IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха новата Honda NSX

Ще я произвеждат серийно

Показаха новата Honda NSX

Подразделението на Honda в САЩ – Acura, представи новото поколение на култовия спортен автомобил NSX. Возилото е представено като концепт на изложението в Детройт.

Новото поколение на NSX е един от най-очакваните модели на пазара. Предшественикът му беше спрян от производство през 2005 година, когато Honda реши да се откаже от развитието на спортната си кола и това сериозно притесни феновете на марката.

Сега обаче NSX вече е факт, най-вероятно заради пускането на други две серийни спортни коли на японски производители – Nissan GT-R и Lexus LFA. За разлика от тях обаче Honda предлага хибридно задвижване - комбинация от средноразположен бензинов V6 двигател и три електромотора.

Първият електромотор е свързан с двигателя с вътрешно горене (ново поколение VTEC), докато другите два отговарят за задвижване на предните колела. Така новата система Sport Hybrid SH-AWD прехвърля въртящият момент между четирите колела на автомобила.

Новата Acura NSX разчита на скоростна кутия с два съединителя и каросерия изградена от леки материали. Няма официална информация за динамичните характеристики на возилото, но приближени до компанията твърдят, че сумарната мощност е около  400 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 5 сек.

Новата Honda / Acura NSX ще се появи на пазара до три години, заявиха японците.

Тагове: Honda Acura nsx
0 от 500
  • #49
    18 rate up comment 1 rate down comment
    до: jok ( преди 13 години )
    Немските коне са куци магарета, а японските са расови.***,като теб няма как да го знаят това и гледат само колко коня е колата.Няма да ти разяснявам подробности,само ще те питам коя немска талига с еднакви и дори малко отгоре повече конски сили спрямо някой японски автомобил е по-бърза.Няма такава.От там нататък можеш да започнеш да търсиш и да се интересуваш повече защо е така.След което може да си не толкова въодушевен от почти двойните к.с, на поршето спрямо Хондата...
  • #48
    4 rate up comment 10 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Абе като гледам в другата статия за поршето 918,което е отдавна концепция,там говорят за 740 к.с. а тук се подхвърлят някакви си 400.При това сравнение изобщо тази хонда не ме впечатлява,може би малко с дизайн,но той не е особено оригинален,а и не вярвам така да се появи по шоурумите.
  • #47
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Супер, а за хечбеците - да се надяваме да създадат двутактов двигател, който не замърсява, защото онзи звук ми липсва. Само роторния двигател се доближава по звук.
  • #46
    5 rate up comment 9 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    И още едно прозвище, Дошо - ВЕЧНИЯ ПОБЕДИТЕЛ в класа, който сам съдаде преди да се родиш. И който хората които разбират и продават автомобили нарекоха на негово име.Дори и да не ти харесва, това не може да се промени.
  • #45
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Да така е и сега Мазда6 е на първо място.За сметка на това Голфсваген Патас(Алуди А4) си е спечелил прозвището ВЕЧНИЯ ПАЦИЕНТ
  • #44
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Практиката я показват тестовете и техническите прегледи. Няма как да караш всички модели, които са на пазара.
  • #43
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И от 80-те има останали японки, докато европейските *** са отдавна на вторични. Справка:http://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_1028.html
  • #42
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много списания четете, практика трябва.
  • #41
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами то и сега се карат 626 и 323 от 90-те, предлагам на спеца да отвори Мобиле и да каже коя е с капсулован двигател хаха. Много са го лъгали момчето. Капсулован двигател.....хаха, може би така се нарича щото не се чупи. Ама да кажеш за мазда ,че се чупи, е голямата смешка. Аз четох един стар брой Ауто-Билд от първите 100 000км. тестове от началото на 90-те-мазда 626 ги биеше всички на теста,щото не се разваля!Така е и сега.
  • #40
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Това за Мазда си го сънувал или, някой те е излъгал защото те винаги са били невероятно надеждни автомобили.И точно пък 323 им е била по-здрава от всеки друг модел та АЗ ЛИЧНО съм на мнение, че говориш абсолютни глупости.