IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото поколение Audi A6 Allroad

Първи снимки и информация.

Това е новото поколение Audi A6 Allroad


Audi разпространи снимки и информация за третата генерация A6 Allroad quattro, която е базирана на четвъртото поколение A6 (C7). Автомобилът по обичай се отличава с променен клирънс (шест сантиметра по-висок, спрямо A6 Avant), контрастиращи черни панели по каросерията, отличителна радиаторна решетка, препразни панели от неръждаема стомана в предната и задната част, двойна ауспухова система, специални джанти и други.

Автомобилът също така е и малко по-голям от комби версията на A6, най-вече заради интегрирания бодикит. Размерите на Audi A6 Allroad quattro са: 4.94 метра дължина, 1.90 метра широчина, 1.47 метра височина и 2.91 метра междуосие. Моделът обаче с около 70 килограма по-лек в сравнение със своя предшественик, благодарение на множеството компоненти от алуминий.

В салона на новия А6 Allroad quattro е използвана специална кафява тапицерия за седалките (Santos Brown), която контрастира с черното табло и декоративните елементи от алуминий, на които е изписано Allroad. Багажното отделение (565 - 1,680 литра) с две нива и система за безопасно закрепване на предмети се предлага като стандарт.

Стандартно е и адаптивното въздушно окачване, което приближава колата към пътя с 15 мм при висока скорост, за да оптимизира аеродинамиката и я повдига с 35 мм, при натискането на бутон, за да може да се справи с пресечени терени.

Под капака на новото Audi A6 Allroad quattro могат да се поставят три дизелови и един бензинов двигател. Те са V6, като предлагат с до 20% по-ниско потребление, спрямо аналозите от предишния модел.

Бензиновият е 3.0 TFSI, генериращ 310 к.с. и 440 Нм. С него Audi A6 Allroad quattro ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимални 250 км/ч. Средното потребление на гориво е 8.9 л/100 км, а вредните емисии - 159 гр/км.

Дизеловият 3.0 TDI се предлага с три мощностни разновидности - 204 к.с./450 Нм, 245 к.с./580 Нм и 313 к.с./650 Нм. Най-икономична е първата версия, която изисква средно по 6.1 л/100 км, а най-бърза е последната, която ускорява от място до 100 км/час за само 5.6 секунди.

Новото Audi A6 Allroad quattro ще стъпи на пазара в Германия през пролетта на 2012 година. Цените стартират от €54,600 за дизеловата версия с 204 к.с.

Тагове: audi a6 allroad quattro
0 от 500
  • #73
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Кво си тръгнал да се хвалиш със Субару с по-високия му клиренс - хората като искат ще си вземат "по-офроуд" клас - Q4, Q5, Q7.Може ли субару въобще да се сравнява с Ауди, която една от 3-те марки диктуващи нормите на световния пазар...Кво искаш да кажеш за AWD? Ауди разполага с Quattro система ОК? Да тръгна ли да ти обяснявам сега подробности и за нея?
  • #72
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    До Кико: Кво общо имаха италианските коли нз...Аз съм ГОЛЯМ Ауди фен => We have a problem! Кога са появи твойто Субару аутбек? Или добре - кога са прочу? Какво копират японците ли - ВСИЧКО - виж им само дизайна - всеки детайл е хибрид м/у 2-3-4 немски модела...Така правят и корейците, така правят и китайците...И казах, че копират от немци - т.е. не само Ауди фигурира в списъка...
  • #71
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо - форумния шут...
  • #70
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До Миризмата ( преди 12 години )
    Ха ха миризма страхлива ха ха. Не знам за каква улица в Бургас ми пишеш половината улици в Бургас са обновени, всъщност отдавна доказа че не познаваш улиците на Бургас, ха ха само като се сетя как ме пита какво имало на кръстовището на Ботева и Стефан Стамболов ха ха, а то такова кръстовище няма ха ха хаааа. Или миризма като дам линка колко си наакан страхливец и как бягаше и рева като жена от мен и сега усул усул обновени улици тинтириминти а ? Ха ха *** страхлива миризма.Наакан страхлив ***
  • #69
    5 rate up comment 2 rate down comment
    101Rider ( преди 12 години )
    Не виждам лошо в това да си избираш автомобил по външния вид. Точно там японците са изоставащи, заради което не съм им фен. С малки изключения! Разбира се външния вид трябва задължително да бъде подкован и с отлично качество и технологии. И в това Европа е 1!
  • #68
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Абе аз не искам с никого да се заяждам.Изказвам си мението, а те направо изперкват.Един свесен аргумент не дават в отговор към постовете ми, а само обиждат.Сигурно защото нямат идея за какво става въпрос и единствено преценяват колите по външния им вид.
  • #67
    4 rate up comment 3 rate down comment
    anonimen ( преди 12 години )
    dosho evaala pich,gordeia se s teb. mnogo gi draznish uee,naprau krav serat-tikvite
  • #66
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ІОІ RIDER ( преди 12 години )
    Поздрави за хентай феновете, няма да ги оменавам:)http://vbox7.com/play:cacd50c1
  • #65
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Не кръгове, четири нули са това
  • #64
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Audi.. ( преди 12 години )
    Kolkoto i da napada te Dosho,komentara mu ima kasatelstvo s tozi forum.nqkoi pat zvuchi dasta zlobno(sigurno nqkoi zlepostavq ot negovo ime)kakto i da e.no za tazi cena mi se struva nqkaksi elementarno Audi da imat natrupani s godinite neostraneni problemi,nai veche zabelejimi ot BG profesori(nqmam vpredvit nikogo).Ako vsichko v Audi e reklama i bla bla...odavna shteshe da e posledvala SAAB.. no ne Audi e premium i na na varha i vseki zamisal vseki detai si zaslujava cenata i 4 kruga na maskata