IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    Славо пак се прави на умен. VW използват платформи поне от 40г. но тази е доста по комплексна. и е наистина важна за концерна защото ще им позволи по голямо намаляване на разходи от колкото всяка предишна платформа. предполагам че заради това и разни други неща е първа по рода си.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Смях ( преди 12 години )
    Браво ,развесели ме!
  • #6
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    предполагам разликата между новия Гоуф 7 и Гоуф 6/5/4 ще е единствено в лупите на фаровете за къси светлини и цветовата гама на предпазните колани, а може и да има special edition PK , TDI с 3та турбина все пак са VW и не могат да изостават нали???
  • #5
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Profesora ( преди 12 години )
    Slavo, BRAVO, iavno v tozi sait ima hora koito 4etat i misliat.O6te pedi 30g.Fiat im pokaza kakvo e da proizvejda6 na edna platforma(panda Y10)(Tnema Croma 164 Saab9000), i do dnes.Na moduli Fiat napravi (Stilo, Udaljena za Delta),(PandaII 500 novatYpsilon),(Giulietta Dart) kakvo mi govoriat VW za parvi pad EI KAVALI , do koga samo s prevoda4kata.
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    dd ( преди 12 години )
    дизайнът е крачка напред в сравнение с другите фолксвагени
  • #3
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    "Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела."ЛЪЖА, и пак ЛЪЖА! Такава платформа има от година и половина и е на FIAT. Казва се "Compact Global Modular Architecture" Специално за тези, които могат да четат на български и знаят сайта Automedia.bg ще дам един линк в който това е описано МНОГО ТОЧНО. http://***.automedia.bg/news/article_9719.html Ясно е, че който е неграмотен, сляп и има склероза ЩЕ КАЖЕ, ЧЕ НЕ Е ТАКА...
  • #2
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Ето това се нарича рационализация и икономическа ефективност.
  • #1
    17 rate up comment 13 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ето що дошо го нарича кошница. хахаха.