IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 107 отваря нова страница

Мъникът ще се продава в още 16 държави по цял свят

Peugeot 107 отваря нова страница

Явно днес е денят на "малките" автомобили, защото освен Citroen C1 вече на линия е и новата версия на братския Peugeot 107. След повече от 665 000 автомобила, произведени към края на 2011 г., мъникът започва да пише нова страница от историята си, като целта му е да доразвие предимствата си в един все по-конкурентен сегмент.

Новината при 107 е, че вече ще достигне още 16 нови дестинации, като така общият брой на държавите, в които ще се продава е 48. Макар и типично женски автомобил (втора или трета кола в семейството), мъникът на Peugeot вече е все по-предпочитан от несемейни потребители.

Промените са видни още на пръв поглед. Новият Peugeot 107 се представя с изцяло обновена предна част и запазени размери, прилагайки новия стил на марката. Дизайнът му е едновременно оригинален и изискан, отговаря напълно на механиката и позволява да се запази компактността на модела. Предният капак е по-заоблен, а гънките, в които лежи новият лъв, както и регистрационният номер поставен в центъра на бронята, напомнят за родството му с 208.

Запазвайки формата и местоположението си, светлините са станали по-елегантни - предните са по-издължени, с маска в два тона, подобно на новото лого на Peugeot, докато отзад маската е тъмна, за да подчертае рубинения цвят на светлините.

Радиаторната решетка, съставена от клетки тип пчелна пита, специфични за 107, е по-елегантна и изпъква на фона на каросерията. Новата броня е със защитни лайстни - една отпред и 2 отстрани. Освен това Peugeot 107 има нова визуална идентификация, благодарение на дневните LED светлини на нивото на бронята и светлините за мъгла с хромиран пръстен, които са серийни или опция според нивото на изпълнение.

Промени се виждат и в салона - нов интериор Mistral и нова тапицерия на седалките Manhattan. Освен това 107 разполага с аудиосистема с две допълнителни тонколони, които са серийни или опция, според нивото на изпълнение; нова аудиосистема WIP Bluetooth (опция) с  две допълнителни тонколони и USB, MP3 и Bluetooth, предлагани обикновено в горните сегменти; нов кожен волан и кожена топка на скоростния лост (също серийни или опция).

Peugeot 107 запазва своята гама, включваща две нива на оборудване, за версиите с 3 и 5 врати, и два двигателя с обем 1.0 л., които са комбинирани с 5-степена механична или пилотирана скоростна кутия с управление от волана. При тях нивото на вредни емисии CO2 е съответно 99 и 104 г/км, а разходът на гориво съответно 4.3 и 4.5 л/100 км.

Специално за Peugept 107 е разработена гама аксесоари. Сред тях са алуминиеви джанти, топка на скоростния лост от полиран алуминий, хромирани прагове на вратите и стелки с бродерия 107. По отношение на удобството новият 107 предлага прибираща се навигационна система с връзка за iPhone и iPod, която се интегрира отлично в арматурното табло, както и удобен централен подлакътник с отделение за вещи. В същото време страничните лайстни на каросерията я предпазват при леки удари в градски условия.

Освен това 107 е помислил и за развлеченията на своите клиенти, предлагайки багажник за покрива и рейки за багажник, за да могат лесно да транспортират велосипед или ски.

Тагове: citroen c1 peugeot 107
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    grozni i chuplivi
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    кльомба ( преди 12 години )
    който не може да паркира - и тази няма да може да я паркира. че всички пежа са с женски дизайн спор няма. че малката кола за града си е супер практична съм съгласен. :)
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Не мога да се съглася с вас, от гледна точка на удобството за шофьора. Не казвам, че малките коли са лоши, напротив. Но аз съм 182 см. висок и като седна в една по-малка кола и се чувствам вътре ужасно. Кръста ми се схваща, стойката ми е някакси кофти, опират ми краката по страничните линии на табла, конзоли и т.н., даже някой път и във волана. Един път сядах в новата Фиеста в Мото Фое и успях да я направя да ми е супер. Но отзад останаха 3 см. за краката на задният човек. Такива работи...
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хората в БГ не осъзнават предимствата на малките коли. Да, тесни са и не стават за пренасяне на дърва и картофи. Обаче точно затова могат да се паркират на по-малки места. Поддръжката им излиза много по-евтина от тази на по-голяма кола, харчат по-малко. За града са си перфектни.
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Мда ( преди 12 години )
    Просто много хора по нашите географски ширини страдат от сериозни комплекси.А това е жалко, защото вреди на и без това увреденото ни общество.
  • #1
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "типично женски автомобил"и кво му е типично женското освен, че е малък? Ако е за дизайна, значи всички пежа са женски. Само в БГ я има тази простотия, в белите държави и млади пичове карат такива въшки. Но на вас ви дай огрухано 10 годишно БМВ, дето не може да го паркираш никъде по градовете и задължително в чеpен цвят, да изглеждаме тежкари. Това балканската пpостотия кpай няма.