IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Phaeton ще бъде по-лек и по-икономичен

Ще продължи да бъде луксозно возило за хора, които не търсят показност.

Новият Phaeton ще бъде по-лек и по-икономичен


Нови детайли за следващото поколение Volkswagen Phaeton се появиха в интернет. Моделът се очаква да бъде представен след около 2-3 години, посочва американското Motor Trend.

Според изданието новият Phaeton ще продължи традицията на предшествениците, запазвайки концепцията на луксозен автомобил, предназначен за хората, които не се стремят да показват своя статус в обществото.

"Volkswagen няма да променя концепцията на колата. По-лесно е да запазиш клиентите си, отколкото да ги загубиш и да търсиш нови", твърди източник от компанията пред Motor Trend.

Новият Phaeton обаче ще бъде по-лек и по-ефективен от своя предшественик, благодарение на използваните материали от алуминий и магнезий. Промени ще има и при двигателите, които ще са мощни, но с по-малък обем и ще разполагат със система за деактивация на част от цилиндрите, при по-слабо натоварване. Очакват се също така хибридна и plug-in хибридна версия на Volkswagen Phaeton.

Тагове: volkswagen phaeton
0 от 500
  • #62
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Нали ви казах, тоя *** може да е проблем и за доста богат човек.
  • #61
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварецът е като далече роднина на Дошо, но все пак колкото и да се опитваш няма да успееш да го догониш. "Ще станат и ще си тръгнат", това да не е училище в *** махала!? Пийх е им е шеф, а не съветник, той не им дава съвети, а им казва какво да направят. Без Пийх фолксваген нямаше да е това, което е! Демек, с по прости думи като за бавареца нямаше да има амбиции да е производител номер 1. Бях забравил, но бавареца като се появи ме подсети:))). скоростите с двоен съединител първо във ФВ,
  • #60
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Единствената по-упорито споменавана неизправност е износената ходова част - о не може да бъде ВАГ и лошо окачване аз съм потресен.Много хубава, много хубава бла, бла, бла Поддръжката на подобен автомобил сама по себе си може да се превърне в огромен проблем. Макар да се обезценява рекордно бързо дори по стандартите на този клас, моделът изобщо не е евтин,а изгодната на пръв поглед покупка полага само началото на дълго и скъпоструващо обвързване,което ще бъде капитализирано с бъдеща препродажба
  • #59
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Става въпрос за Дошо ОРИГИНАЛА
  • #58
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    да добавя. файтона е с бентли платформа защото Пийх така искаше - преди да направят бентли да истестват платформата в реалния живот. от там файтона стана тежичък но какво да се прави. а оня V10tdi 5л с 313кс си бе простотия - много тежък. сега се вядат толко с V6 3л. и друго - когато Пийх казал на инженерите какво иска половината казали това не може а стане и напуснали заседанието. така или иначе който дава много пари за кола иска марка. с файтон 1 не мина номера, да видим с 2.
  • #57
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    долнсайзинг т.е малък мотор с турбо. Когато е създаден 1.4 тси, много хора твърдяха, че тези малки турбо мотори нямат бъдеще, днес всички производители правят такива.
  • #56
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма смисъл да се убеждава Дошо в каквото и да е. Трудно ще му налееш акъл в главата! Автомобила е еталон за качество и комфорт, независимо от емблемата му! В статията за Бентли една персона пак се вихреше, явно има нужда да му се обръща повече внимание от другите!
  • #55
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фердинанд Пийх, внук на Ф. Порше, е човек от старата школа и и един от най-великите авто-инжинери на този свят. Когато разработват по негова инициатива двойното предаване при леките автомобили всички други твърдят, че е излишно, че автомобилите стават тежки и т.н. Сега всеки себеуважаващ себе си производител има 4х4. Пийх е бил част и от екипа създал 917 признат за най-добрата спортна кола на всички времена (както и с най-много победи). Вейрон, моделите Л1 също са по негова идея, както и модата
  • #54
    6 rate up comment 0 rate down comment
    TOP GEAR TEST ( преди 12 години )
    http://vbox7.com/play:918ebe75
  • #53
    11 rate up comment 0 rate down comment
    TOP GEAR TEST ( преди 12 години )
