IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #58
    4 rate up comment 6 rate down comment
    адидаса/// ( преди 12 години )
    Отворен псевдо бургазлия, като чете, прочете ли че ти бия чак в Силвъра в 18.00 ч. Днес! Чуваш ли! Само като видиш А7 пред общината да не се насереш! Сега съм в Слънчев бряг, може и там да се запознаем! Хайде чакам отговор!!!
  • #57
    6 rate up comment 6 rate down comment
    немци ( преди 12 години )
    какво повече да коментирам! УНИКАЛНИ, прагматични, ТИТАНИЧНИ. ПРосто ФВ!А цифричките 46 грама СО2 направо ми пълнят душата.
  • #56
    4 rate up comment 6 rate down comment
    RS10 ( преди 12 години )
    Вечра го питат какво има в залата на Операта или Театъра,както той го нарича,но отговор няма.Защото отговора го няма в търсачката.Хайде бе,момче ебано,парцаливия ауди-фен,кажи с две думи само какво има в сградата.Всеки бургазлия го знае.На бас,че няма да отговори.Ще пелтечи като *** ***,както винаги.
  • #55
    4 rate up comment 6 rate down comment
    RS10 ( преди 12 години )
    Чета днес как ВАГ-*** показвало автората на Бургас от някакъв сайт.Ей,жалък червей.Как така като толкова години бил определял срещи там,та веднаж не направи снимка как чака,хем да му видим виртуалното ауди!Аз преди 4 години от първия път му го набих отзад.Веднага клип как Метро-Бургас няма нищо общо с неговото описасние.За 5 минути доказах,че не е виждал Бургас.http://vbox7.com/play:6b7be430
  • #54
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    MLBThis technology forms the basis of a number of Audi models produced from 2007 onwards, and is also expected to be used for the 2011 Bentley Continental range.informiraite se malko be hora
  • #53
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    tazi konstrukciq ne e samo za ednakvi chasti a i podobrqvane na konstrukciqta na avtomobila kato cqlo
  • #52
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сега на база тази новина се замислете колко *** са ви споровете коя марка била по-добра. На практика колите вече са толкова унифицирани, разликата е само в дизайна на екстериора и интериора. Частите се различават по характеристиките си единствено от гладна точка в какъв пазарен сегмент е автомобила. А заводите, които ги произвеждат са по целия свят и ги предлагат на още много автопроизводители. Една марка нищо не означава. Това е единствено наименование под което се продава една стока.
  • #51
    4 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ще видим...
  • #50
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    От преди 5 години да, но не бързай ще стане пак еднакво.
  • #49
    7 rate up comment 2 rate down comment
    speedart до Дошо ( преди 12 години )
    Окачването на Супърба и А6 одавна не е еднакво, то е на Пасат 6 ...сравни си чесовника с тази петилетка...