Очаква се M6 Coupe да бъде представено официално през март, на салона в Женева, а кабрио версията да е готова до края на 2012 год.
BMW M6 ще има 4,4 литров V8 би-турбо двигател, взаимстван от М5, който ще му осигурява мощност от 525 к.сили и максимален въртящ момент 678 Нм. Шасито е със заден двигателен мост и е преминало допълнителни тестове и настройки на пистата Нюрбургринг. По информация от BMW, динамика на купето отговаря отлично на мощността. Новият модел, казват те превъзхожда предшественика си, въпреки че двигателят е радикално променен от V10 на V8. За да бъде намалена общата маса, новата М6-ица ще има покрив и странични панели изработени от карбон, а за да бъде овладяна мощността са предвидени карбоново-керамични спирачни дискове и леки алуминиеви джанти..jpg)
От компанията заявяват, че въпреки ясно изявения си спортен характер флагмана от M серията на BMW ще запази качествата си на Гранд турер. „Той си остава кола за ежедневна употреба. И на магистрамата и на пистата ще се чувства като у дома си“, казва представител на баварския концерн. Въпреки, ясно изразения характер на колата, тя не бива да се сравнява с чисто спортните автомобили, като Porsche 911. Все пак М подразделението на BMW има желание да направи суперкар, на база M-ката, който да е от категорията на Mercedes SLS. За направата на супер спортен автомобил М дивизията трябва да получи зелена светлина от BMW. Според шефа по развитието Алберт Бирман, до момента разговорите за създаване на суперкар са стигали все до задънена улица. Ако от М получат разрешение, имат намерение да превърнат модела в най-яркия спортист от серията до момента.


2