IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #48
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като цяло идеята е добра...за производителя обаче! Минимум разходи, не с еналага преустройване на производтсвените линии...само дрешките са различни! Обаче тов ознчава, че веднъж направена, грешката ще се мултиплицара в милиони екеземпляеи! Може пък цената така да падне...да стане по народен този..."народен" автомобил!
  • #47
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до Иван ( преди 12 години )
    Ще е прекрасно ама няма да е така!ТО и сега окачването на Супърб и А6 е еднакво ама като отидеш в магазина и искаш за Шкода цената е една, а като кажеш Алуди е по 3!Е това е политиката на ВАГ.До сега Голф и А6 не бяха на една платформа ама вече и това ще го коригират и то не за доброто на клиента!
  • #46
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Иване,надай се ВАГиналите да ти смъкнат цените!Да ги увеличат може и за сметка на това да намалят и без това смешната си гаранция.Надай се и качеството им да се подобри!Това е фирма,която гледа да измъкне парите от копувача.Друго не ги вълнува.Имат всеизвестни проблеми,но не ги оправят,а само замазват положението да може да изтикат малката гаранция която дават и после да цакат клиента.Това им е политиката на селската марка.
  • #45
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до W12 ( преди 12 години )
    Прегледай това тъпо парче.Ето гениалния демпферен маховик на ВАГ :-)http://avto-pazar.com/index.php?page=.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=12101&category_id=244&option=com_virtuemart&Itemid=71Предници:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=70615(при тях си ги има и моторите)Айде да не ти търся и скоростни кутии..
  • #44
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до: W12 ( преди 12 години )
    От написаният ти коментар разбрах,че не само си ***,а и неграмотен.Хайде,когато се научиш на четмо и писмо тогава да даваш определения на другите!Доккато учиш родния си език(който вероятно не е майчин),вземи се образовай малко по отношение на автомобилите,че както се вижда и там си много зле!
  • #43
    10 rate up comment 3 rate down comment
    7 ( преди 12 години )
    ПЕРНИК В ЕКСТАЗ !!!
  • #42
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много ми харесва концепт-suv-то на заден план от първата снимка, ако се продаваше веднага бих го взел!
  • #41
    14 rate up comment 5 rate down comment
    миньоро ( преди 12 години )
    много е готин новия гоуф, ако му турят и таван, ши избии рибата из целио перник след има-нема 20 години
  • #40
    5 rate up comment 6 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    Славо, кондензатора в TV-то не е суперкондензатора в хибридите.Ама много,много не е.
  • #39
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Оказва се че ВАГените пак са чопнали нещо от другите и сега се мъчат да го представят за свое творение.Само фенчетата със закърнели мозъчета могат да им се възхищават на иновативността.И каква стана в крайна сметка,купуваш Порше,а тя платформата е има и на Поло.Ей това е положението с тази платформа ще направят всички марки,които изкупиха като една.Обезличават ги и ги правят тотално зависими.Няма мърдане след подобен ход.Хайде да приемем,че всичко е ОК,ама защо не смъкват цените?НалиТоваЕцелта!