само на сухо време, че иначе завоите много ги изправят.