IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Ampera тръгна из Европа

Първите доставки на електрическата кола с удължен пробег са факт.

Opel Ampera тръгна из Европа


Доставките на електромобила Opel Ampera започнаха и вървят в съответствие с предварителните планове, съобщават от Рюселсхайм. Броят на получените до момента поръчки от страна на клиенти в Европа наближава 6 000. Сред водещите пазари по отношение на количеството на поръчките за новия модел са страните от Бенелюкс, Германия и Великобритания.

“Първите доставки се движат плавно и без затруднения и имам удоволствието да потвърдя, че плановете ни за осъществяване на 10 000 продажби в рамките на 2012 година се движат по график,” отбеляза Ено Фухс, директор в Opel, отговорен за стартирането и развитието на дейността в областта на електрическата мобилност. “Много сме щастливи, че европейските ни клиенти вече имат възможност да шофират нашата революционна Ampera.”

До момента голямата част от клиентите на новата Ampera са бизнес-клиенти и притежатели на големи автомобилни паркове. Типични представители на последните са големите лизингови дружества, които вече са направили своите поръчки на голям брой Ampera, които да бъдат включени в техните лизингови планове под формата на предложения към клиентите. Сред тези компании са големи имена в бранша като Lease Plan, ALD и Europcar. Любопитен факт е, че преобладаващият дял от частните клиенти на Ampera преди са притежавали автомобили от престижни производители и са предприели стъпката за подмяната им с Ampera и Opel поради желанието си да се възползват от предимствата и да демонстрират първи тази авангардна технология.

Тя се състои от електродвигател, батерии и малък агрегат с вътрешно горене, който работи като генератор. Колелата на Ampera се задвижват от електричество през цялото време. Комплектът литиево-йонни акумулаторни батерии с капацитет 16 кВтч се използва за захранване на електрическата система за задвижване с мощност 150 к.с. и при пълен заряд може да осигури на автомобила автономен пробег между 40 и 80 километра изцяло на електрическа тяга с нулево ниво на емисиите – в зависимост от релефа на местността, стилът на шофиране и околната температура.

Когато бъде достигнато минималното ниво на заряд на батериите, бензиновият двигател се включва автоматично и започва да задвижва генератора, който подава електричество към тяговите електродвигатели. По този начин пробегът на Аmpera се увеличава на над 500 километра без необходимост от спиране за зареждане с гориво или електричество. Електрическата система за задвижване Voltec на Ampera разполага с постоянен въртящ момент в размер на 370 Нм, благодарение на който ускорението от 0 до 100 км/ч се осъществява в рамките на 9 секунди, а максималната скорост достига 161 км/ч.

Цената на Opel Ampera в Европа е около 40,000 евро, като в нея е включена 8-годишна гаранция на батериите.



Тагове: Opel Ampera
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    най добрата система на ел. енергия! Подемната сила се осъществява само от ел двигател! Този с вътрешно горене само захранва батериите ако тръгнат да се разреждат ! Брутална е колата включително и на визия
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до: Ime ( преди 13 години )
    Колата не е хибрид.Познай защо.Ако не можеш е нужно малко повече да почетеш,че като си малко информиран,много се излагаш.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С тази цена да ходят да се застрелят някъде.Дават някакъв малък разход на гориво,ама това е когато батериите са фул заредени.Ами като се разредят кво праим а?Колко е разхода а?8/100 нали.Що го крият този факт?Щото не е за казване.Нямам нищо против хибридите и ел.колите,но с разни подобни скрити неща,които ги установяваш,като е купиш колата не съм съгласен.Нека карат 500 км и да осреднят разхода да го видим колко е точно!
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    газ до дупка ( преди 13 години )
    на гол тумбак чифте пищови, а мерси - предпочитам газ - бензин или икономична нафта, вместо да возя ба/к/терии в багажника... а в кабриото къде да си ги сложа
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Искам.Щот лично на мен ми изглежда доста прилично.Редакцията- не е електрическа колата, хибрид е... Па макар да я задвижва само тока...
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не само бях близо,но и влизах вътре мой човек.Пробвах предните,задните седалки,отварях багажника.Това,че у ваше село ги няма не значи,че е така навсякъде.За твое сведение в Берлин вече има 2 Ампери и 2 Приуса полицейски.Във всеки по-голяма шоурум на Опел в Германия има изложена Ампера в която можеш да влезеш и да е разгледаш.Все още няма достатъчно оборотни коли и за това пробното шофиране е със записване.Ако искаш утре да мина да ти я снимам?
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Mario ( преди 13 години )
    vidqh q na jivo v Zurich minaliq mesec i izglejda kato na snimkite. Spored men e hubava kola. Kolkoto do konzolata, ami vseki predmed pokrit s piano lak e truden za poddrujka i ostavat prusti vurhu nego, no nie sme sviknali da se vozim v ko4ini, a ne da gi miem v sedmicata pone po 1 put
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "На снимки изглежда добре,но на живо колата е пълна скръб....,защото не съм имал все още възможност да е пробвам"Ти въобще бил ли си близо до тази кола?
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Покупката на такава ел. кола е израз на съпричастност и принос за опазване на въздуха, озона, растителността,(докато не са станали единствените за избор) Преди така бе с катализаторите-оскъпяват колата и поддръжката -като консуматив
  • #3
    13 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На снимки изглежда добре,но на живо колата е пълна скръб.Много зле изглежда вътре особено таблото и централната конзола.Пластмасата е е грозно лъскава и всеки пръст си личи.Като технически характеристики нищо не мога да кажа,защото не съм имал все още възможност да е пробвам,но и нямам особено желание.Цената също е доста висока.Икономична е само,когато са заредени батериите,а когато не са и работи ДВГ-то разхода е около 8/100.Ами не мерси.За тези пари има БМВ 5 серия или МБ Е клас или Лексус.