IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault се отказва от бъдещ Wind

Моделът ще продължи да се продава, но без да се обновява

Renault се отказва от бъдещ Wind

Компанията Renault обяви намерението си да не обновява модела Wind и по този начин се отказа от второто поколение на роудстъра. Това на специална пресконференция обяви бранд-мениджърът на френския производител Жером Стол. „Ще продължим да  продаваме Wind, но трябва да признаем, че този модел не намери своята аудитория”, призна Стол.



Провалът на Wind в цифри означава, че компанията планираше през 2011 г. да продаде 75 000 коли, но в крайна сметка успя да пласира по-малко от 10 % от тази бройка – 6900. Така най-вероятно този модел ще повтори съдбата на предшественика си Renault Spider и ще намери място единствено в музея на Renault.
Роудстърът Wind  бе направен на платформата на Clio 2RS/Twingo 2 и бе доработен от Renault Sport. Той бе обзаведен с достатъчно мощни бензинови мотори, а механизмът му за сваляне на покрива бе взаимстван от Ferrari Superamerica.



Според специалистите провалът на модела се дължи най-вече на отстъствието на дизелови двигатели. Не е за пренебрегване и фактът, че концептуалният модел, върху който бе направен Wind, и който бе показан на изложението в Париж през 2004 г., бе с 4 места. В серийно производство обаче излезе като спортна кола с 2 места и това също намали броя на евентуалните купувачи.
 

Тагове: renault wind
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    значи ли, че всички коли са ***! Тя немеца или франсето като и зел живота и я продават за 1000 евро ама тук я зиамем за 4500 лв е няма как да стане, затова не плюйте по колите, че други ден може да хвалите рено или някоя друга!
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Николай ( преди 12 години )
    Аз не разбирам какво имате против френските италианските коли, че и японските, които са толкова се доказали ! Сякаш ако ви подарят някое ренде или ситроен, пежо няма да го карате и да почнете да се фалите колко е хубава колата! Били балъци, които ги купували, ами всеки си има вкус бе, аз лично се кефя на всякакви коли! Карам Мазда 626 ГФ и съм страшно доволен, но ми харесват и останалите марки, всички имат и лоши и добри попадения, а това, че в България караме коли не 2ра ами 5та употреба
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Problema na tozi model Wind,e cenata i lipsata na 2mesta makar i to detski(kato Tigra)-cenata e bezbojna.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Рено е единствената хубава френска марка, пежо никога не са блестяли с нищо, а ситроун са били хубави в миналото, преди PSA да им види сметката.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Скорпион ( преди 12 години )
    Рено имат добри двигатели и често надживяват купетата им. Примерно 1.5 dci е надежден и не съм чул оплаквания от него, а и е доста иконимичен. Новата лагуна е много добър автомобил според мен и доста луксозен.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Концепта от 2004-та беше с по-хубав дизайн.
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Варненец ( преди 12 години )
    Ами да ви кажа карам едно старо рено 19-1991 година.Майка му стара на съседа умряха 2 коли Голф 3 и Мерцедес Ц-класа а то мойто още живи ве.
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    Браво Дошо, виждам, че днес си еволюирал малко! Мислех, че изобщо не разбираш от автомобили,но ето,че не си изгубен окончателно за каузата.Един ден ще разбереш реалността за по-вечето модели на Toyota- без разбира се Land Cruiser V8 и Prado, както донякъде и Avensis и Camry. А Renault преди около 50 год. създаде най-красивата си и може би най-добра кола - Аlpine 110.
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Renault не е държавна от 1995 когато е приватизирана , за разлика от GM които и до ден днешен са собственост на американското правителство и с тези техните "коли" до сега да са фалирали 100 пъти
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Darjavna firma......nalivat pari na viatara.