IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Audi A3

Новото поколение A3 бе разкрито преди дебюта си в Женева

Това е новото Audi A3

Всъщност бе показана визията на А3, модел 2012, а подробната информация за модела остава в тайна до следващата седмица. Все пак е известно, че А3 е първият автомобил, създаден върху новата модулна платформа на Volkswagen - MQB, която ще служи за изграждането на много от моделите на компанията, вкючително и на Golf Mk7. Това е един от поводите да считаме, че новият хечбек ще е по-лек от предшественика си.

Снимките разкриват тривратия вариант на хечбека, който ще бъде представен официално преди останалите модификации на модела. Известно е, че Audi планира петврат Sportback, двуврато купе-кабриолет и за първи път - четириврат седан, базиран на показания преди година А3 sedan concept.

Външно, новата А3 изглежда по-агресивна и мускулеста от предшественичката си, но все пак генетичната свързаност между двете поколения не се е изгубила. Радиаторната решетка е тотално осъвременена с шестоъгълните си очертания. Престилката е по-ниска, а страховитите фарове придават усещане за мощ. Интериорът пък изглежда по-изчистен, стилен и примамлив.
 
За новото A3 са предвидени агрегатите на VW от ново поколение. Вероятно изборът ще варира между 1,2- и 20-литрови бензинови и дизелови  двигатели с мощност от 105 до 211 к.с. съчетани с шестстепенни механични и автоматични скоростни кутии, както и 7-степенен автоматик S-Tronic с два съединителя. Според по-смелите предвиждания се допуска в бъдеще да има версия 4х4, хибрид и А3 на природен газ.

