Компанията Renault обяви намерението си да не обновява модела Wind и по този начин се отказа от второто поколение на роудстъра. Това на специална пресконференция обяви бранд-мениджърът на френския производител Жером Стол. „Ще продължим да продаваме Wind, но трябва да признаем, че този модел не намери своята аудитория”, призна Стол.
Провалът на Wind в цифри означава, че компанията планираше през 2011 г. да продаде 75 000 коли, но в крайна сметка успя да пласира по-малко от 10 % от тази бройка – 6900. Така най-вероятно този модел ще повтори съдбата на предшественика си Renault Spider и ще намери място единствено в музея на Renault.
Роудстърът Wind бе направен на платформата на Clio 2RS/Twingo 2 и бе доработен от Renault Sport. Той бе обзаведен с достатъчно мощни бензинови мотори, а механизмът му за сваляне на покрива бе взаимстван от Ferrari Superamerica.
Според специалистите провалът на модела се дължи най-вече на отстъствието на дизелови двигатели. Не е за пренебрегване и фактът, че концептуалният модел, върху който бе направен Wind, и който бе показан на изложението в Париж през 2004 г., бе с 4 места. В серийно производство обаче излезе като спортна кола с 2 места и това също намали броя на евентуалните купувачи.