IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Атаката на Lexus започва

Японците ще си връщат лидерското място с редица нови модели.

Атаката на Lexus започва


Изминалата 2011 година не беше особено успешна за японските производители на автомобили, заради природни катаклизми и все по-скъпата йена. Всичко това сложи край на 11-годишното господство на Lexus сред премиум автомобилите в САЩ. Японската луксозна марка беше изместена от немските BMW и Mercedes, които приключиха годината с най-много продажби.

Какво ще се случи през настоящата 2012 година предстои да разберем, но от Lexus са твърдо решени да си върнат лидерското място. За целта компанията готви няколко нови модела. Те ще имат задача да увеличат продажбите с 21%, спрямо 2011 година, като плановете предвиждат през 2012 година продажбите на Lexus в САЩ да достигнат около 240,000 единици.

"Ние ще имаме най-голям ръст през 2012 година в луксозния сегмент. Планираме увеличение от 21%, но вярваме, че сме способни и на повече", заяви Марк Темплин, генерален мениджър на Lexus.

За да постигнат това, японците ще пуснат на пазара нов 7-местен SUV, няколко нови версии на Lexus CT и спортното купе LF-LC (на снимките).

Новият спортен модел, който за сега познаваме само като концепт - LF-LC, ще има цена между $100,000 и $130,000, обясняват от компанията. Така ще се образува ниша, в която ще бъде позициониран още един спортен модел. Той също ще бъде купе, с цена от около $70,000. Въпросния модел ще бъде наследник на SC 430, който беше спрян от производство още през 2010 година.

Готвят се и напълно нови версии на проходимите LX и GX, за които са разработени нови по-леки платформи. Луксозната японска марка насочва усилията си към по-високия клас автомобили и не планира да пуска модел под CT.

Очаквайте подробности

Тагове: lexus lf-lc
0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 8 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    що дошката миришйе ли бре . то и при нази понасмръдва лйеко на *** . ама таквази нйи е работата . кат се съберем джапаандружината ша сйе дездорирамйе . ама няма да сйе къпйеме .
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Herr Flick ( преди 12 години )
    атаката какво означава? камикадзета?
  • #20
    9 rate up comment 9 rate down comment
    До Дошо миризмата ( преди 12 години )
    Дошо това пак ти ли го писа бе"Кво да се информираме бе? В щатите се продават 5 пъти повече хибриди от дизели. " Нали съм ти казал да не пишеш за коли, защото нищо не знаеш, досега поне един път да беше уцелил поне, уви винаги си в тотална грешка. В САЩ се продават годишно между 75-80000 хибрида, колко са на Тойота не знам, но да кажем че са по-големия процент. За сметка на това само дизеловата Джета в САЩ продава годишно около 60 000бройки. А има и др. марки на ФВ,и на БМВ,Мерцедес,Мазда...
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    чукара мамуль и при нази имамйе един пръчь дет му викат мамуль . много се възгордявамйе с негу . ша ти тургам и на тебя положителни плюсовйе.
  • #18
    8 rate up comment 7 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    чукара мамуль ей че кйеф с дошката ша са саберем тримцата . ша напрайм джапаандружина .
  • #17
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Този сайт явно съвсем запада. Няма ли кой да изтрие коментарите, които не са по темата?
  • #16
    5 rate up comment 8 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    чаглока мамуля тйи си от нашти тъйл ли .
  • #15
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Технологично превъзходни са Лексус и Тойота. Проблемът им е че са консервативни и имат много малко модели и модификации. Това явно ще се променя за в бъдеще.
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    можи малку да сгрйешавам в краснописа . ша *** извинявате така дйе .
  • #13
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кво да се информираме бе? В щатите се продават 5 пъти повече хибриди от дизели. Голям праз че дизелите се вдигнали с 30%. Трябва да се вдигнат с 3000% за да ги вземат насериозно там.