IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda Rapid дебютира и в Европа

Цените на седана ще започват от 13 000 евро

Skoda Rapid дебютира и в Европа

Skoda Rapid се появи на пазара в Индия още през миналата година, а сега дойде времето и за неговата европейска премиера. Тя ще бъде на международното изложение в Женева през март. Седанът е разположен в моделната линия на компанията между Fabia и Octavia, а цените му ще стартират от 13 000 евро.

Фактически, Skoda Rapid с 4 врати представлява версия на седана Volkswagen Polo. Двата автомобила имат напълно еднакви габарити - дължина 4386 мм, широчина 1699 мм, височина 1466 мм и колесна база 2552 мм. Един и същ е и обемът на багажниците им с вдигнати задни седалки - 460 литра. Разликата между европейския Rapid и този за Индия е минимална - леко променена е решетката на радиатора, както и задните светлини.

В двигателната гама ще влязат бензинови турбомотори с обем 1.2 и 1.4 л, развиващи между 65 и 122 к.с. На по-късен етап седанът ще може да бъде поръчан в Европа и с 3-цилиндровия, еднолитров мотор, дебютирал при компактните VW up! и Skoda Citigo. Дизеловите двигатели са четирицилиндрови с обем 1.6 и 2.0 литра.

В Индия машината се продава само с 1.6 литрови бензинов и дизелов мотор. И двата са с мощност 105 к.с. При дизела въртящият момент е 250 Нм, което е с 97 Нм повече, отколкото при бензина. Седанът разполага с 5-степенна механична и 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Тагове: Skoda Rapid
0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Всъщност, като се загледах май ще се окажете прави, че Рапида е голямо недоразумение. Поне Шкода отсрамваха ВАГ от време на време, ако не с качество, поне с по-ниски цени. Виждам обаче, че и те са започнали много здраво да дават назад, като компанията майка.
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За съжаление това си е обикновенна Фабия седан! Явно сега са се сетили да копират Рено и нарекат седана с отделно име, както са Клио и Симбол.Фабия и добра кола за България но ако това е наистина цената, което ме съмнява,е обречена на пълен провал.ййййййййййййййй
  • #8
    19 rate up comment 6 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Все се чудя,що не си избивате комплексите под статиите за колите които ви харесват? Аз гледам да не коментирам коли,които не ме интересуват или харесват.Колко ли трябва да ти е скучен живота с това да си уплътняваш времето.
  • #7
    14 rate up comment 11 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    GW C30 изглежда по-добре и е доста по- евтин!
  • #6
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Турбо мотори 1.2 а 65 коня...????Че то атмосферен 1.2 нормално е около 85 коня,без турбо.После този 1.6 бензин който бил 105 коня,познайте от първия път дали не е стария 1.6 от Голф 4..:) Нищо нова под Слънцето.Пълна боза.Фолксваген са толкова предсказуеми.Предсказуеми в лошия смисъл.
  • #5
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вие пък,грозна била.Ами Шкода,какво очаквахте,чудо ли?Няма чудеса при ВАГ.
  • #4
    34 rate up comment 20 rate down comment
    Mist ( преди 13 години )
    Нищо общо с прототипа, само по белия цвят си приличат. Резултата е отчайващ! За съжаление е грозничка. Изобщо за какво им беше да го правят?
  • #3
    23 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо средно между Фабия и Поло ,но с багажник и накрая се получил ей тоя киликандзер.Тия още си живеят през осемдесетте!
  • #2
    19 rate up comment 28 rate down comment
    petar ( преди 13 години )
    "боклучавата джета"...със смотано евтино окачване и китайски тропащи пластмаси...на тази цена по добре две дачии
  • #1
    18 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    доста недоклатено изглежда.Made in VAG.