IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi обещава по-спортно TT

Следващото поколение на автомобила ще се появи през 2014 г.

Audi обещава по-спортно TT

Следващото поколение на Audi TT ще бъде още по-спортно и по-динамично. Това обеща ръководителят на изследоватателския отдел на концерна Майкъл Дик, който отговаря и за новите разработки на марката.



Дизайнът на новото ТТ ще бъде изпълнен в стила на неговия предшественик, но с някои промени най-вече в предната част. Тя ще бъде продължение на показаното в новите модели на Audi. Купето и роудстърът ще бъдат с нови фарове, променени решетка на радиатора и предна броня, а в задната част ще се появят аеродинамични елементи. В салона ще бъде поставен цифров панел за управление на приборите. Той ще бъде същият като на следващото поколение на R8.

Третата генерация на Audi TT  ще бъде построена на платформата на Volkswagen - MQB (Modularen QuerBaukasten), която ще се използва за Golf VІІ и следващото Audi A3. В гамата двигатели ще влязат 2 четирицилиндрови агрегата с мощност 180 и 220 к.с., както и един дизел, развиващ 180 к.с.

„Напомпаната” версия TTS ще получи 2.0 литров турбомотор с мощност 280 к.с., а най-върховата модификация – TT RS, ще разполага с 2.5 литров, 5-цилиндров двигател с мощност 385 к.с.
На пазара първо ще се появи TT във вариант купе, чиято премиера е насрочена за 2014 г. Три месеца след това ще бъде показан и версията със свалящ се мек покрив.
 

Тагове: Audi TT
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    За неразбралите още веднъж и за последно повтарям.А3 и ТТ не са Куатро а Синхро.ЗА AWD не говорим.Говорим,че ВАГ лъже както винаги клиентите си.
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Дошко ама ауди ттрс прави смешен нисан 370 з :)
  • #16
    3 rate up comment 6 rate down comment
    speedart до Дошо ( преди 13 години )
    Еми то тогава по твоята логика всичките AWD системи на Японците не са куатро защото се включва четворното при приплъзване само..
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Синхрото е с халдекс система не е перманентно задвижване, докато куатрото е перманентно четворно с два или три не си спомням диферинциала торсен...
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    нали това ти казвам умнико.Нито А3 нито ТТ са Куатро
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    speedart до Дошо ( преди 13 години )
    Дошо *** си като Японска джапанка , синхро и куатро нямат нищо общо..за това на вторичния пазар хората избягват синхро , а купуват куатро без притеснение...
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    PROFESORA ( преди 13 години )
    Za Do6o.Imam v predvid,4e darji cena v Germania i v Evropa;spravki Mobile.D. D=Deutschland. Do6o ,ako iska6, 6te ti napi6a instrukcii kak da polzva6 saita.Naistina bi nau4il dosta.
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    И ТТ никога не е било Куатро по простата причина, че си е ГОУФ.А задвижването 4х4 на ГОУФО е Синхро, *** Алуди си слагат логото Куатро щото баламите им се връзват.
  • #10
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Знам бе знам.Знам и че няй-големите *** ги произвежда ВАГ.И за Тойота знам, че РАВ4 и Селика Т23 са на една платформа ама Равката е безпроблемна машина.Сети се купето на Селиката върхъ шасито на джип дали има някакви проблеми тогава.И има и Ленд Крузър на базата на пикап с товароносимост един тон.Е как няма да е здрава машина.А гениите на ВАГ слагат едно окачване на коли от А4 с 1.6 мотор до А8 с 6.0.Супер а?Роудстър с предно предаване също само ВАГ могат да сътворят хахахаха
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    d22 ( преди 13 години )
    Дошо, първите ТТ имаха проблем в бързите завои и взеха жертви,особенно тези които не бяха Quatrro.Един спойлер реши проблемите, който стана сериен след това.А не знам какво ти разбира главата от платформи,за да прецениш дали е добра или лоша.Знаеш ли,че Benthly и Phaeton също делят една платформа и ти трябва да кажеш Benthly ли е лош, или Phaeton добър.А знаеш ли колко платформи използва Toyota и koлко Hyundai например за своите модели,