IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Атаката на Lexus започва

Японците ще си връщат лидерското място с редица нови модели.

Атаката на Lexus започва


Изминалата 2011 година не беше особено успешна за японските производители на автомобили, заради природни катаклизми и все по-скъпата йена. Всичко това сложи край на 11-годишното господство на Lexus сред премиум автомобилите в САЩ. Японската луксозна марка беше изместена от немските BMW и Mercedes, които приключиха годината с най-много продажби.

Какво ще се случи през настоящата 2012 година предстои да разберем, но от Lexus са твърдо решени да си върнат лидерското място. За целта компанията готви няколко нови модела. Те ще имат задача да увеличат продажбите с 21%, спрямо 2011 година, като плановете предвиждат през 2012 година продажбите на Lexus в САЩ да достигнат около 240,000 единици.

"Ние ще имаме най-голям ръст през 2012 година в луксозния сегмент. Планираме увеличение от 21%, но вярваме, че сме способни и на повече", заяви Марк Темплин, генерален мениджър на Lexus.

За да постигнат това, японците ще пуснат на пазара нов 7-местен SUV, няколко нови версии на Lexus CT и спортното купе LF-LC (на снимките).

Новият спортен модел, който за сега познаваме само като концепт - LF-LC, ще има цена между $100,000 и $130,000, обясняват от компанията. Така ще се образува ниша, в която ще бъде позициониран още един спортен модел. Той също ще бъде купе, с цена от около $70,000. Въпросния модел ще бъде наследник на SC 430, който беше спрян от производство още през 2010 година.

Готвят се и напълно нови версии на проходимите LX и GX, за които са разработени нови по-леки платформи. Луксозната японска марка насочва усилията си към по-високия клас автомобили и не планира да пуска модел под CT.

Очаквайте подробности

Тагове: lexus lf-lc
0 от 500
  • #52
    3 rate up comment 5 rate down comment
    101Rider ( преди 12 години )
    doc ти като си образован ***, какъв цвят ти е ***/пърдялника:а)червенб)синв)кафявОтговор не давай, всички го знаем! Този въпрос е по-скоро за тебе лично!
  • #51
    2 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Prestanete glupaci da izpolzvate nika mi.Az pisha na LATINICA za da se razli4avam ot neobrazovanite primati
  • #50
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цялостната гаранция на Приус е 5 години. Гаранцията на компонентите на хибридната трансмисия (включително батерията) в щатите е 8 години, а в някои щати като Калифорния дори 10. http://***.toyota.com/prius-hybrid/warranty.html
  • #49
    4 rate up comment 2 rate down comment
    istinskiya doc ( преди 12 години )
    Tezi neshta gi napisah predi desettina dni!Koito misli s glavata si e nayasno kakvo shte se slu4i 2012g.Toyota -the best brand in the world!
  • #48
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** по-долу,който пише,че батериите на хибридите трябвало да се сменят на 3-4 г. да коже на кой хибрид е това.Сигурно на някой немски,който още не е влязъл в производство.На Тойота Приусите още си карат с оригиналните батерии.Никой,никъде на Приус дори още от първото поколение не е сменял батерия и хората продължават да си карат с тях.Ако си беше направил труда щеше да знаеш,че хората ти дават 5г.гаранция и 160000км.Така че плоските ти лъжи за 3-4г.явно важат за немските кошници.
  • #47
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До фалшивия doc ( преди 12 години )
    doc, много си ***,приятелю. Хибридните батерии замърсяват по-малко от акумулаторите-оловни за всеки обикновен автомобил! Една хибридна батерия за Приус тежи 30 кг., един оловен акумулатор за обикновена кола-20кг. НО Тойота е изградила заводи за рециклиране на хибридните си батерии и ПЛАЩА И ГИ ИЗКУПУВА, отделно,че те не се развалят и никой не ги връща/. Къде обаче милионите оловни акумулатори от обикновените коли се рециклират?? Колко замърсяват при направата на обикновен оловен акумулатор?Много
  • #46
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ВАГиналчо, просто момче си! Хора от фирмите му били казали. Кой нормален ще повярва на ВАГиналните ти брътвежи? Consumer Reports тестваха Приус от 2002, на 206000 мили, с оригинална батерия и резултата е - върви и има разход на бензин като през 2002-ра. Ето линк, не че ще разбереш нещо де.http://***.consumerreports.org/cro/magazine-archive/2011/february/cars/toyota-prius/overview/index.htm
  • #45
    3 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Миризма, защо така се излагаш. Говоря ти за приус и за новото рено флуенсе което го пускат след месец. Ходих на автосалона и говорих с хора и от двете фирми. Човека на тойота ми каза, че батерията издържа 3- максимум 4 години, след което няма и половината от първоначалния максимален заряд. При рено беше 2-3 години. След като си поговорихме самите продавачи ми признаха че засега няма никакъв смисъл, колите са изключително скъпи и не се изплащат. [продължава в следващия коментар]
  • #44
    3 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Единственото интересно нещо е нова програма, която ще започне до 1-1.5 години, която ще представлява батерии под наем. Плащаш по Х лева на месец и през 6 месеца ти сменят батерията с нова. Но въпреки всичко колите остават много по-скъпи от аналогичните не-хибриди. Да не говорим колко вредни емисии се произвеждат при производството на една батерия, да не говорим че при нейното рециклиране почти половината от материалите са неразграждаеми и замърсяват земята завинаги.. така че хибрид, не благодаря
  • #43
    5 rate up comment 7 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Маа Божкоо...то едни моделиии...направо да ти омре коня....хаххахаха:))))) Всепак тази червена самураиска *** на снимките по горе, изглежда маалко по-адекватно..хаха:)) Явно алкохолизираните дизайнери на тойота са успели да доидат поне веднъж малко по-отрезвели на работа...хахахах:))) Не земетресението ами некадърната и бездарна дизайнерка мисъл на на радиоактивните камикадзетата ги прати в 3-та глуха, там където им е мястото, и от където скоро няма да излезнат :)))