IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Командироват Defender в Индия

Новите модели на Defender късат с британските традиции и отиват в заводите на Тата в Индия

Командироват Defender в Индия

Defender е едни от автомобилите, който спокойно може да бъде наречен емблематичен за британската автомобилна индустрия. Високопроходимият модел на  Land Rover датира от следвоенните години. Той е на пазара от далечната 1949 година. За тези повече от 60 години Defener е останал относително консервативен, по отношение на своята еволюция. Характерът и душата на колата са се съхранили почти непокътнати, в тон с традиционализма на британците.

Land Rover имаше правомощията да прави някои модификации базирани на модела в страни като Турция и Бразилия, но неговото производство винаги е било концентрирано в Солихъл. Ето, че предстои традицията да остане в миналото. Явно традициите не са това, което бяха и причината е в глобализацията на света. Новият собственик на Land Rover - Tata Motors е взел решение от 2015 година Defender да се произвежда в техните заводи в Индия и от там да се изнася за страните по света.

Според представители на индийският производител, този ход ще намали производствените разходи и бъдещите Defender-и ще станат по-достъпни. Според  Tata, пренасянето на производството на Defender в Азиатско-Тихоокеанския район ще помогне за укрепване на позициите на автопроизводителя.

С двете концепции DC100 (на снимките в галерията), Land Rover направи предварителна визуализация на начина, по който ще изглеждат бъдещите Defender-и. Серийната версия по всяка вероятност ще е базирана на обновеното шаси Т5, което ползват настоящите Discovery и Range Rover Sport. Може да се предположи , че ако Land Rover поеме по този път, то следващите поколения на Defender ще споделят много технически компоненти с произвеждания от Тата SUV, носещ името Aria, който на практика се сглобява в същите заводи, кадето ще правят и британската икона. Така продукцията ще бъде по-рентабилна. Дали качеството и репутацията на Defender ще се запазят, остава да видим с времето...

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    До Канавката: Да прав си от гледна точка на по-висока възвращаемост.До анонимен:Работниците. Първо това е марка и модел свързан с английската традиция. Представяш ли си Ферари правено някъде различно от Маранело? Същото важи и за Ламборгини от Санта Агата.И да се върна на работниците - има поколения работещи във фабриката. Да се обучат наново индийци ми се струва поне 2 години производствени проблеми. Качеството може да им изиграе лоша шега.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Канавката ( преди 13 години )
    1. Драстично намаляване на производствените разходи (добре за марката и акционерите);2. Подобряване на заетостта в Индия (повече работни места);3. Увеличаване на разликата производствена/пазарна цена (собственици и акционери прибират бая по-добри пеалби)
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    4e te i v Anglia da se praviat, koe po-to4no im e Angliisko?
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    Абсолютен при това.Все едно Бентли и Ролс-Ройс да се правят извън Англия.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    G777 ( преди 13 години )
    AVTOGOL