IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Ford Focus RS ще има 320 к.с.

Агрегатът с четири цилиндъра ще се слага и на Ford Mustang

Новият Ford Focus RS ще има 320 к.с.

Инженери от спортното подразделение на компанията - Ford Team RS, потвърдиха информацията, че следващото поколение на Focus RS ще замени 2.5 литровия, 5-цилиндров мотор с 4-цилиндров с турбо и директно впръскване на горивото.

„Напомпаният” хечбек трябва да се появи в производство в края на 2013 или началото на 2014 г. Неговият мотор ще бъде 2.3-литров с мощност 320 к.с. и ще се слага и на следващото поколение Ford Mustang. Новият Focus RS ще продължи да използва задвижването към предните колела, за да бъде максимално лек и ще запази предното си окачване RevoKnuckle.

По-рано се появиха слухове, че най-мощният Ford Focus може да получи хибридно задвижване, при което бензинов двигател да работи заедно с електромотор, задвижващ задните колела. Шефът на отдела за компактни автомобили във Ford Гунар Херман обаче категорични отхвърли този вариант.

Тагове: ford focus rs ford team rs
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    itkqqymz ( преди 12 години )
    G4Eaji ffxbtkihfwut
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    otwqknyr ( преди 12 години )
    YvLajB , [url=http://ifvnqkrsrcwi.com/]ifvnqkrsrcwi[/url], [link=http://twcpleerzett.com/]twcpleerzett[/link], http://qwaxkejkbsbb.com/
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Delman ( преди 12 години )
    This infrmoation is off the hizool!
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Клиентите на Форд досега разполагаха с много по-голяма мощност - например RS500 е с 350 к.с., а тунингованите екземпляри и повече. наистина, сцеплението е по-ниско при потегляне, но веднъж потеглил, автомобилът е равен и дори по-бърз от много свои конглокенти с 4х4. 4х4 предаването има много сериозни недостатъци на пистата и извън нея- високо тегло, висок център на тежестта, висока цена, висок разход на гориво...И не ми давайте пример с GTR или FF . Първият притежава само едно ускорение, а при вторият предното предаване е само помощно и то в редки случаи. Задното може да е хубаво нещо, но никой производител няма да тръгне да променя компановката на компактен автомобил. Най-много да му се лепне едно скъпо 4х4. RS е автомобил, който се произвежда в серия от 8000 екземпляра. Това производство не може да оправдае големите разходи по разработка на 4х4. Ако все пак това стане, то цената ще скочи неимоверно много над сегашните 40 000 евро. Не мисля, че целта на Форд е като целта на Фолксваген и БМВ колкото се може по-безсмислени модели с колкото се може по-безсмислени мотори.Целите на Форд досега бяха свързани с ограничение на производствената гама, а отсега нататък с постепенно повишаване на моделите. Точно поради тая причина не се правят луди модели 4х4, произведени 5000 пъти. Това може да носи имидж, но реално носи и голяма финансова неизгода. А в тия несигурни времена един такъв глупав ход може да доведе и до много лоши финансови резултати. Все пак си е друго човек да кара спортен автомобил с предно знаейки, че е един от малкото различни по пътищата. Защото един RS винаги обръща погледите, за разлика примерно от една M3 или M5.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    320 konia na predno? Ebati teia ot ford ste ubiat klientite si!!!
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    KA6ON+Ford
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Естествено ще е интересно и за нас, гледащи клипчета в You Tube ;)
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Хубаво ще е да има една бегачка със задно за Европа. Беше се чуло нещо за нов Капри и дано да е истина. Ако е и със задно, още по-добре. За звука бих повторил отново, че всичко се прави по изкуствен път. Дори при стария 5 цилиндров RS си има специална система в купето, подсилваща ниските честоти и орязваща високите. Тия работи ги правят и при Порше, както вероятно и при много други спортни автомобили. Звукът се докарва, динамиката обаче трудно. А за цената бих казал, че 80 000 лева за тая бегачка са напълно в нормата. Все пак при тоя клас аавтомобили се плаща за различни неща мощност, динамика, визия, саунд и други работи, на които малко хора обръщат внимание, купувакйки си автомобил за ежедневието. Сигурен съм, че четирицилиндровият мотор ще го докарат на звук. Дори и сегашният ми 1.4 литров звучи много добре, какво остава за 2.3 литрова резачка с 320 к.с. Мен обаче вчера в статията за Голф ми направи друго нещо впечатление. При GTI вече ще монтират диференциал с ограничено приплъзване, докато при ST на Focus имаме електронно симулиран диференциал, какъвто има и при сегашния GTI на Golf. Това ми говори, че все пак ST ще е доста по-евтина алтернатива на GTI. Фолксваген се мъчат да надцакват с картите на Форд, използвани при RS. Да видим, дали ще се получи или отново RS ще е на върха, а Golf ще разчита на тунинг майсторите, за да се противопостави по-сериозно. Все пак тунинг майсторите знаят и какво да правят с RS така, че ще е интересно за тия, имащи намерение да си купят подобен автомобил.
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Че кой тук плюе обосновано? Тук плюенето е на общо основание. Фактите нямат никакво значение, най-малкото защото са неизвестни на няколкото най-активни от аудиторията.
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ето ви го предното с под 8 минути на Нюрбургринг. И едно леко подвеждащо въпросче. Някой видя ли недозавиване по време на двайсетте изминати километра? Когато видите, тогава плюйте тоя модел на Форд.