IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото спортно купе на Lexus

LF-LC показва какво ще видим от компанията през следващите две години.

Новото спортно купе на Lexus

Новото луксозно купе на Lexus направи своята премиера в Детройт. Автомобилът, представен като концепт, разкрива как ще се развива дизайнерския език на Lexus в близко бъдеще, като има вероятност да се превърне в сериен модел. Дизайнът на концепцията е дело на калифорнийското студио на компанията, което е отговорно за формите на редица концепции на Toyota, Lexus и Scion.

Lexus LF-LC е спортно купе, фокусирано върху водача, което предлага място четирима пасажери. Отличава се с луксозен салон, стъклен покрив, динамичен силует и дигитални, чувствителен на допир контролери - от управлението на климатика и аудиото, до панелите за управление на прозорците и огледалата за обратно виждане.

Японците разпространиха подробна информация за всеки детайл около дизайна колата, но не разкриват почти нищо за техническите характеристики на концептуалния автомобил. Казват единствено, че под капака му работи модерна хибридна система, която разчита на разположен в предната част на возилото двигател, който задвижва задните колела.

Това ни принуждава да разчитаме на непотвърдена информация, разпространена от "приближени до компанията" Според тях хибридната система на колата включва 5.0-литров V8 двигател, генериращ 500 к.с. Той доставя ускорение от място до 100 км/час за по-малко от пет секунди, а средното му потребление на гориво е водещо в класа. Спекулациите сочат още, че LF-LC ще приеме името LC 600h и ще стъпи на пазара през 2015 година.

От Lexus допълват единствено, че това което представя концептуалния LF-LC ще бъде въведено в серийните автомобили на марката още през следващите 24 месеца.

Тагове: lexus lf-lc
0 от 500
  • #48
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Правя *** на *** и *** за кеф.
  • #47
    6 rate up comment 10 rate down comment
    До Котоошу ( преди 13 години )
    "Всички копират от немецу.Кой въведе голямата решетка ? а? Сега всички и Нисан И Мицу и Тойота-Лексус КООП, ама тогава голямата решетка била грозна ,на нищо не мязала, ама така винаги се плуе по хай-добрите." Пич ти не си добре с тиквата... Решетката си има техническа функция- тя служи за топлообмен и охлаждане- тя не е и не може да бъде МОДА или дизаин. То е принуждение! Колкото по-горещ е двигателя- толкова по-зле! Тогава решетката за охлаждането е НЕОБХОДИМОСТ- не е прищявка... Ти си ЛУД!!
  • #46
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Котоошан ( преди 13 години )
    http://***.vbox7.com/play:b653a03cf4Ей тука само ТРЪТКИ има - смях.
  • #45
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кокошу ако не беше кръгъл *** щеше да знае че големи решетки има от зората на автомобилостроенето и Ауди съвсем не са тези които са ги измислили. Но такива са фенчетата на немските талиги с промити от немска пропаганда мозъчета. Да проявим разбиране.
  • #44
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: Кокоошу ( преди 13 години )
    Пак не си си пил хаповете!Не е добре така ей! Виж Чарли Шиин вече е нормален, а ти, кога? Кога питам?Докато се размазваш от злоба, завист и неприязъм хората си произвеждат на-добрите, най-здравите, най-надеждните и най-иновативни автомобили. Да ти кажа не им пука от хейтъри, като теб, които нямат 2 лв. в джоба и си мечтаят за Алуди.Вярно е, мечтите са безплатни и ти доста добре си се наместил в тази промоция. Цял живот мечти, мечти, мечтиии...
  • #43
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Евтин *** всеки може да продава.Майката му е да продаваш скъпо като АУДИ и пак да се купува.Защото се купува марка , имидж и качество, а не Трътка.
  • #42
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    BMW i AUDI пуснаха по един футуристичен модел и жълтите веднага кооп.Всички копират от немецу.Кой въведе голямата решетка ? а? Сега всички и Нисан И Мицу и Тойота-Лексус КООП, ама тогава голямата решетка била грозна ,на нищо не мязала, ама така винаги се плуе по хай-добрите.А сега видиш ли решетката щом е на Тойота стана хубава.Просто Трътките-Трьошота-Лексус много ги е яд че не могат да продават скъпо като немците и за да продават трябва да продават евтино.Евтино всеки може да продава.
  • #41
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Японките са хубави, но най-иновативни са франсетата. Ето я колата, която много коли от 80-те (Пежо 205) и 90-те (Пежо 306) копират като дизайн. Пусната е 76-та от Рено и е с единственото Рено с двигател на Пежо!!!!
  • #40
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Morizo ( преди 13 години )
    Кога ли корумпирана европейски или американска фирма ще направи нещо такова? Колкото до този концепт - невероятен е! Извинземен. Сравненията с който и да е немски модел са абсурдни. Срещу това единствено италианските дизайнери имат някакъв шанс.
  • #39
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Morizo ( преди 13 години )
    Японците са копирали до към 70-те от европейци и американци, от 80-те насам европейци и американци копират японците. Цялото съвременно автомобилостроене е по технологии разработени от Тойота - прочетете за Lean Manufacturing. В Европа Скания, Порше и дори Еърбъс правят директно внедряване на тези технологии чрез наемане на японски консултанти бивши служители на Тойота. А не е ли благородно да научиш конглокентите си на най-доброто което си постигнал?