Явно днес е денят на "малките" автомобили, защото освен Citroen C1 вече на линия е и новата версия на братския Peugeot 107. След повече от 665 000 автомобила, произведени към края на 2011 г., мъникът започва да пише нова страница от историята си, като целта му е да доразвие предимствата си в един все по-конкурентен сегмент.
Новината при 107 е, че вече ще достигне още 16 нови дестинации, като така общият брой на държавите, в които ще се продава е 48. Макар и типично женски автомобил (втора или трета кола в семейството), мъникът на Peugeot вече е все по-предпочитан от несемейни потребители.
Промените са видни още на пръв поглед. Новият Peugeot 107 се представя с изцяло обновена предна част и запазени размери, прилагайки новия стил на марката. Дизайнът му е едновременно оригинален и изискан, отговаря напълно на механиката и позволява да се запази компактността на модела. Предният капак е по-заоблен, а гънките, в които лежи новият лъв, както и регистрационният номер поставен в центъра на бронята, напомнят за родството му с 208.
Запазвайки формата и местоположението си, светлините са станали по-елегантни - предните са по-издължени, с маска в два тона, подобно на новото лого на Peugeot, докато отзад маската е тъмна, за да подчертае рубинения цвят на светлините.
Радиаторната решетка, съставена от клетки тип пчелна пита, специфични за 107, е по-елегантна и изпъква на фона на каросерията. Новата броня е със защитни лайстни - една отпред и 2 отстрани. Освен това Peugeot 107 има нова визуална идентификация, благодарение на дневните LED светлини на нивото на бронята и светлините за мъгла с хромиран пръстен, които са серийни или опция според нивото на изпълнение.
Промени се виждат и в салона - нов интериор Mistral и нова тапицерия на седалките Manhattan. Освен това 107 разполага с аудиосистема с две допълнителни тонколони, които са серийни или опция, според нивото на изпълнение; нова аудиосистема WIP Bluetooth (опция) с две допълнителни тонколони и USB, MP3 и Bluetooth, предлагани обикновено в горните сегменти; нов кожен волан и кожена топка на скоростния лост (също серийни или опция).
Peugeot 107 запазва своята гама, включваща две нива на оборудване, за версиите с 3 и 5 врати, и два двигателя с обем 1.0 л., които са комбинирани с 5-степена механична или пилотирана скоростна кутия с управление от волана. При тях нивото на вредни емисии CO2 е съответно 99 и 104 г/км, а разходът на гориво съответно 4.3 и 4.5 л/100 км.
Специално за Peugept 107 е разработена гама аксесоари. Сред тях са алуминиеви джанти, топка на скоростния лост от полиран алуминий, хромирани прагове на вратите и стелки с бродерия 107. По отношение на удобството новият 107 предлага прибираща се навигационна система с връзка за iPhone и iPod, която се интегрира отлично в арматурното табло, както и удобен централен подлакътник с отделение за вещи. В същото време страничните лайстни на каросерията я предпазват при леки удари в градски условия.
Освен това 107 е помислил и за развлеченията на своите клиенти, предлагайки багажник за покрива и рейки за багажник, за да могат лесно да транспортират велосипед или ски.