0 от 500
  • #98
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчвовидния ( преди 13 години )
    Е, това, че A4 бил по-евтин, едва ли е вярно. Аз ти казах как стоят нещата при Фиеста и стария Фокус. Вторият би ми излязал с 2000 лева по-малко, но и екстрите не са същите. Освен това, имаме автомобил, който вече не се произвежда. Не съм гледал ценовите листи на Ауди, но нищо не пречи да погледна. Това какво казал тоя и оня, та бил той и продавач на коли, едва ли е от значение. Все пак, те работят с отстъпки, а и вероятно ти е предлагал точно такъв модел. Типично за автомобилният дилър. Гледа да пробута стоката си на склад, като се опитва да те откаже от намеренията ти. Мен например през 2006 година се опитваха да ме убедят да си взема още 2 врати на Фиестата защото видиш ли, само две врати не било добре. Аз му казвам, че съм дълъг и че 4 врати ще ми дойдат малко теснички за размера ми, той пак същото си знае. Пак му казвам, че двувратата Фиеста има много по-добра визия от четириврата, а той пак ми пробутва някакъв модел на склад. Казвам му, че досега все двуврати коли съм карал и изобщо не са проблем за мен липсата на задни врати, пак същата работа. Казвам му, че не искам касетофон в колата си, а той ми казва, че струвал само 125 евро, да съм си вземел Trend :) Накрая му казах, че и 10 лева повече са проблем за мен и се съгласи. Е, то на човек му писва. Сега пак подобна история 4 врати, та 4. Викам, НЕ! Дай да седнем в четиривратата и двувратата и да видим. ОК, съгласи се. После, да съм вземел еди кой си модел за еди колко си пари. Казвам, искам подгряване на стъклото, няма да стане. Искам това, искам онова и накрая на човека му писна, та не ме остави да си поръчам и подгрявани седалки :) Тоя път стана неговата като ми каза, че ако било кожен салон ставало, ама иначе нямало смисъл. Не разбрах защо, но предположих, че съм станал досаден, та затова. Изобщо, покупката на нов автомобил е доста интересно занимание. Аз почнах от почти базова версия с 2-3 екстри и стигнах до самолет, само дето не ми прави ***, ама де да знам, може и това да прави, а аз да не съм разбрал още. Ама като *** гледат какъв съм ***, сигурно са си мислели, че се бъзикам, та затова и не усетих особен ентусиазъм от това, че купувам скъпа Фиеста. Де да знам, евтините може да са им по-изгодни. Гледам, продават главно баничарки. Даже нямат и фарове за мъгла. Срам и позор за марката и модела. Не усетиш ли автомобила така, както е замислен от конструктора, все едно не си карал тоя автомобил. Затова и ще има плюещи по форумите, а и не само там. Седнал в пластмасовото корито и вече разбрал какво представлява тоя модел. Няма такова нещо. Сядаш във върховата версия и тогава изказваш глупави мнения!
  • #97
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо ФВ е Само поглеждаме броят на коментарите на другите марки и тук и става ясно защо:) .
  • #96
    8 rate up comment 6 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 13 години )
    пак ли гоУф бе? Тия освен гоУфове друго правят ли изобщо?баси...
  • #95
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Абе как може да напишеш "междО" бе *** да *** неграмотна да *** бе!!! Как може да има такива *** ***! Как въобще успя да включиш компютъра?!?
  • #94
    4 rate up comment 3 rate down comment
    do buchvarq ( преди 13 години )
    mejdo drugoto da se vmetna v razgovora vi - ne si prav za ekstrime i izbora mejdu A3 i A4. Predi vreme hodih do Audi za da vidq edna A3-ka kakvato q iskam kolko pari ste mi izleze i kakvi sa lizingovite shmei. Interesnoto beshe che sled kato q kalkulirahme moqta reakciq beshe "dobre, a kolko bi mi struvala A4-ka sus tezi ekstri...?" otgovora beshe - sushtite pari, ako ne i po-malko... :) izlzia che A3 e po-skupa ot A4 i tova se zabelqzva nay dobre pri cenite na vtgorata upodtreba... ;)
  • #93
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    @IT, при всички автомобили е така с интериора. По-евтините версии са по-постни и по-зле изглеждащи. Дори при моята Фиеста е така. Аз затова и поръчах екстри, дето вдигнаха цената с 20 %. По се ядва. Ама дай пример с автомобил, дето плащаш малко и вземаш всичко. Дори Elantra, дето уж има много екстри, започва от 34000 лева - доста над малко по-бедно оборудваните конглокенти, дето като им сложиш липсващите екстри, излизат пак толкова. Естествено, който купува тая кола като нова знае, чекупува премиум автомобил и ще трябва да даде някаква надценка. Значи, за да купиш А3, вероятно нямаш пари за А4 или просто паричките за А4 не стигат за апетитните екстри. Тогава минаваш на А3 с фул екстри и фул визия. Да ти е кеф да я караш. Четох преди време изследване за Германия. Оказва се, че там никой не купува базови версии на автомобили. Всеки поръчва по нещичко така, че това голо Ауди, ще е просто мираж или по-точно ще си остане само в проспектите.И нека говорим за това, какво предлагат автомобилите с цялото възможно оборудване, защото само така се вижда реално какво представлява даден модел. Защото примерно аз, можех да си взема някакъв Фокус с базов мотор и няколко екстри по-малко от сегашната Фиеста, но не го направих. Исках като е нещо, да е нещо, а не едно полунищо! Цялата работа дори щеше да ми излезе по-малко пари, но не това е целта на занятието, когато човек купува автомобил за себе си!
  • #92
    3 rate up comment 3 rate down comment
    док ( преди 13 години )
    аноним,ухапало те е не само бясно ку4е,но и бясна *** - майка,та си с раздвоение на ли4ността!А пък колко си кух...не е истина
  • #91
    3 rate up comment 3 rate down comment
    100 komentara ( преди 13 години )
    Отново 100 коментара. Само Ауди и Голф са способни натова.
  • #90
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Badi ( преди 13 години )
    Audi a3 6te go vidim parvoto pokolenie kato go sravnqvam s golf 4 imam 4ustvoto 4e sam po nisak klas avtomobil mejdu golf 5 i 2rata a3-ka nemoga da precenq koe po dobro kato ka4estvo. A3 vse taka 6te se kupuva v Evropa i vse taka nqma da se kopuva zaradi skapiq benzin/dizel a v drugite strani vse taka nqma da se kupuva za6toto za sa6tite pari ima dostata4no po hubavi po golemi avtomobili.
  • #89
    2 rate up comment 6 rate down comment
    миризмата ( преди 13 години )
    Леле как ще ви осмърдя форумааааааа....