IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari счупи фирмените рекорди

Италианската марка пребори кризата с рекордни приходи и продажби

Ferrari счупи фирмените рекорди

Ferrari отчете резултатите на компанията за 2011 г. Данните са изключително положителни, като някои от тях са без прецедент в историята на Ferrari, казват от италианската марка.

Приходи от 2.251 млрд. евро (+17.3%), 7195 продадени автомобили (+9,5%), търговска печалба от 312.4 млн. евро (+3.2%) и инвестиции от 280 млн. евро, сочат данните. От Ferrari изтъкнаха способността си за самофинансиране, отчитайки общо 707.5 млн. за промишлени разходи. Отчетени бяха значителни темпове на растеж в Китай, САЩ, Германия и Великобритания.

"Можем само да се задоволи с тези резултати, заяви председателят Лука ди Монтедземоло. - Те бяха постигнати в условия на икономическа криза, която продължава да е предизвикателство за нас, особено в Европа. Резултатите ни са плод на големи инвестиции и иновации във всички сфери на бизнеса. Нашата международна експанзия продължава. На този етап Ferrari има търговска мрежа в 58 държави. Моделната ни гама ще бъде попълнена от автомобили с нови 12 цилиндрови двигатели, които ще покажем след няколко дни на изложението в Женева".

Общо 777 автомобила (+62,6%) са били доставени в Китай. Ръст от 22%, с 450 коли бележат продажбите в Близкият изток. добри са резултатите и в Европа: Великобритания приключва с 574 доставени автомобила (+23%), а Германия - със 705 (+14,6). Швейцария също бележи увеличение от 3,2 на сто, благодарение на увеличеното търсене на модела FF.

Онлайн продажбите на "Ferrari Store" са скочили с 25 на сто, докато уеб-сайтът "Ferrari.com", е регистрирал 350 милиона посещения (+30%), Facebook страницата има 6,2 милиона приятели. Музейната сбирка на Ferrari в Маранело също регистрира нов рекорден брой посетители - над 240 000, от които 60% са на  чужденци.

0 от 500
  • #9
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хонда NSX от 25 - 65 000 евроФерари Тестароса 45 - 75 000 евро
  • #8
    0 rate up comment 17 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    направете справка колко струва хонда NSX и колко някое ферари от ония години, нищо че ферарито е хем култ, хем малко по мощно. защо ли хондата е малко повече пари?
  • #7
    2 rate up comment 23 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    казвал съм какво карам. не искам да обиждам ферари - те за разлика от опел станаха добра фирма последните 10г. преди това правеха ужасно бързи ***. с извинение. но така или иначе няма как сметката да излезе ако не продават доста резервни части. жалко че не пише точната статистика.
  • #6
    17 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Баварка, карай си кемикендзела ако го имаш въобще и не си мисли за марки дето не са шир потреба.
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    бавареца от къде извади тая логика, само за да се заядеш с тоя или оня? Музей Ферари, магазини, рекламни чудесии - това е една компания с изцяло изготвена пазарна политика, няма празен отрасъл при нея. Само могат да се учат другите от тях. С тая злоба и завист няма да прокопсаме като нация. Българин да каже евала на някой друго освен на себе си, е такава рядкост,че е направо мит станало. жалко, жалко за нас. Ферари продавали много части... да италиска кола е яко се троши не я карай гадна е! ХаХа
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    IT, много си прав. Правилно те е насочила мисълта, макар това да е всеизвестен, научно доказан факт преди много години. Има и една хубава българска поговорка - риба се лови в мътна вода. Както виждате, утре стартира и производството на автомобили в БГ. Защо трябваше да чакаме тая ужасна криза, за да направим нещо? Отговорът е ***. Няма никаква криза. Това е шанс за богатите да спечелят много пари и да преразпределят в тяхна полза богатствата.
  • #3
    3 rate up comment 17 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ако приемем че приходите са почти само от коли излиза средно по 312 000 евра на кола. малко мнго излиза сметката - значи и резервни части доста продават. дошо кво мислиш - тая марка цениш ли я?
  • #2
    27 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Тази статия ме навежда на мисълта- "Богатите стават все по-богади, бедните все по-бедни" :)))Така че при Ферари криза няма, и никога май няма да има :)))
  • #1
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Lambo samo 1500br.-vsi4ko si idva na miastoto.VW se daniat za seten pat.Fiat e v pravilnata posoka.