То4но в АутоБилд казаха - ока4ването е гумено,при високи скорости двигателят е 6умен,ло6о кормилно управление и др. Но твоята е по-специална - тя е като Porsche,нали?Как да се скрие6 с това"иновативен и надегден",До6е?И тестовият разход е 6.3л/100км.Или твоята не само не гори, ами произвегда бензин докато "лети"..И на края с здраве да си я кара6!
Автомобила си заслужава всяка стотинка.Кара те да се наслаждаваш само.Много приятна возия създаваща усещането,че сте в кола по-висок клас.Икономичен,безшумен,екологичен,иновативен,хай-тек технологии и изключително надежден.За почти 25 000 навъртени до сега километра,абсолютно никакви грижи за нищо.Дори лампа не е изгоряла.Те на теста на АутоБилд също се чудиха,как може за 100 000 км нищо да не напомни за себе си и дори нито една лампа не бяха сменили.Изключителна кола според мен.
Позабавиха се с Plug-in Hybrid-а.Не ми се чакаше и миналата година си взех нормалната версия от която съм безкрайно доволен.Цените не ги гледайте!Винаги можете да се спазарите с поне 10 % надолу.Аз моя си го взех с 6500 по-евтино от обявената цена+допълнително 4 зимни гуми с лети джанти.Размерите в купето са по-големи от на БМВ 5.Шофьорското място е по-удобно и широко,техниката е на топ ниво,абсолютно безшумен в града.Наслаждавам се само на кристалната музика звучаща от вградените говорителиJBL
колите в UK са с възможн най високата цена. а в щатите - обратно. така че не сравнявайте 30к паунда с 20к $. едва ли японсите ще искат двойна цена само заради един щепсел и малко електроника за конвертиране на 230V мрежа. а като гледам не са сложили големи батерии. преди време бяха казали че ще минава поне 60км на бат. а сега 25. и тогава казаха 1,5л разход - което при този цикъл на мерене и 60км на бат. щеше да е така. да почакаме да видим истинската цена а не тази в UK.
Дизайнът е красив от технологична гледна точка. Разбира се, не става да го паркираш пред столична чалготека. За техниката под капака няма смисъл да се обяснява - достатъчно е че е от Тойота. А това означава съчетание от иновативност и надеждност без аналог.
Хубава кола, модерни технологии, но не бива да се забравя че електрическите автомобили са направени от нефт, точно както слънчевите колектори, ветрогенераторите ел. преносната мрежа и почти всеки "преработвател" на екологична енергия. Просто свърши ли нефта, спират колите без значение електрически или с вътрешно горене.
Колата е хубава, но цената наистина е доста височка и въпреки това пак ще има хора които да си я купят, особено тези, които ценят качеството, а точно тази Тойота дори и според Автобилд е много надежден автомобил.