IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroen DS4 Racing – 256 к.с. под капака

Разработката на Citroen Racing ще видим в Женева.

Citroen DS4 Racing – 256 к.с. под капака


Възродената луксозна серия DS на Citroen ще бъде попълнена с още един спортен модел. Той е изграден на базата на DS4 и ще бъде представен в концептуална форма в началото на март.

Както при DS3 Racing, инженерите на Citroen Racing и екипът, отговарящ за стила, са обединили усилия да префасонират имиджа на DS4 в съответствие със състезателния дух на френската марка.

Този концептуален модел, който ще бъде показан за първи път на автомобилния салон в Женева се характеризира със 100% Racing елементи – шаси, снижено с 35 мм в сравнение със серийния модел, увеличена следа отпред с 55 мм и отзад с 75 мм, добавяне на елементи като въздуховод, престилка на предната броня, спойлери в долната част на купето и уширения на калниците. Разработен от Citroen Racing, 1,6-литровият двигател е с мощност 256 к.с. или 160 к.с./л. Въпреки почти двойно увеличената мощност, емисиите на CO2 са ограничени до 155 гр/км.

Мостовете и шасито на автомобила са били обект на прецизна разработка. Спирачната система е оборудвана отпред с апарати с 4 бутала и дискове с диаметър 380 мм. И не на последно място, Citroen DS4 Racing е „обут” в 19-цолови гуми с размер 235/40.

Друга отличителна характеристика на концептуалния Citroen DS4 Racing е неговия цвят, който за пръв път се появява в автомобилния свят: сив мат с ефект на тъкан. Благодарение на структурата на боята, този непознат до сега цвят улавя светлината по различен начин и така линиите на автомобила изпъкват още повече. Семпъл и модерен, новият цвят пасва идеално на спортния дух. За да подчертае още повече екстериора, в купето на Citroen DS4 Racing присъства още един цвят и джантите също са в специална комбинация от два тона.

0 от 500
  • #20
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Разкритието на истинската самоличност на Дошо в българските автомобилни форуми е като свалянето на шлема на Стиг в TopGear!!!
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Без Дошо ще е лошо:))много е забавен:))
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Do 6efa na Do6o ( преди 13 години )
    Ti dokata se zanimava6 s puberite tuka Do6o klati "slivata" u vas!
  • #17
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    До Шефът на Дошо:Намирам за много удачно, присъствието на г-н Д. Петрунов, Дошо,във форума предвид информацията, че няма кола, понеже той именно поради тази причина би бил безпристрастен анализатор на автомобилните марки. А той, така трупайки опит от четене и анализиране,ще ни осведомява за най-доброто за всеки клас коли и за всеки джоб с пари :)
  • #16
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Неразбирам кой купува тези мощни коли с предно. Логиката е такава - хората които си купуват коли с мощност над 200 коня са такива, които карането им доставя удоволствие. АМи неразбирам как такива хора биха карали кола с предно? Ако държиш на удоволствието от карането, защо подяволите ще купуваш кола с предно за да разваляш това удоволствие !!?!?!?!?
  • #15
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Добре бе айде да ви се не види и злобарите.Щом толкова съм непоносим ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ ТОЯ МОМЕНТ НАТАТЪК ЕДНА ДУМА НЯМА ДА НАПИША В ТОЯ ,,ФОРУМ"Дошо
  • #14
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я мразим предно. Задно или 4х4 иначе си го дръжте!
  • #13
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Хаха, иска да се прави на хулиган, ама му липсва 4х4 като на Мицубиши Еволюшън и Субару Импреза. Така Ситроена с голямата си мощност и само предно предаване, често ще драска като подгонена мачка край дуварите.:)
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Малко късно се сетиха за големите предни решетки-Мицубиши и Ауди вече ги намаляват, но интересното е, че Ситроен продължават да не предлагат модели с 4х4, както Мицубиши Ево и Субару ИМпреза STI. Но Ситроен пускат само фабрични екземпляри и затова нямат голяма конглокенция, освен Форд и ФВ(скрили се като Шкоди)
  • #11
    32 rate up comment 3 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 13 години )
    Това, ако е взело нещо от характеристиките на ds3 racing, ще е истински хулиган, под много изпипана външност.