IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota призна поражението си

Японците вече не са в първата тройка по продажби

Toyota призна поражението си

Корпорацията Toyota оповести окончателните данни за продажбите си през 2011 г. Според тях марката вече не е дори в първата тройка на автомобилните производители. Резултатите от тях съвпадат с тези от предварителни отчет, който бе публикуван преди няколко дни.

За 2011 г. Toyota е осъществила 7.95 млн. продажби, което е с 6% по-малко от предишната. Резултатът се обяснява с пораженията, нанесени на Япония от земетресението през март миналата година. То накара корпорацията да съкрати значително производството си за двата най-големи пазара – в Китай и САЩ.

Мястото на Toyota в топ 3 по продажби заема алиансът Renault-Nissan. През миналата година той е пласирал 8.03 млн. нови автомобила, като в тази цифра влизат и резултатите на руския АвтоВАЗ.

Както е известно, най-големият автопроизводител за 2011 г. е General Motors с 9.03 млн. автомобили, следван от Volkswagen AG – 8.16 млн. Резултатът на германците обаче ще нарастне с около 200 000 единици, след като в него бъдат включени продажбите на MAN и Scania.

Още по темата:

Toyota гледа към първото място в света

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #19
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те в България японските никога не са се купували, тук са си екзотика.
  • #18
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Миризма аз колко пъти да ти пиша да не се излагаш с коментари защото си *** и винаги си издънка ха ха. Дори линка който си дал го доказва. В класацията която си дал пише следното Че Фолксваген е с близо 5 пъти по-голяма печалба. Гледай графа доход. Ооо ти не знаеш англойски забравих, за това и се дъниш всеки път, като клипа с теста в който показваш как Хюндай и30 победил Голф4 а то всъщност точно обратното казват на клипчето. Кво да правим *** миризлив и страхлив *** няма как да знае.
  • #17
    9 rate up comment 9 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Ее как да имат продажби като 80% от моделната им гама е трагично горзна хахахаха :))) Сега само да се надяваме на рекламният балин - "високото качество" не върви...:) Ето пукна се и той, и сега радиоактивните камикадзета си отиват на мястото :)Тка че това земетресение ще има да ги тресе още дълго време :)) дано от това тресен им се посвестят размътените мозаци и да вземат да си уволнят най-накрая некадърният дизайнерски а и инженерен екип и да сложат кадърни хора който могат да правят хубави кол
  • #16
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мъка, мъка как семейството ти те издържа доше не знам? Такъв хратутник, без работа и висящ само по форумите да бистри теми, които не разбира.
  • #15
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Ама ВАГиналчо, Тойота отдавна е първа по печалба и пазарна капитализация - 139 милирда $ за 2011, само за сравнение ВАГ са едва на половината - 73 милиарда. Те ти източник, Файненшъл Таймс: http://media.ft.com/cms/33558890-98d4-11e0-bd66-00144feab49a.pdf
  • #14
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само не разбрах каква връзка има ВАГ със слабите продажби на Тойота? В САЩ Американците сменят Тойотките с Хюндайчета. Малко от трън на глог ама няма значение, ФВ едва ли има нещо общо с това. Освен че Хюндай писаха че искат да са като ФВ и целта им е именно короната на ФВ. Което е нормално, всички искат да са като най-добрия, без значение от попрището. Защо не искат да са като Тойота примерно? Защото никой не иска да е като губещите.
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    40 години номер 1 в Европа, как европейците не са се сетили? Не са толкова умни като дошко а? В Китай е минало около 10-тилетие. Я вижте защо тоъто имат слаби продажби там:). А не търсете в нета сигурен съм, че по рождение ги знаете тези неща. Как не са ви взели за анализатори някъде не знам
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГиналчета,Тойота не е мислете!Мислете какво ще прави ФВ,когато в Китай ги усетят,че за нищо не стават.Тогава единствено в Германия ще успявате да си продават трошките,но и за там не е много сигурно.И не забравяйте,коя е най-скъпата автомобилна компания!
  • #11
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота са пътници и това още миналата година се усещаше. Глупави хибриди, от които само проблеми. Да хибрида е една интересна концепция и със сигурност има бъдеще, но както каза един приятел който има Toyota Prius 1.5 хибрид със 78к.с. и разход 4,5 литра на 100км. Май не си заслужава, колата е изключително тромава а разхода е като на Дизелов автомобил, който обаче е доста по-пъргав. На всичкото отгоре имат проблемно окабеляване.
  • #10
    8 rate up comment 16 rate down comment
    до чекора-чек*джията ( преди 13 години )
    На калпавия плувец водораслите му пречат.. разбери че японския мит потъва, тази година този виновен, догодина ще кажат че климатът им е виновен и така докато не фалират. Защото няма какво да се лъжем - много малка част от продукцията на фирмите се произвежда на родна земя. А тойота я знаем - само по извененията и лъжите..