IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото поколение Audi A6 Allroad

Първи снимки и информация.

Това е новото поколение Audi A6 Allroad


Audi разпространи снимки и информация за третата генерация A6 Allroad quattro, която е базирана на четвъртото поколение A6 (C7). Автомобилът по обичай се отличава с променен клирънс (шест сантиметра по-висок, спрямо A6 Avant), контрастиращи черни панели по каросерията, отличителна радиаторна решетка, препразни панели от неръждаема стомана в предната и задната част, двойна ауспухова система, специални джанти и други.

Автомобилът също така е и малко по-голям от комби версията на A6, най-вече заради интегрирания бодикит. Размерите на Audi A6 Allroad quattro са: 4.94 метра дължина, 1.90 метра широчина, 1.47 метра височина и 2.91 метра междуосие. Моделът обаче с около 70 килограма по-лек в сравнение със своя предшественик, благодарение на множеството компоненти от алуминий.

В салона на новия А6 Allroad quattro е използвана специална кафява тапицерия за седалките (Santos Brown), която контрастира с черното табло и декоративните елементи от алуминий, на които е изписано Allroad. Багажното отделение (565 - 1,680 литра) с две нива и система за безопасно закрепване на предмети се предлага като стандарт.

Стандартно е и адаптивното въздушно окачване, което приближава колата към пътя с 15 мм при висока скорост, за да оптимизира аеродинамиката и я повдига с 35 мм, при натискането на бутон, за да може да се справи с пресечени терени.

Под капака на новото Audi A6 Allroad quattro могат да се поставят три дизелови и един бензинов двигател. Те са V6, като предлагат с до 20% по-ниско потребление, спрямо аналозите от предишния модел.

Бензиновият е 3.0 TFSI, генериращ 310 к.с. и 440 Нм. С него Audi A6 Allroad quattro ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимални 250 км/ч. Средното потребление на гориво е 8.9 л/100 км, а вредните емисии - 159 гр/км.

Дизеловият 3.0 TDI се предлага с три мощностни разновидности - 204 к.с./450 Нм, 245 к.с./580 Нм и 313 к.с./650 Нм. Най-икономична е първата версия, която изисква средно по 6.1 л/100 км, а най-бърза е последната, която ускорява от място до 100 км/час за само 5.6 секунди.

Новото Audi A6 Allroad quattro ще стъпи на пазара в Германия през пролетта на 2012 година. Цените стартират от €54,600 за дизеловата версия с 204 к.с.

Тагове: audi a6 allroad quattro
0 от 500
  • #3
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Бе к'во ми говориш бе смехурко?Факт, е че тия псевдопремиум прехвалени кошове с гаранция по-малка от на корейска пералня са машини за пробутване на резервни части.Пънат се да правят уж класни машини ама то с кожен салон само не става.Трябва да е и конструирана добре колата.Ама не Алуди си продават кочеците с мотори залепени за решетките и някакво многоточково окачване, което е гола вода и са за смях.Кой го знае какъв ще е маслярник и това след 5години.
  • #2
    14 rate up comment 15 rate down comment
    За дошо ( преди 12 години )
    Доше, *** какво коментираш коли на които само гумите не можеш да купиш бе мухъл.Това да не ти е А4 която си купил на 400+К км и орева света ,че се чупила.Ами ще се чупи като си *** и купуваш коли 3+ ръка на 1/2 млн.км.Голям си ***.Това ,че си *** и джамбазите печелят от мухъли като теб Ауди ли са ти виновни? ***
  • #1
    17 rate up comment 20 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    При тоя чиреп дали са се постарали да дръпнат поне малко мотора по-навътре та да не натоварва и без това кекавото окачване и да не прави разпределението на маси м/у пред задна ос от типа на 60-40 или и по-зле?Ама едва ли, те тях това не ги грее важно е да правят нови фарове и кожен салон с много шарени лампички.Интересно ми е колко ще кара тоя 3.0ТДИ с 313к.с, че като гледам на по 5години 3.0ТДИ 240к.с вече започват да плачат за нови дюзи горките батали.