IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 4008 в детайли

Peugeot представи предпремиерно снимките на новия си SUV

Peugeot 4008 в детайли


Две седмици преди автосалона в Женева Peugeot разкри всички детайли, свързани с новия многофункционален SUV 4008. Френският производител лансира снимки на автомобила, които показват предимно външния му облик, но не липсват и подробности от вътрешността и екипировката.

Моделът е по-малък по размери от настоящия 4007. Неговата дължина е 4340 мм, което е с 295 мм по-малко. Широчината е 1800 мм, височината стига до 1630 мм, а междуосието - 2670 мм. Обемът на багажника e 416 литра.

4008 е съвместна разработка на PSA и Mitsubishi и представлява сравнително компактен кросоувър, който ползва платформата на Mitsubishi ASX. Моделът ще се предлага с възможност за избор между два дизелови и два бензинови двигателя.

Базов ще е бензиновият 1,6-литров агрегат с мощност 117 к.с. и въртящ момент 152 Нм, който се куплира с 5-степенна механична скоростна кутия. По-големият бензинов двигател е 2.0-литров, генериращ мощност 154 к.с. и въртящ момент 198 Нм. За този двигател се предвижда и безстепенна CVT трансмисия. Гамата на дизелите се попълва от познатия 1,6 със 117 к.с. и въртящ момент 270 Нм, и новия 1,8-литров мотор, чиято мощност е 150 коня, а въртящия момент стига до 300 Нм. Те ще са оборудвани единствено с шест степенни механични трансмисии. За задвижване ще се предлага избор между предно предаване и към всичките колела.

Продажбите ще започнат малко след премиерата в Женева, като първо се очаква моделът да се появи извън европейските пазари. Създателите му предвиждат, че 70% от реализираните продажби няма да са в Европа. Peugeot 4008 ще се предлага в над 50 страни.

Тагове: peugeot 4008
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В теста на АБ i40 беше по-добър от Пасат по ускорението 0-100 с 0.6 сек.,60-100 с 1.2 сек. и 80-120 с 5 сек.Беше и с по-къс спирачен път.Има го черно на бяло.За хора които могат да си позволят АБ,не за мизерното ауди-фенче.
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Черния *** с виртуалните аудита все по-често изпада в комични ситуации,защото толкова го е закъсал,че няма пари за АБ.Минават дни преди да намери от някъде инфо,да отговори адекватно.Преди го съжалявах,ако минавах край Казанлък бих му хвурлил коричка хляб,но сега ако минавам от там бих го натъртил от мише по въшливата му тиква.Това заслужава,това и ще получи.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Малко грешка е станала. Не са 16 секунди, а 10.6 секунди за 1.7CRDi/136 к.с./325 Nm. Това все пак е комби. При Пасат Вариант с 2 литров мотор/140 к.с. и 320 Нм въртящ момент, ускорението става за 10 секунди. Разликата е 0.6 секунди, в което няма нищо чудно с оглед на това, че Хюндай ползва 1.7 литров мотор. Колкото и да е, по-големият работен обем оказва влияние, въпреки идентичния максимален въртящ момент.Освен това при Фолксваген се постига при 1750-2500 об/мин, а при i40 - 2000-2500 об/мин.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до NANI ( преди 12 години )
    Просто ***,за разлика от теб хората имат пари да си купят АБ и прочетоха как i40 утрепа Пасат в директен тест.Ако искаш пак да ти пусна линк,а?Лъжите си ги повтаряш от няколко месеца не за друга,а сам да си повярваш.Същото е да повръщаш и да опиташ да си повярваш,че това е най-вкусното ядене на света.Да ти сладко,***..:) Никой не лъжеш освен себе си.
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    NANI ( преди 12 години )
    "Бърза проверка в сайта на ФВ и сайта на Хюндай обаче показва обратното. Пасат 0-100км. 9,2сек. а Хюндай и40 0-100км. 16сек. " Не харесвам нито VW,нито Пежо,нито Хюндай, но съвременна кола със 136 кончета дизел няма как да ускорява за 16 сек. до 100/кмч,а друга със 140к.с. да ускорява за 9,2.... Освен,ако първата не тежи поне 2,5 тона
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 12 години )
    С 29,5 см по молко от старото и на платформата на ASX - та то това си отива направо в класа на Qashqai и няма нищо общо с Оutlander. За мене обаче по-странното е, че на френски автомобил ще слагат японски дизел (този 1,8 трябва да е който слагат на АСХ и отскоро на Лансер). Макар, че отзивите за него са доста добри
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Има неща които не могат се скрият.Ти не беше чел и броя от 09.02.2012 където се видя що за стока е вечния пациент А4(Патас)
  • #14
    0 rate up comment 5 rate down comment
    ожгтн ( преди 12 години )
    глок
  • #13
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аутобилд според миризмата е собственост на ФВ, всичко там е било лъжа. Така, че не ги давай за пример. Там примерно писали че и40 дизел със 136к.с. бил с по-добра динамика от Пасат дизел със 140к.с./само да вметна че този тест не съм го виждал, но миризмата се кълне че е истински, дори броя на списанието цитираше/. Бърза проверка в сайта на ФВ и сайта на Хюндай обаче показва обратното. Пасат 0-100км. 9,2сек. а Хюндай и40 0-100км. 16сек. тоест Пасата с по-добра даже много,много по-добра динамика.
  • #12
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пежо трябва първо да удари продажбите на японските СУВ-ове и след това да мисли за немските!В момента главната конглокенция е между Японски-немски и корейски в последните 1-2 г.Французите,колкото и да се напъват са лилипути без никакви традиции и опит в този бранш.