IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И дърветата се огъват пред Golf!

На Golf не му трябва "каско", умее да се пази сам?!

И дърветата се огъват пред Golf!


Всякакви митове и легенди се носят за Volkswagen Golf, особено за по-старите поколения. Факт - това са едни от най-здравите и благодарни автомобили, произвеждани някога. Вероятно заради това в интернет могат да се намерят всякакви преувеличени или небивали истории с участието на Golf.

Снимките, на които попаднахме днес, вероятно ще родят още едно разпространено твърдение за популярния немски автомобил - "На Golf не му трябва "каско", умее да се пази сам".

Въпросните снимки се появиха в няколко автомобилни форума и както изглежда в тях няма нищо невероятно. Щастливият собственик на колата казва: "Знам, че изглежда нагласено. Кълна се в гроба на баба ми в честа на семейството ми, че снимките не са нагласени. Нямам възможностите, а и въображението да направя подобно нещо".

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Тази снимка от лятото много се задържа, надявам се на нови,от зимата, например как лавина се извисява и замръзва при вида на небрежно паркирания Голф.:)
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Доше толкова ли я закъса, че опря до мен бе моето момче?
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До А ся де ( преди 13 години )
    Глупи,като не искаш да обиждаш не обиждай.Селянин ще викаш на оня дето те е докарал от село...Голф 1 и 2 наистина бяха коли за времето си,но сегашните Голфове са глокници.А за течащите Хонди-ми не си прав.Която и да е кола като не я поддържаш ще се скапе.Покарай нещо различно от тия ***,дето ги хвалиш и тогава коментирай...
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Golfbuster ( преди 13 години )
    който не е имал голф той не може да плюе по него лично аз карах 3 години един мк3 gt купих го карах го и го продадох не съм се занимавал с ремонти само смяна на консумативи но все пак не е толкова перфектен колкото всички го изкарват най гадното може би е разположението на седалката спрямо волана от където идва и голф стойката и в последствие гръбначно изкривяване :) в общи линии бюджетен автомобил за нашите пътища а и на всякъде има части за него
  • #27
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дърво отива при дърво.
  • #26
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    "...за времето си беше голямо постижение, а дизелът-също бе инженерно постижение..."Cenitel и аз това казвам- за времето си. Какво са сега- не искам да коментирам, просто съм предубеден, не ги харесвам до голяма степен заради селските бекове дето толкова ги възхвалят. Мисълта ми беше, че което си е тяхно, трябва да им се признае.
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    123,300д ( преди 13 години )
    от пернишки винкел няма да му се размине
  • #24
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Почитател на истинат ( преди 13 години )
    А ся де:Първо, Голфът по ист. причини стана популярен,купува се в Германия най-много и в Европа-заради разказвания мит от бащи на синове за немското качество.Второ, само немското Аутобилд,което е сп. на Фолксваген, заедно с клоновете си в Европа, изкарва в собствените си тестове Голфа най-добър-дори немски читатели се дразнят от това безочие.Прочети интервюто с Ф. Пиех-преди 5 г., прегледай статистиките в Аутомедиа,виж и оригиналните им извадки във всички, освен нем. сайтове. Успех!
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Евала братле.Много си прав.Малко умни приказки може човек да прочете тук.Тази е от тях!
  • #22
    25 rate up comment 26 rate down comment
    А ся де? ( преди 13 години )
    Не искам да обидя никого. Но хората, обиждащи Голф, са абсолютно *** селски комплексари, каращи течащи масло хонди или ръждясали опели. Голф е един от най-продаваните модели за всички времена. Почти винаги водещ във всички възможни класации и тестове, където участва. Име-институция. Марка в марката. Само 911 на Порше може да се похвали с подобно реноме. Но *** не могат да го разберат това и го асоциират със *** в Перник.