IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dacia: Great Wall не ни притеснява

"Не ги възприемаме като конкурент, но и не ги подценяваме", заяви Жан-Кристоф Кюглер пред Automedia.bg.

Dacia: Great Wall не ни притеснява

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, който имахме възможността да интервюираме по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта, 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време. Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".


Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева. "Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia: "Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Подробно за Dacia Lodgy

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години. Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 13 години )
    Е това журналистите търсят под вола теле! Нека минат 5 години поне и тогава да задават такива въпроси!
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе,човече ти да не си луд,китайският двигател по-качествен от двигател на Рено-нисан.А Ред-бул в F1 на кой е двигателя.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Karutsar ( преди 13 години )
    След 3-4 години ще видим колко Дачии и колко въпросните китайски коли ще се движат по БГ пътища.И ако се окаже ,че Дачиите са повече от китайските боклучета на свеки ще стане ясно че вие освен да лъскате бастуна от друго не разбирате.Продължавайте да си лъскате бастуна и не коментирайте глупости.Заводът в Буховица ще фалира защото няма да може да пласира цялата си продукция.За да се наложат на пазара ще са необходими поне 5-6 години.Те няма да могат да издържат да работят на загуба 5-6 години.
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ..А трябва много да ви притеснява, понеже Волекс в сравнение със Сандеро има по добър, по съвременен(евро5) двигател, 2 години по-дълга гаранция.И въпреки това със аналогично оборудване струва 2800 лева по-малко.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    по-красива е от Сандеро.по-добър мотор, по-голяма гаранция и 3000 лева по-ниска цена. Браво на Волекс! Какво стана с базовата цена на колата, не е ли готова още? дано да си спазят обещанието и да струва 12000
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    По тая логика всички премиум марки са с доста лошо качество, обратно на корейските, които са неразрушими? Би било прекрасно, но истината е че по-дългата гаранция е просто маркетингов трик.
  • #13
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    въпросният мотор на сандеро е евро4 , а на волекса евро5. за качеството по старо правило май точен показател е гаранцията,която производителя дава. сандеро е една от малкото коли с 3 години, а волекс идва с 5.
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    сандеро 1.6 85 к.с и 3 год.гаранция=18790 лвволекс 1,5 97 к.с и 5 год.гаранция= 15990 лвоттук нататък няма смисъл да говорим. а дали румънците се притесняват от нашите коли? от статията мирише,че са се посрали от страх. е, в румъния пазара ще си остане техен.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    лесли каручка ( преди 13 години )
    то па тоя хюндай е такава работа... хечбек, грозен и евтин.. не разбирам какво има да си горд с такава каручка..
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до експерта ( преди 13 години )
    Миризма, ти съвсем си ХЮНДЯСАЛ