IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните автомобили, според Dekra

Докладът на германците за надеждността на употребяваните автомобили.

Най-надеждните автомобили, според Dekra


Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra публикува доклада си за употребявани автомобили с най-малко дефекти за 2012 година. Отчетът се основава на данните от 15 милиона прегледи, направени на 230 различни модела през последните две години.

Големите победители в тазгодишния доклад на Dekra са Opel Astra и Audi A4, които показват най-добър резултат от всички тествани автомобили. Astra е победител в категорията “Най-добър индивидуален резултат”, като по този начин оставя зад себе си миналогодишния победител Opel Insignia и Renault Megane. Audi A4 пък оглавява категорията "Най-добър сред всички класове", следван от Mercedes-Benz C-Class и трикратния победител в предишните години Audi A6.

Победителите по надеждност в традиционните осем категории (от най-малките до лекотоварните) за пробег до 50 000 километра вижте в галерията със снимки.

*Очаквайте скоро и резултатите от класовете: от 50 000 до 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км.

Тагове: dekra
0 от 500
  • #114
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо до Субаруфен ( преди 12 години )
    Хахаха да колега, много си прав.Ако погледнеш в АЛуди форума ще видиш как смешковците масово разправят, че изброените от теб неща са консумативи.
  • #113
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Субарукретен не се оправдавай! Аз не съм спорил с теб за пенкилера, а беше някой друг и беше много забавно. Той също като теб не сменя колкомативи, не помня точно на колко хиляди км сменяше масло и той се оплакваше от амортисъори на по 100 000км. Не е чувал за сервизно обслужване, същия ***. *** като дънер, сега имал и пикасо. Да изброим опел, голф, фокус, кади, сега и новото пикасо. Като лъжеш лайненце гледай поне да изглежда правдоподобно или си толкова ***, че лъжите са ти такива.
  • #112
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Вижте кой съм аз беautomedia.bg/test-drive/testdrive_1031.html
  • #111
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    Това не съм го писал аз а някой е писал от моето име. Май същия този индивид дошо с миризмите.
  • #110
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До бавареца. ( преди 12 години )
    статиите са за четене а не само за писане на глупости. Ясно е написано че изследването е на база посещения в сервизите за отстраняване на дефекти а не на база прегледи.
  • #109
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бошо ( преди 12 години )
    Започвам да имам сериозни съмнения че "Субаруфен" е новия прякор на дошо след като се разкри какъв малък *** е.. лошо!
  • #108
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Пенкилерчо диагнозата си си ти самия. Има повече от един фен на Субару в този форум, колкото и да ти е чудно. И си спорил с някой друг за пенкилера. А за амортисьорите то обясних че на Аутбека до 190 хил. км. не съм ги сменял, защото си бяха наред. Ти като караш немска кола може да приемеш че всичко е консумативи - турбото, рейката, великия ФВ маховик, амортесьорите и прочие. Но даже на новото Пикасо, което имах преди Кадито до 115 хил. не съм пипал амортесьорите. После го продадох.
  • #107
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Всички знаят, че съм най-големия *** и *** в този сайт.
  • #106
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Ще ти видят само простотията
  • #105
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво си губите времето, вижте теста на Дошо - братовчеда на Субаруфен :D