IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Суперкарът Spano с 820 коня

Испанската GTA Motor пуска сериен суперкар, който ускорява до 100 км/ч за 2,9 сек

Суперкарът Spano с 820 коня

За Spano се заговори още от миналата година. Суперкарът е със средно-разположен двигател и задвижване на задните колела. Шасито на автомобила е направено от карбон, кевлар и титан, а купето е изработено от карбон. Автомобилът е с дължина 4,6 метра, ширина 1,96 м. и височина 1,18м. Масата на модела не надхвърля 1350 кг.

Задвижването е поверено на десет цилиндров двигател с обем 8,3 литра и механичен компресор. Мощността на агрегата е 820 к.сили, а максималния въртящ момент 960 Нм. Моторът може да работи в тандем със седемстепенна секвенционална скоростна кутия, с възможност за смяна на предавките от лостчета зад волана, както и с конвенционална механична трансмисия.

Ускорението от 0-100 км/час GTA Spano постига за 2,9 секунди, а максималната скорост на суперкара е 350 км/ч.
Като типичен спортен автомобил моделът е оборудван с регулируеми амортесьори, шестцилиндрови спирачни апарати АР Racing и карбон-керамични дискове, 19 цолови колела отпред и 20 цолови отзад, обути в Pirelli P Zero пистови гуми.

Както бе обявено по-рано, ще бъдат произведени точно 99 броя  GTA Spano, като първите екземпляри ще бъдат доставени на собствениците им до края на годината.

Тагове: spano
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Родолюбец ( преди 13 години )
    Възможно е-всички големи и мощни коли тежат по 2 тона-Мазерати, БМВ-та с големи цифри и т.н.А за да ги олекотят, ще трябва нов софтуер,нови материали и ...нови пачки и стават труднопродаваеми
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    M ( преди 13 години )
    Очаквайте скоро суперкар от Great Wall. Гришата работи на чертожната дъска в момента. Очаква се супер колата да има 150 коня и да тежи само 2 тона
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Интересно...Carrera GT например е със стоманено шаси и доста стоманени елементи и тежи около 1380 кила, а това чудо е "изработено" цялото от най-леките материали на планетата и тежи пак толкова! Само си чеша пръстите и аз...
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 13 години )
    820 konq na 1350kg. mai ne e zle :D:D
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я! Ферари-Ламбо-Лотус *** :D Станно, но все пак ако не гледаме приликите,само за себе си е добро. А всички глупац които се хранят в тея коментари и си пускат заплахи да ходят по други форуми..Баси децата сте честно. Писна ми от помиите ви.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Всичките спортни автомобили-като този,или на известните производители, които са от 500к.с., ги изкупуват не за каране, а за колекции и/или инвстиция за следви години.И да ми подарят от този вид (със задължението да я карам), ще откажа-не мога да й плащам данъците, горивото, консумативите,няма за какво да я ползвам!
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Човекът има право 8,3 е на първия вайпър, а на новите се слага 8,4. Новият модел обаче ще е с 8,7. Предлагат архаични технологии на богаташи, който е като идиопт ще си го купи.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 13 години )
    Я си провери инфото за чугуна...
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    mutata ( преди 13 години )
    сьс сигурност няма да могат да ги продадат всичките
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Можеха да се обърнат към ГМ перформансе с 9,4 литров Ве8, или 4,2 респективно 8.0 двигател на ВАГ, Двигателите на Мерцедес 7,3 или65АМГ, порше спешълспорт с 12 цилиндров боксер(за жалост нямащ право за каране по нормални пътища) Двигател от феррари и пр, а не щайгата на 20 години и с толкова разпределителни валове колкото има в автомобили със значително по малък брой цилиндри. Стига с тези стари чугунени двигатели никой себеуважаваш себе си производител не ги слага в леките си коли.