IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, знаеш ли що е това модулна платформа или просто платформа? Има ли разлика? Кажи си тежката дума!
  • #27
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Славо, имаш право, че са експериментални както колите с водород, водарасли и др био горива, но все от някъде трябва да се започне. Например за тази модолна система МЮБ се е говорило още през 60-70 те години, но не са успели да я направят. В 2005-7 година фолксваген заявяват, че ще започнат експерименти с такъв вид платформи и сега ще я видим в сериен вариант.
  • #26
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Misho Filibe ( преди 12 години )
    Бе не знам какво се ядете с Перник, а вие от къде сте? Все сте селянчета от прованса.
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии. Даааа и един мармот....
  • #24
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки.А когато аз го казвам, някои брутално *** индивиди започват да ме обиждат.Сега феновете на Алуди да ми обясняват как това е премиум марка и не е Шкода с други тенекии и не плащаш само за емблемата няколко десетки хиляди евро повече.
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    Абе, аз съм малко по-възрастен от "бавареца", ама по принцип съм чел и чувал, че колите ще се движат МАСОВО на какво ли не! С водород, с вода , с ***, с конска пикоч, с олио, руснаците имаха и газотурбинни двигатели на метан (има такива локомотиви)... Ама накрая кво става? Горе-долу нищо... По същество- все още не сме направили GSM и лаптоп с кондензатори, а какво остава за колите? В колата консумацията е МИЛИАРДИ ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА отколкото в GSM. GSM на кондензатори още НЯМА- какво остава- КОЛА
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, банален ставаш! Измисли нещо друго това сме чо чели вече.
  • #21
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    карачите на казанлъшки вагини да си *** майката
  • #20
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Така е по малко грозен отколкото цял хаха
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Напишете "кондензатор хибрид" в търсачката и ще ви излязат няколко статии.