IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen прави шаси и за суперколи

На платформата MSB ще се произвеждат Bentley Continental, Porsche Panamera и бъдещият седан на Lamborghini

Volkswagen прави шаси и за суперколи

Германският автопроизводител Volkswagen съобщи за разработването на ново шаси под името MSB (Modularer Standardantrieb-Baukasten или Стандартна модулна платформа). На него ще се правят няколко модела на луксозните марки на концерна - Bentley Continental, Porsche Panamera и бъдещият седан на Lamborghini.



Платформата е предназначена за автомобили със задно задвижване на колелата и предно разположен двигател. Както заявиха от Volkswagen основната част по създаването на шасито е дело на инженерите на Porsche, които благодарение на използвания алуминий и силно закалена стомана са успели да свалят 200 кг. в сравнение с платформата, на която се прави настоящото поколение на Panamera (на снимката). Предвижда се и използването на карбон, което ще направи шасито още по-леко.

Освен това Porsche ще направи платформа и за машини със средно разположение на двигателя. Тя ще бъде използвана за напълно нов модел на марката, който ще се конкурира с Ferrari 458 Italia, а също така и за следващите поколения на Audi R8 и Lamborghini Gallardo.

По-рано VW вече показа унифицирана платформа MQB (Modularen QuerBaukasten), върху която ще бъде направен новият Golf VІІ и следващото поколение на Audi A3. На нея се предвижда бъдат произведени общо 60 модела на концерна.

Тагове: volkswagen mqb msb
0 от 500
  • #90
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Миризма, ако те топлят глупостите които си написал се радвам. Защото няма значение какво мислиш ти, все пак ти си един *** за който никой от концерните не дава пет пари. Ако те кефи клюндай - карай си клозета и се радвай. И си мисли че караш нещо като ролс или фирари, което си избереш. И не му мисли за хората като нас които си купуват немски коли, при нас наистина част от парите отиват за имидж - не го крия. Все пак да си баровец не е евтино. Айде миризма, очаквам те в следващата новина за ФВ!
  • #89
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-*** си дори отколкото очаквах!Каква е връзката някой дали ми иска или не ми иска пари?Въпросът е че нещо струва необосновано и нереално много без да има причина за това.Нарича се цакане на клиента.Много хора си мислят,че скъпото е качествено,но не винаги е така.При немските коли съотношението цена/качество/екстри е най зле.Факт!
  • #88
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На теб някой да ти иска пари?
  • #87
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***,пак се изказа неподготвен.Значи било нормално да плащаш повече и да получава повече.И какво му е повечето да ми обясниш.Повече ремонти друго няма.При немските автомобили плащаш повече единствено заради фалшивият им имидж.Влез в официалните сайтове на марките и виж,че немските коли ги продават голи,като пушки на цена на добре оборудван автомобил от друга част на света.Поне надеждни и здрави да бяха,за да преглътнеш високата цена,а те не са.Така и не разбрах за какво им даваш повече пари?
  • #86
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Единствената марка на ВАГ където цената отговаря на качеството е Шкода. Иначе точно в това е проблема при немските коли - за такава висока цена не получаваш надеждна кола. А който си мисли че като плати повече ще получи по-хубава кола явно не е карал нова кола. Или е приел че скъпите ремонти са част от поддръжката. Автомобилните производители все повече заприличват на банките - големи мошеници. А на пича с Королата ще кажа - купи си японска кола произведена в Япония, не в Турция или Русия.
  • #85
    12 rate up comment 5 rate down comment
    чичо Митко ( преди 12 години )
    Никаога няма да си купя кола за 180 000 евро! При положение ,че комшията има същаТАТА, но с поразличен дизаин за 125 000!!! МЕРСИ :)))))))))))))
  • #84
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Работата е там че в този бранш е стандарт да се работи с високи печалби. И изключения няма. И понеже това няма как да го променим според мен е по-добре да дадаш повече и да получиш повече. Защото като дадеш по-малко печалбата пак са я прибрали, но качеството е за твоя сметка. Все пак всички фирми се стремят съм големите цифри, някои за съжаление с цената на ниско качество.. А ако няма висока печалба няма пари за иновации и развитие към бъдещето..
  • #83
    11 rate up comment 4 rate down comment
    mrysnika ( преди 12 години )
    Високата печалба на компанията е в ущърб на клиента. Плащаш за нещо повече, а получаваш по-малко. В такава ситуация всеки би се почувствал прецакан, освен, ако не е акционер.Аз, като клиент искам да плащам разумна цена на даден продукт с прилично качество, без да пълня прекалено много джобовете на корпорациите.
  • #82
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма как да смъкват. За да има високи печалби и високо качество трябва да има висока цена. При други марки виждаме как ниската цена води не до ниски печалби а до ниско качество.
  • #81
    7 rate up comment 4 rate down comment
    mrysnika ( преди 12 години )
    Това с шаситата е идейно и има потенциал за развитие.Рискът обаче е голям. Направят ли грешна стъпка и всичко отива на кино. Малка издънка и продукцията на всички фирми под шапката на ФВ ще глътнат вода. Дано добре да са си направили сметката с общите платформи! Дори ако са успешни могат да ги продават на конглокентни фирми.Единственото обаче, което ме притеснява е това, че ФВ никога не смъкват цената на колите, а само е вдигат. Нещо, като прецакване с клиентите се получава май.