IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford B-MAX - шампион по икономичност

Моделът ще е с най-добрите показатели за разход на гориво в класа си, както в бензиновата си версия, така и в дизеловата.

Ford B-MAX - шампион по икономичност


Новият компактен мултифункционален автомобил на Ford – B-MAX, който ще бъде официално представен в Женева, ще е с най-добрите показатели за разход на гориво в класа си, както в бензиновата си версия, така и в дизеловата, твърди официалната информация от Синия овал.

За икономичността на новия Ford B-MAX основна заслуга имат новите двигатели, които ще се поставят на модела. Това са дизел с обем 1.6-литра и бензин с три цилиндъра и обем 1.0-литра. Те се оборудвани с редица технологии за намаляване на разхода на гориво и СО2 емисиите - Start-Stop система, която автоматично изгася двигателя при спрял автомобил, информационната система на Ford за Еко режим, която помага на водача да кара по-икономично, индикатор за превключване на предавките, който сигнализира най-подходящото време за смяната им и интелигентното регенеративно зареждане, което зарежда акумулатора в най-икономичните моменти от пътуването.

Дизеловият 1.6-литров TDCi двигател, е със 104 г/км СО2 емисии и изразходва средно по 4.0 л/100 км. 1.0-литровия бензинов EcoBoost турбо-двигател (120 к.с.) пък отделя 114 г/км СО2 емисии и има разход на гориво 4.9 л/100 км.

От компанията са изчислили, че благодарение на технологиите за по-ниски СО2 емисии, собствениците на B-MAX могат да спестят около 340 евро годишно в сравнение конкурентните модели на пазара.

„Нашата цел с B-MAX беше да предефинираме сегмента посредством технологии и находчивост – а това включва най-добрия разход на гориво,” коментира Барб Самардзич, Вицепрезидент по продуктовото развитие във Ford-Европа.

Освен с икономични и ефективни двигатели, новият B-MAX ще може да се похвали със завидна функционалност, която е задължителна в този сегмент. Вратите на модела са конструирани така, че да осигурят безпрепятствен достъп за водача, пътниците и багажа, тъй като централните колони са вградени в самите врати. B-MAX също така ще предлага интериор с висококачествени материали, гъвкаво място за сядане и завидно пространство за багаж.

Новият B-MAX ще дебютира на автомобилното изложение в Женева през март, а продажбите му в Европа ще стартират по-късно тази година.

Тагове: ecoboost ford b-max
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    anonim ( преди 11 години )
    Форд и *** в къщи не ти трябва!
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Мдаа. Това е моят тип кола и за жалост няма да си я купя. Ако бе излязла преди година, може би да...стига и цената да не е надута. Все пак това е малък, семеен автомобил и едно семейство трябва да може да си го позволи при всички ситуации. Така като гледам обаче, в БГ всичко е фалш, а повечето чакат някой да се набута с лизинг и да лапнат колата след година-две без пари.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    До Коко и Анонимния - ами ние в България празим Бентли и караме Бентли, всички сме специалисти по всичко и т.н., нали?Това ме сети за 1 случай с пералня Сийменс. 5 месеца си отидоха от гаранцията, а човека 5 месеца си ползваше старата пералня, защото всички в тази държава са РАЗБИРАЧИ! Аз малко разбирам и гледам да си го вкарвам в употреба в работата. Където не разбирам, друг да пипа и обратно!Когато направите по-хубава кола от този Форд, тогава пишете, става ли? :)
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Никога не съм харесвал миниван, но този... Този е много красив! Гледам и 1.6 дизелово моторче... просто е супер! Ако някоя ме излъже в следващите 5 години, определено ще си взема такова :)
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    12345 ( преди 12 години )
    Махането на централните колони и вграждането им във вратите ще ги направи много тежки, а купето със сигурност ще се усуче повече при страничен удар. За да компенсират това, заключването на вратите трябва да бъде уникално здраво. Не знам дали си заслужава за малко увеличаване на удобството да усложняват нещата до толкова... Това че е по- удобно без странични колони- спор няма.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Анонимен, от 104 до 114 г/км е смятал Чекора. Това е правилното, а не разхода на гориво. Дизела има по-голяма енергийна плътност, сравнявайки емисиите, които са точно резултат от отделената енергия е вярното.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 12 години )
    @КокоХубаво, че и ти си българин, ама си ***!
  • #4
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Коко ( преди 12 години )
    Абе хубава кола ама Форд...
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе мамул , не можеш и да смяташ даже.Къде ги видя тия 10% , като са двойно повече.
  • #2
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Zimata ne sa zapalili,zatova sa nai-ikonimichni.