IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха новата Toyota Aygo

Компактната кола приема новия дизайнерски език на японския автомобилен гигант (Видео).

Показаха новата Toyota Aygo


След като вчера видяхме новите версии на Сitroen С1 и Peugeot 107, в интернет пространство се появи информация и за третата рожба на съюзът между Toyota, Peugeot и Citroen Automobile (TPCA). Става дума за Toyota Aygo, чиято модернизация обхваща както оптиката, така и механиката.

Още от пръв поглед се забелязва по-динамичният стил на малката градска кола. Формите й са създадени според новия дизайнерски език на Toyota, който познаваме от скоропредставеното, ново поколение на Yaris.

Предната част на Aygo е изцяло променена, с нова радиаторна решетка, дневни LED светлини, нов капак на двигателя и нова броня. Налични са също така нови джанти, както и стоп светлини с нов дизайн.

Кабината пък разполага с ново табло, нов волан и с редица елементи боядисани в цвета на купето. Освен това, салонът е изолиран от външните шумове с нов материал, който подобрява комфорта при движение. Налична е и нова аудио-система с Bluetooth/USB свързаност.

Под капка на новото Aygo се поставя 1.0-литровия трицилиндров агрегат, който е преминал през лека модернизация. Тя е направена най-вече, за да се редуцира потреблението на гориво и нивата на вредни емисии. Мощността на двигателя е останала без промяна - 68 к.с. и 93 Нм. Потреблението обаче е сведено до 4.3 л/100 км, а вредните емисии - до 99 гр/км.

Официалната премиера пред публика на Toyota Aygo, както и на Сitroen С1 и Peugeot 107, ще се състои на 10 януари под прожекторите на автосалон Брюксел 2012.



 

Тагове: peugeot 107 Toyota Aygo
0 от 500
  • #24
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти братле, на колко години си, с тези мужки коли?
  • #23
    22 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    НЕ разбирам защо някой хора тук постоянно плюят по Тойота???Нещо против марката ли,какво ли...?На всички автомобилни тестове марката се представя отлично.Всепризнато е качеството им по цял свят само у нас разбирачите разбират повече от инженерите по света.Вместо да се радвате,че има производител,който произвежда качествено вие плюете.Честно казано не мога да го разбера.Ами ако нещо не ви харесва не е нужно да го плюете.На много хора пък им харесва.Айго-то на мен много ми допада като кола.
  • #22
    13 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Щом карате Айго няма как да не ви попитам - вие последователи на Азис ли сте? Това не е мъжка кола!
  • #21
    23 rate up comment 13 rate down comment
    TUV Auto Report ( преди 13 години )
    Тойотите са най-здравите машини.
  • #20
    13 rate up comment 20 rate down comment
    ПРИЕМЧИКА ( преди 13 години )
    тойотките са проектирани да издържат до следващата сервизна акция
  • #19
    17 rate up comment 8 rate down comment
    .............. ( преди 13 години )
    Аз също карам Айго от половин година , взех го на 45000км и само едно гърне сам му сменил, сипвам бензин и си перкам из града :)А колкото до течовете в багажника- просто като се затваря трябва да се тръшне по-силно ,иначе не се затваря.
  • #18
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз пък не виждам защо да не издържи 30 години. Точно такава кола би издържала, а не наблъсканите с електроника автомобили от горните сегменти. Имам Айго, толкова просто е направено, че просто няма какво да му се счупи
  • #17
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Toyota Tercel 1982 ( преди 13 години )
    Е какво ми наслатахте минуси? Просто изказах мнение. Не смятам, че след 30 години ще има Айго още в движение. Не е лоша количката, но новите коли не се правят, за да издържат. Знам какво говоря - имам Ярис освен Терцела.
  • #16
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имам познат с Тойота Старлет 88-***.Колата е трепач.В града направо цепи мрака и е много стабилна и доста добре набира.Гори малко и не създава абсолютно никакви проблеми.Има тук-таме ръждица,но за кола на толкова години и над 300 000 км. си е съвсем в реда на нещата.По двигателя нищо не е пипано и масло не гори.Сега такива коли не правят...
  • #15
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какъв Терцел бе момче,какви 30 г бълнуваш.Не си ли разбрал още,че едно време колите се правеха да те надживеят,да са здрави и дуракоустойчиви,а сега се правят да издържат 10-15 г.максимум и да ги хвърлиш на *** и да си вземеш друга.10-15 г.за японките,а за немските каски,италиански и френски таралястници 5-10 г.максимум.Това е положението.Все по-стриктните екологични изисквания са измислени не от някой друг а от автопроизводителите,за да се стимулират хората да купуват,купуват...купуват.