IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Атаката на Lexus започва

Японците ще си връщат лидерското място с редица нови модели.

Атаката на Lexus започва


Изминалата 2011 година не беше особено успешна за японските производители на автомобили, заради природни катаклизми и все по-скъпата йена. Всичко това сложи край на 11-годишното господство на Lexus сред премиум автомобилите в САЩ. Японската луксозна марка беше изместена от немските BMW и Mercedes, които приключиха годината с най-много продажби.

Какво ще се случи през настоящата 2012 година предстои да разберем, но от Lexus са твърдо решени да си върнат лидерското място. За целта компанията готви няколко нови модела. Те ще имат задача да увеличат продажбите с 21%, спрямо 2011 година, като плановете предвиждат през 2012 година продажбите на Lexus в САЩ да достигнат около 240,000 единици.

"Ние ще имаме най-голям ръст през 2012 година в луксозния сегмент. Планираме увеличение от 21%, но вярваме, че сме способни и на повече", заяви Марк Темплин, генерален мениджър на Lexus.

За да постигнат това, японците ще пуснат на пазара нов 7-местен SUV, няколко нови версии на Lexus CT и спортното купе LF-LC (на снимките).

Новият спортен модел, който за сега познаваме само като концепт - LF-LC, ще има цена между $100,000 и $130,000, обясняват от компанията. Така ще се образува ниша, в която ще бъде позициониран още един спортен модел. Той също ще бъде купе, с цена от около $70,000. Въпросния модел ще бъде наследник на SC 430, който беше спрян от производство още през 2010 година.

Готвят се и напълно нови версии на проходимите LX и GX, за които са разработени нови по-леки платформи. Луксозната японска марка насочва усилията си към по-високия клас автомобили и не планира да пуска модел под CT.

Очаквайте подробности

Тагове: lexus lf-lc
0 от 500
  • #42
    4 rate up comment 6 rate down comment
    101Rider ( преди 12 години )
    Немски кошнци казваш, като не ти харесва да ги гледаш по пътищата, що не вземеш да емигрираш в Япония.
  • #41
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** по-долу,който пише,че батериите на хибридите трябвало да се сменят на 3-4 г. да коже на кой хибрид е това.Сигурно на някой немски,който още не е влязъл в производство.На Тойота Приусите още си карат с оригиналните батерии.Никой,никъде на Приус дори още от първото поколение не е сменял батерия и хората продължават да си карат с тях.Ако си беше направил труда щеше да знаеш,че хората ти дават 5г.гаранция и 160000км.Така че плоските ти лъжи за 3-4г.явно важат за немските кошници.
  • #40
    4 rate up comment 3 rate down comment
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    доше кавадар голям клинец вънйка . днйеска няма се къпимйе . мининкйо щий понасмърдвамйе . поздравйи нашатйа дружинйа . ай чау отйивам при йеритата .
  • #39
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Боби Турбото ( преди 12 години )
    Абе бате ти ненормален ли си?!Атаката на куьйе?! 'а ми са маате с тия чупени кошници тука, че кат ва запукам!Лексус та Лексус! Само немско! ААААААА!
  • #38
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, за 20 години един обикновен автомобил изминава 300000 км и отделя средно по 200 грама СО2 на километър. Това прави 600 тона СО2. Как мислиш че за направата на 50 кг батерия ще се отделят повече от 600 тона, след като средно за направата на един автомобил се отделят около 10? Ти май си много просто момче щом вярваш на такива фантасмагории.
  • #37
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до спам-миризмата ( преди 12 години )
    Хахахаха, миризма, кой ти купува хибриди? Всеки знае, че те са модерни и не-екологични. Батериите им трябва да се сменят през 3-4 години, а за производството на една батерия се отделя толкова СО2 колкото бълва нормална кола с бензинов двигател да 20 години. Страхотна екология, разбира се налъно нормално за "умниците" от тойота..
  • #36
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахаааа, най-големия *** каза,че американците били луди по дизелите и купували по 550 000 дизели годишно ахахахахахаааааа. Вярно американците са луди по дизелите за комбайни,кораби и камионетки, но не и за коли! За коли купуват чисти и безшумни хибриди. Хибриди се продават 3 пъти повече от дизели в САЩ!!!Какви дизели в Щатите бе,това ен са европейски беднпця д атракат с таркторни двигателчета хахахах.Там хората карат истински модерни коли.Който кара дизели го сочат с пръст и му се подиграват
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    The carbon footprint of a new car:6 tonnes CO2e: Citroen C1, basic spec 17 tonnes CO2e: Ford Mondeo, medium spec 35 tonnes CO2e: Land Rover Discovery, top of the range
  • #34
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, за 20 години един обикновен автомобил изминава 300000 км и отделя средно по 200 грама СО2 на километър. Това прави 600 тона СО2. Как мислиш че за направата на 50 кг батерия ще се отделят повече от 600 тона, след като средно за направата на един автомобил се отделят около 10? Ти май си много просто момче щом вярваш на такива фантасмагории.
  • #33
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Батериите на хибридите на Тойота издържат поне 15 години - факт е че повечето от оригиналните Приуси от 97-*** все още са си със заводските батерии. Колкото до СО2 - колко ли СО2 отива за изработването на 50 кг батерия която се сменя през 15 години и колко за 20 кг батерии на конвенционалните автомобили които се сменят през 2-3? Всеки средноинтелигентен човек може да се досети. Форумният *** ще продължава да бълва простотии за хибридите само защото лщбимите му ВАГ не могат да ги правят.