IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen пуска Polo BlueGT

Машината е снабдена със система за активно управление на цилиндрите

Volkswagen пуска Polo BlueGT

Volkswagen използва изложението в Женева да покаже и модела си Polo BlueGT. Това е първият автомобил на компанията, който е снабден със система за активно управление на цилиндрите (ACT).



Под капака на хечбека е върховият двигател EA211 от новата линия на VW. Той е бензинов TSI с обем 1.4 литра и е комбиниран със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двойно сцепление. Благодарение на тази комбинация машината ускорява от 0 до 100 кг. само за 7.9 сек, а маскималната му скорост достига 210 км/ч.



В същото време разходът на гориво е 4.5 л/100, а изхвърлените във въздуха вредни емисии СО2 – 105 г/км. Ако автомобилът бъде снабден с 6-степенна ръчна скоростна кутия, показателите не се променят кой знае колко – 4.7 л/100 км и 108 г/км СО2.



Освен това Polo BlueGT е получил 17-инчови джанти от лека сплав, нови изпускателна система с 2 тръби, нови задни спойлер и броня, модифицирани дневни светлини и фарове против мъгла. А също така и черна радиаторна решетка, както и боядисани в същия цвят огледала.

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    do Xax ( преди 12 години )
    По-точно казано;Задницата на BMW 1 серия е идентична с тази на Полото.зашото Това поколение на Поло е от доста време,а 1 серия от 2011
  • #34
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми какво да прави миризмата като е видял какви двигатели имат Поло и си е помислил че тромавия Хюндай и20/който пък е копие на Опел Корса/ е най-бавната кола на света. Миризливия пак се е одрискал като е видял че дори Поло има по-мощни двигатели и предлага много,много по-добра динамика от *** и30 с който миризмата ако бърза трябва да слиза и да го бута.
  • #33
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ex-jok ( преди 12 години )
    хахах тука някъв мишок пише яко от явно вече бившият ми ник,искам само да ти кажа нещо *** жалко,ако си пред мен сега ,такива шамари ще плющят,че и баща ти няма да ти помогне после,пожелавам ти всичко най-лошо в този смешен животец дето си живуркаш,айде духай
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Страхотия ( преди 12 години )
    Я, от зад снимали бе-ме-фе 1чка ;). Много са крадливи мюнхенските пръдни, и то не само на дизайн, както знаем всички.
  • #31
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    дръвце
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    papaBenediktXVI ( преди 12 години )
    Polo GTI1,4DSG 179k.s. v momenta e 30300evro, tova 6te e pone 35000Evro. Dosta pari za Polo.
  • #29
    5 rate up comment 3 rate down comment
    papaBenediktXVI ( преди 12 години )
    Za men e po-dobria izbor e Alfata,6te me razberete kogato izleze cenata na Poloto.Alfata e stari4ka ve4e,a i vapros na vkus.Koito si haresva Polo si e za nego,men me ustroiva pove4e Alfata ,a i sled godina,dve, 6te imam 6ans da ia pritejavam.
  • #28
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Противоречиви чувства остави в мен! Ако не са тия гадни ръбове на които можеш да порежеш, е една идея по добре от Сандеро на Дачия, но защо не е взаимствано повече от Логан ?! Там техниката е желязна.Не ги виждам с тоя кютук! На вагенчето им се е получило на криво - ляво, тук обаче има нужда от сериозна преработка! Я по - добре да му кажат концепт и да си го зимав за преработка за тяхно добро ще е ! На живо може да и по-зле, да чукаме на дърво.
  • #27
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вътре е трагедия, но отвън ми изглежда дори по-елементарно. Вярно на снимки е едно, вътре е друго, но все пак...Абе *** и скъпа кола, не са заложили на дизайна! Може би са бързали, така си мисля... При фейслифта ще се оправи всичко , дано по-бързо им мине "ръбатия" период... или окончателно ще се ***!
  • #26
    6 rate up comment 11 rate down comment
    zok ( преди 12 години )
    Имам такова Polo с 1.4 мотор.Още на първия месец от магазина или 1100 км заминаха биалтките-фабричен дефект- смениха ги,след 2 месеца близо 2000 км задни амортисьори-задни-пак фабричен дефектслед 4 месеца или общо 7 изминали от покупката таблото угасна - смениха го. сега зимата в студа вратите едва се отваряха-замръзваха им механизмите! преди 1 седмица замина едната дюза! Колата е на 15 000 км !постоянно нещо не работи по цд-то и борд компа.... ами какво да кажа-никога повече Volkswagen !