IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малката Acura излиза серийно

Серийната версия на ILX ще бъде представена на автомобилното изложение в Чикаго.

Най-малката Acura излиза серийно


Концептът на модела, обозначен с емблемата на луксозното потделение на Honda бе показан през януари на автомобилното изложение в Детройт. Серийната версия на колата, която няма да се отличава съществено от демо-прототипа, е базирана на платформата на последното поколение Honda Civic (американската версия) и на практика е най-малката по размери Acura. Ще е налична и лекотоварна модификация на Acura ILX, която ще е с подсилено окачване и обикновени метални джанти.

При дебютира си на американския пазар моделът ще се появи с възможност за избор между 2,0- и 2,4-литров четирицилиндров бензинов двигател. Вторият ще е бъде опция за по-спортното изпълнение и ще се куплира с шестстепенна механична трансмисия. Мощността на топ версията ще е 201 к.с. и 230 Нм въртящ момент.

Интересна подробност е, че има възможност Acura ILX да бъде поръчана и с първата за марката бензиново-електрическа хибридна система. Тя е споделена със Civic Hybrid и представлява съчетание от 1,5-литров двигател със 110 к.с + електромотор с 23 к.с.

Освен ILX посетителите на салона в Чикаго ще видят и новата Acura RDX. Базираната на Honda CR-V Acura излиза със съществени промени: 2,3-литровият четири цилиндров турбо-мотор е заменен с 3,5-литров V6, който генерира 276 коня. На мястото на петстепенния автоматик вече има шест степенна автоматична трансмисия с Real Time AWD и “интелигентен контрол”. Въпреки по-големия двигател от марката твърдят, че моделът е сред най-икономичните в класа си.

Тагове: acura ilx rdx
0 от 500
  • #17
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Да бе вярно, добре, че ме светна, че щях да си тъна в заблуда.Мноо гадни били тия легени.То смотани фарове, малки багажници...ужас, ужас.Не е ли си дизеловото премиум коНби на Алуди с модерните фарове...Друго си е Алудито с големия багажник, проблемни мотори, проблемни скоростни кутии, проблемно окачване, проблемни реики, проблемни дроселови клапи, проблемна електроника.Друго си е Алудито С Клатрото дето не може да се намаже малкия пръст на SH-AWD.Японски легени, к'во да очакваш от тях?
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    ДО АутомедияМоля ви направете така щото да може да се пише АКYРА, а да не излиза аГЛОКа ...То бива политкоректност, ама човек ще рече онлайн коментарите се четат само от първолаци...А къде сте чули за "лекотоварна версия" на ILX ми е бедна фантазията 0-о
  • #15
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Докато собственика на Хонда си кара колата,скучно му е че нищо по нея не се чупи,сърбят го пръстите нещо така да разглоби,да човърка и ремонтира,но все не се случва да има проблем да го направи,собствениците на ВАГ са облагодетелствани в това отношение.Срещайки се по сервизите със своите колеги по неволя и обменяйки инфо разбират,че автомобилите им са супер.Това разбира се само те си го знаят,защото е строго пазена фирмена тайна,която само в сервиз може да се научи.А Хондите си карат ли карат...
  • #14
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до Дошо за Дошо ( преди 12 години )
    Ама докато собственика на Ауди кеси по 7 пъти в годината в сервизите оня с Хондата се ВОЗИ !!!
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ..което показва,че сте малки досадни хейтърчета в дървена ваканция, най вероятно
  • #12
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това с ел.рейките го практикуват и Тойота както и повечето японски производители. Чак сега и германците започнаха да заменят течащите си хидравлични рейки с такива с ел.мотор. Което отново показва,че японските марки са високотехнологични.
  • #11
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Драгомире високотехнологично им е задвижването AWD, хибридната технология, освен това Хонда винаги са правели по-икономични и мощни мотори без да слагат турбини.Освен това в Хонда имат новаторско мислене и примерно, в някои модели хидравличните реики са заменени от такива задвижвани от ел. двигател.Такива работи.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    какво им е на скоростите. 6 степенен автоматик е нещо нормално и е добро предложение от Аглока.
  • #9
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Драгомир ( преди 12 години )
    Хахахаха Acura ILX и RDX са "много" високотехнологични ?!. Да ако за вас шестстепенната механична трансмисия е висока технологиа, а за шест степенна автоматична трансмисия чувате за първи път в живота, значи за вас са високотехнологични.
  • #8
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мунъо, те хонда от 90-те години правят 1.6 180 коня, така че японците и особено Хонда не ги мкисли и не ги споменавай,защото немците се депресират именно от Хонда двигателите-много коне а малка кубатура. Тук не им е това целта. немските 2.4 и толкова коне не изкарват. Най-новото А6 за 200 коня е 2.8 V6. Така че млъкни като не разбираш от коли.