Премиерата на белия седан се състоя на автомобилното изложение в Катар.С демонстрацията край Персийския залив чешкият производител потвърди сериозните си планове за бъдещата мисия на колата. Тя на практика е част от стратегията на Skoda за развитие и утвърждаване на международните пазари.
Външният вид не е много по-различен от седана VW Polo. Вероятно бъдещото серийно производство на модела няма да е много по различно от показаното в Катар. С този модел Skoda загатва за бъдещата дизайнерска философия, която ще прилага и за останалите модели от гамата си. 
По информация на производителя, представеният модел е практически готов да се качи на конвейра, а неговата поява в дилърската мрежа на най-важните световни пазари ще стане по-късно, през 2012 година. 
По предварителните планове се очакваше този автомобил да направи официалната си премиера в края на миналата година и да се продава от тази пролет, но очевидно условията на европейските пазари налагат производителите често да ревизират своите стратегии.
"През 2011 г. ние поставихме нови рекорди и постигнахме значителен напредък. Сега сме на път да осъществим нашата стратегия за растеж до 2018. Продажбите на марката във всички региони са се увеличили", каза членът на управителния съвет за продажби и маркетинг Юрген Стакман по време на представянето на концепта MissionL в Катар.


0