IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Phaeton ще бъде по-лек и по-икономичен

Ще продължи да бъде луксозно возило за хора, които не търсят показност.

Новият Phaeton ще бъде по-лек и по-икономичен


Нови детайли за следващото поколение Volkswagen Phaeton се появиха в интернет. Моделът се очаква да бъде представен след около 2-3 години, посочва американското Motor Trend.

Според изданието новият Phaeton ще продължи традицията на предшествениците, запазвайки концепцията на луксозен автомобил, предназначен за хората, които не се стремят да показват своя статус в обществото.

"Volkswagen няма да променя концепцията на колата. По-лесно е да запазиш клиентите си, отколкото да ги загубиш и да търсиш нови", твърди източник от компанията пред Motor Trend.

Новият Phaeton обаче ще бъде по-лек и по-ефективен от своя предшественик, благодарение на използваните материали от алуминий и магнезий. Промени ще има и при двигателите, които ще са мощни, но с по-малък обем и ще разполагат със система за деактивация на част от цилиндрите, при по-слабо натоварване. Очакват се също така хибридна и plug-in хибридна версия на Volkswagen Phaeton.

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #52
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фолксваген отново рулира, отново най-коментираната и "четена" информация и в този сайт. Ако беше безразлична щеше да събира коментари колкото в статията нза корейците. А тук вече са 50:) А хейтърите- Дошо, изпада в кризи след като види ФВ на снимка и започва да пише по 7...8 коментара един след друг. Горкият не може да си намери *** да си играе:)
  • #51
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първо казаха, че новият файтон ще бъде на платформата на А6 и неговия клас, слава богу се върнаха за идеята да е в класа на 7-*** серия и А8. Да, предишният файтон нямаше големи продажби, но за сметка на това е продаван в пъти повече от лексус в Европа. Препоръчват го и като най-добрия автомобил втора ръка за класа си. Най ми харесват коментарите как возило и как нямало лукс и т.н и всички тези коментари са на хора, които даже не са я доближавали.
  • #50
    5 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Хмм....очудвам се че Ваг всепак ще продължът с производството на този нуспешен за тях модел :) Явно Шефът им е с доста голямо его след като идеята му за Файтон се оказа не-добра :) Но той упорства...ее...Ваген са богати и могат да си позволят някое друго губещо производство :) Аз лично също немога да вазприема луксозен автомобил с марка Ваг :) Ноо...пък това на снимките е стотици пъти п елегантно и луксозно от радиоактивните японски УРУДИ Лексус и Инфините взети заедно...хаха:))
  • #49
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Volanadjia ( преди 13 години )
    Ех колко мъка има по този свят. След като покарах Phaeton(доста малко време) мога да кажа, че като визия ми харесва повече от новата A8, а като интериор колата е всичко, което искам от този клас. Старият класически дизайн някак си доста ми харесва и може би това е причината да се купува. Плюс това наистина не се набиваш на очи с нея.
  • #48
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ямболския тунинг е по-добър от пернишкия.
  • #47
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колицата бива,банална и ръбата.Но да струваше 10 000 евро нова.Повече не си струва,за миризмата на евтина китайска пластмаса,както в Пасата.
  • #46
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На пернишки тунинг прилича.
  • #45
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Манго до Айше ( преди 13 години )
    Бритни Ай лов юю!Ще те повозя в Б4-ката
  • #44
    1 rate up comment 6 rate down comment
    audi-кавала ( преди 13 години )
    Толкова много ви харесвам че нямам търпение да се освободя от хемороидите ,. Бързо да бягам до ***,така де,до Б4-ката
  • #43
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-лек,по-икономичен и също толкова непродаваем.