IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo атакува САЩ с хибрид

Plug-in хибрид с мощност 350 к.с. потребление на гориво - 4.7 л/100 км

Volvo атакува САЩ с хибрид


Хибридният V60 Plug-in Hybrid e първият автомобил в света задвижван с дизел и електромотор, който се зарежда с контакт в ел. мрежата. В Европа той ще се появи в края на 2012 г., но шведите искат да превземат и пазарите в САЩ и Китай. Затова и приготвиха XC60 Plug-in Hybrid Concept, при който акумулаторните батерии и електродвигателят се съчетават с мощен, съвременен 4-цилиндров бензинов мотор.

"Бензиновите версии притежават огромен потенциал в редица страни, които имат огромно значение за нашата компания като САЩ, Китай и Русия - обясни президентът на Volvo Car Corporation Стефан Джейкъби. - Затова и дилърите ни в Северна Америка с въодушевление приеха идеята за разработка на хибриден модел с бензинов мотор".

XC60 Plug-in Hybrid разчита на хибридна система съчетаваща 2.0-литров бензинов турбо-агрегат (280 к.с. и 380 Нм), който задвижва предните колела и електродвигател (70 к.с. и 200 Нм), задвижващ задните. Налична е също така старт/стоп система, а трансмисията е автоматична с осем степени. Общата мощност на хибридната система е 350 к.с.

Електродвигателите черпят енергия от акумулатори (14 Квч), поставени под багажното отделение. Хибридната plug-in система може да работи в три режима - Pure, Hybrid и Power. При първият, който е предназначен за движение в града, автомобилът се движи само на електричество, като така може да измине около 55 км. При режим Hybrid возилото работи като типичен пълен хибрид, а при режим Power двигателите доставят пълна мощност.

Според информацията от Volvo автомобилът ускорява от място до 60 мили в час за 5.8 секунди и може да развива максимална скорост от 210 км/час. При режим Hybrid, XC60 Plug-in Hybrid изразходва средно по 4.7 л/100 км, като доставя автономия от около 1000 км. Пълното зареждане на батериите в електрическата мрежа отнема 3.5 часа.

Очаква се Volvo XC60 Plug-in Hybrid да стъпи на пазара през 2014 година. 

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    На Тойота им скроиха шапката в САЩ с измислените проблеми. Това обаче ще има краткосрочен ефект и скоро нещата пак ще си дойдат на мястото - Тойота с найголеми продажби а ГМ и Форд след тях. Форд Ф е пикап, освен това местна марка. Предпочитан е от реднеци с патриотични подбуди. Лошо няма, но не става за обективно сравнение. Все едно да те питам колко американски или европейски коли се продават в Япония и от числата да направя извода че японските марки са "размазващо" по-добри.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като е равнопоставен пазара в САЩ, защо американците размазаха японците! Хайде да сравним продажбите на F серията на Форд с тази на Тойото и Лексус взети заедно! Значи и Форда е размазващо по добър от Тойота!
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    ВАГиналски, от далече си личиш по умствената ограниченост. RX450h започва от 59950 Евро в Германия, X5 30d започва от 54500 Евро. Кое е повече дори категоричен *** като тебе може да съобрази. В САЩ RX смазва и трите немски марки по продажби, но това е разбираемо, защото той е оригиналът а те са негови копия. Освен това пазарът в САЩ е далеч по-показателен, защото всички технологии са равнопоставени и няма преференции за замърсяващите дизели както е в Германия.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам кой е форумния ***, може би визираш на майка си косматата ***. Аз нямам нищо общо с ***, дори гола да ме гони ще бягам, не си падам по грозотии. В случая сравнявам СУВ Лексус със това Волво. А доказания хибриден Лексус е толкова търсен,че въпреки по-ниската си цена от СУВ моделите на БМВ,Мерцедес и Ауди си е цяла екзотика, защото е много рядко срещан по улиците/защото са малко глупаците които го купуват/, за разлика от по-скъпите му конкУренти, които са задръстили улиците.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Форумния ***, къде си тръгнал да сравняваш концептуален автомобил с данни на хартия с второ поколение хибрид с доказана технология?
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Хм, ми това като е хибрид, резервоара също е отзад. При това бензинов хибрид. Едва ли е много добра идея, дупката за бензина да е близо до "щепсела" :) При условие, че в съвременните автомобили има километри жици, още два метра не са проблем, когато става дума за безопасност.
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Само не мога да разбера защо при положение, че акумулаторите са в багажника, буксата за зареждането им е до предното колело!?
  • #2
    5 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Anonim, na kolko rakii si be ....Mai ne si iztreznyal ot nova godina
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хайде и Волво опънаха Хибридните тенологии на Тойота ха ха. Пред Това Волво Хибридния Лексус РХ450 е като спъната каруца. Хем върви по-малко, хем харчи повече. Кофти работа ама кво да правиш "напредналита" технологии на Тойота, все се оказват най-изоставащи. Всъщност търсенето на РХ450 в България и цяла Европа е почти нулево, някакви дребни бройки, за сметка на това СУВ моделите на БМВ,Мерцедес и Ауди, строшиха продажбите и търсенето, скоро ще се закрива Лексус, след спада на продажбите и в САЩ.