    Текста отдолу го copy/paste- нах от един сайт. Фердинанд Пиех възложил на конструкторите си задачата да създадат автомобил, който да превъзхожда всичко останало в най-престижния сегмент.За целта съставил списък от десет параметъра,които бъдещият флагман да покрива.Повечето изисквания остават тайна,но известното телевизионно предаване Top Gear разкрива едно от тях.Phaeton е трябвало да може да се движи цял ден със скорост 300 км/ч при външна температура 50 градуса, а климатичната система да не позволи в купето на стане по-топло от 22 градуса въпреки че максималната скорост на автомобила е ограничена електронно до 250 км/ч. За протокола водещият на същото предаване Джеръми Кларксън успява да постигне 323 км/ч след премахване на ограничителя като отбелязва, че колата запазва непоколебима стабилност дори при такава скорост, а двигателят почти не се чува. Изумителен автомобил във всяко отношение, Phaeton остана встрани от вниманието на клиентелата в този клас по две причини. "Народен автомобил" за 100 000 евро звучи като виц, а марката така или иначе винаги е била синоним на достъпна кола. Противоречието с имиджа изигра лоша шега на модела, за увеличаването на чиито продажби в Щатите VW обяви колосални отстъпки. Phaeton стана официален автомобил на бившия канцлер Герхард Шрьодер и папа Бенедикт XVI, а правителството на Хонг Конг замени флотилията си от BMW 7-ици с 35 Volkswagen-а в края на миналата година, но въпреки това на модела се гледа като на аутсайдер точно заради емблемата. Другата причина за провала му може Другата причина за провала му може да се търси във валутните глоксове точно по време на лансирането на модела през 2002-ра. Те обрекоха Phaeton на непосилна конглокенция точно в Америка, където трябваше да бъде реализиран най-сериозен пробив.Въпреки студения прием до момента в Дрезден са произведени малко повече от 25 000 суперлуксозни Volkswagen-а, повече от половината от които се движат по пътищата на Германия. Днес всеки един от собствениците на Phaeton знае колко голяма грешка са допуснали онези, които са го пренебрегнали по една или друга причина. Противно на широкоразпространеното мнение този автомобил се явява не толкова Audi A8 с различна емблема, колкото Bentley Continental GT/Flying Spur. Също както при британския благородник, всеки екземпляр се изработва на ръка. Специално за Phaeton Volkswagen регистрира над 100 патента за различни иновации. Една от тях е прочутият 4-зонален климатик, който според мита трябвало да поддържа споменатата температура при 300 км/ч и 50 градуса навън.Каросерията се отличава с почти бижутерска изработка, което впрочем важи за целия автомобил и това е напълно обяснимо. Всъщност в случая с Phaeton търсенето на недостатъци в качеството се оказва абсолютно безпредметно занимание. Неслучайно във Великобритания, където моделът има що-годе приемливи пазарни резултати, го окачествяват като по-евтин вариант го окачествяват като по-евтин вариант на новите модели на Bentley.Подобно на останалите представители на най-висшия клас в последните години, Phaeton среща известни трудности с надеждността на безбройните електрически и електронни устройства в конструкцията си. Въпреки това би било пресилено да се говори за сериозни проблеми, тъй като обикновено става дума за неточни показания на навигационната система, грешни индикации откази на наблъскания с периферни функции волан или осветлението му, което може да се включва и изключва ръчно. Понякога бодровият компютър отправя грешни предупреждения, а безключовото отваряне на вратите отказва. Процентът на тези наизправности обаче остава далеч под средното за толкова комплексни конструкции на други производители.Онова, което родее Phaeton с Audi А8 в най-голяма степен, са двигателите.Гамата им при двата модела се припокрива почти изцяло, но изключения - при това доста важни - има. Базов мотор се явява 3.2-литровият V6 с мощност 241 к.с. (260 при А8 от 2005-а). От Audi са заети 4.2-литровият V8 с 335 коня и шестлитровият топагрегат W12 с 450 к.с. Твърди се, че модификациите, оборудвани с последния двигател, след време щели да имат колекционерска стойност, заради което много ценители по света ги държали в консервирано състояние.Макар и фантастични обаче, бензиновите версии отстъпват категорично по търсене на дизелите. При това поделяният с А8 трилитров TDi (225 к.с.) изобщо не може да се мери по популярност с уникалната никалната петлитрова хала с 313 коня и титаничния въртящ момент от 750 Нм.Автомобили като Phaeton се купуват от заможни хора, които имат финансовия ресурс да поддържат колата си по правилата. Може би именно затова проблемите с механиката на модела са изключително редки. Единствената по-упорито споменавана неизправност е износената ходова част и спирачна система на най-мощните модификации, тежестта на чиито мотори си казва думата. Тази наглед елементарна и съвсем логична последица от потенциала на Phaeton обаче дава и най-сериозния повод за размисъл в случай, че човек се изкуши от най-големия Volkswagen. Поддръжката на подобен автомобил сама по себе си може да се превърне в огромен проблем. Макар да се обезценява рекордно бързо дори по стандартите на този клас, моделът изобщо не е евтин, а изгодната на пръв поглед покупка полага само началото на дълго и скъпоструващо обвързване, което ще бъде капитализирано с бъдеща препродажба извънредно трудно. Между другото сагата на Phaeton изглежда все още е далеч от финала си. Само преди седмици главното действащо лице в нея д-р Фердинанд Пиех се завърна на бял кон в управата на Volkswagen и тутакси обяви, че има намерение да възобнови спрените преди година продажби на модела в Щатите. На път е и второ поколение на модела с нерадостна съдба