Четири години след лансирането на четвъртото поколение Seat Ibiza претърпя фейслифт. Най-забележими са промените в дизайна на предната част. Там фаровете са станали по ръбести, а решетката е леко разширена и разкроена като медена пита. Бронята е модифицирана и има опция за вграждане на би-ксенон и LED дневни светлини. Задната броня също е „пипната“ в този дух. Отзад се забелязват освежени стопове, в които може де се интегрират LED светлини.
За трите модификации на гамата (5 врати, 3 врати и комби ST) е предвиден избор между TSI (бензинови) и TDI (дизелови) двигатели с принудително пълнене.
Топ варианта е 1.4-литровия TSI бензинов турбо-мотор, с мощност 150 к.с. Към него има DSG скоростна кутия с два съединителя. Ускорението на този модел от 0-100 км/ч става за 7,8 сек. и достига максимална скорост 210 км/ч.
Следва ефективния 1.2 TSI Ecomotive, чиято мощност е 105 к.с. С агрегата върви старт-стоп система, благодарение на което от SEAT изтъкват разход от 5,1 л./100 км. и вредни емисии в рамките на 119 грама на километър.
По-икономични са дизеловите двигатели: По-малкият 1.2 TDI, с мощност 75 к.с. може да се похвали с разход от 3,4 литра. 2.0 TDI е познат със своите 143 к.с. С него Ibiza постига максимална скорост 210 км/час и среден разход от 4,6 л/100 км.
В зависимост от двигателя новата Ibiza може да е екипирана с 5-степенна механична, 6-степенна механична или DSG (автоматична) скоростна кутия.
SEAT предлага редица опции за модела. Те включват: XDS електронен диференциал, с ограничено приплъзване за по-мощните двигатели, от 15 до 17 цолови лекосплавни джанти, с обновен дизайн и др. Налични са три нива на оборудване - Reference, Style, и FR.
Продажбите стартират през пролетта, успоредно с представянето на модела в Женева. Точни цени не се съобщават. До момента базовият вариант вървеше под 10 900 евро.