IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia Thema в европейски вариант

Седанът ще е с 6-цилиндров турбо-дизелов мотор с мощност 239 к.с.

Lancia Thema в европейски вариант

Новата Lancia Thema ще бъде представена на автомобилното изложение в Женева през март. Седанът вече се появи пред публиката в САЩ, но като Chrysler 300C от ново поколениe.

Автомобилът ще се предлага със система за задвижване на четирите колела. Той е снабден с 3.0-литров, 6-цилиндров турбодизелов мотор, произведен от компанията VM Motori. Мощността на агрегата е 239 к.с., а въртящият момент от 550 Нм е достъпен в диапазона от 1800 до 2800 об/мин. Като опция двигателят може да бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF.

Засега техническите характеристики на седана със задвижване на четирите колела не се съобщават. Версията със задно задвижване и със същия мотор и скоростна кутия ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.8 сек, а максималната му скорост е 220 км/ч.
В САЩ Chrysler 300C се предлага с 6-цилиндров бензинов мотор (292 к.с.) с обем 3.6 литра от семейството Pentastar, който също е комбиниран с 8-степенен автомат ZF.
 

Тагове: lancia tema
0 от 500
  • #24
    13 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 12 години )
    Предпочитам Ланча като ботиков модел със славно минало и липса на какъвто и да е модел на небосклона отколкото сегашната и съдба! Да вземем примерно един Тезис не се продаваше ,но и до ден днешен изглежда в пъти по-добре от предлаганото към днешна дата на пазара!
  • #23
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Taka li mooooo(Ъ че си Прос), karti6!
  • #22
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Напиши нещо повече иначе простият се очертава да си ти ;)
  • #21
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ъъъъър че си прос!
  • #20
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Преди няколко месеца пак писахте за този "автомобил"Някои пишещи тук няма как да им увреш главите, щото не са били родени когато излезна W210. Пра-стара платформа! Относно продажбите, ясно е написано по-долу. Те хората са прости и затова не купуват талянки :)Чудя се какъв ли таргет поставят на търговците на Алфа за година...Една или две бройки :)
  • #19
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Мда. Точно това списание купувах през 1990. Трудно се намираше.Тази Ланча може да е прекрасна, но не се продава в България. Сори, ама това е все едно да харесвам совалката Дискъвари. Знам, че пречки за българина няма и след 10 години ще я има.
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo до бъчваря ( преди 12 години )
    Дължа ти отговор от по-предишни въпроси. А именно за това, какво се чете и продава в Чехия и Полша, след като не се се издава *** bild. Най-популярното издание за автомобилния свят В тези държави е списанието "Svet Motoru". Редакцията няма официален сайт в нета, но и така трябва да е... Една медия или е печатна, или ефирна, или интернетова. Това важи поне за НЯКОЙ държави.
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ba4vo, stiga gleda samo u va6e selo!-"Maimuno mrasna"
  • #16
    17 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И ако се продаваше в БГ, щеше ли да си купиш от магазина? Погледнете статистиката за нови продажби на италиански автомобили в БГ - Фиат-130 броя, Алфа Ромео - 23 броя. Е е? Щом Алфа има 23 продажби за 2011 година, колко трябва да има Ланча? А сега да видим лидерите - Тойота-1560, Форд- 1442, Опел-1411, Фолксваген-1214 без подмарките си. За какво говорим изобщо? Или да се намираме на приказки. Това да си купиш 10 годишна Алфа или Ланча няма нищо общо с продажбите на тия машини.
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    prekrasna e napravo!