IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda NSX ще получи и открита версия

Роудстърът също ще разчита на хибридно AWD задвижване

Honda NSX ще получи и открита версия


Очакваната с огромен интерес на изложението в Детройт през януари 2012 г. Honda NSX ще получи и открита версия. Това съобщиха английски медии, които публикуваха изображения на автомобила във вариант купе.

Серийният вариант на Honda NSX ще се появи пред публика през 2014 г. Той трябва да се превърне в основен конкурент на новото поколение на R8. Както и версията купе, кабриолетът ще разчита на хибридна AWD система – бензинов V6 двигател с обем 3.5 л, който ще задвижва задните колела, и два електромотора за предните.

Общата мощност на машината ще бъде около 400 к.с., а от 0 до 100 км/ч новата NSX ще ускорява за по-малко от 5 секунди.

Тагове: Honda NSX
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 15 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    На японците Американския пазар и ем единствения ...там поне малкото Аудита се движат за ралика от японските които остават следа от ръжда...
  • #33
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Смени си ти хобито.Вкусът ти е просташки. Виж от тези години всички коли в САЩ са такъв тип,а колите в САЩ винаги са били по-красиви от европейските табуретки. Японските винаги са били ниски и с аеродинамичен дизайн,а не като Голф 2 с кръглите фарове и напречното стъкло или Мерцедес с големите аквариуми отпред за фарове!!!
  • #32
    6 rate up comment 17 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Според теб старите японки били финни и красиви...пич смени си хобито честно..пиши в сайта БГ Мама..
  • #31
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германските технически прегледи казват,че именно японските издържат повече. Теб мирогледа ти е до кулата, но тук са малко внесените японски коли заради митото в миналото. Я отиди в САЩ да видиш колко Аудита се движат стари и колко стари Камрита и Ланд Крюзери!!!
  • #30
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами германските технически прегледи доказват,че най-здравото е японското. Немските карруци за по последните места по здравина!! НАй-здравите мотори са японските !!! Немските трошат бавнооборотните си мотори, но японските-не! Особено Хонда прави едни от най-здравите двигатели ,ходова част и всичко! Никакви проблеми със спирачките нямат японските, немските имат-да. Те трудно спират и са много тежки-Аудитата спират бааавно. А пък дизайна на японските старите беше фин и красив,а не като немските тан
  • #29
    7 rate up comment 21 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Къде са им сега спортните коли на Хонда, където са и старите им коли рециклирани за вилици...Audi 80 се движат доста по улиците за разлика от старите Хонди..
  • #28
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    а според мен положината не можете да направите разлика между спортна и съцтезателна кола :))) Факт е че ФВ нямат кола която да отговори на NSX за времето; И Факт е че Хонда продажа доста повече автомобили от Ауди.... а щях да забравя-Хонда е и най-голямия производител на ДВГ
  • #27
    9 rate up comment 21 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    А японските каруци точно малко по старите ботушите на амортесьорите влизат в купето, трошат направо мотори, имат проблем с спирачките, направо като се удариш остава само прах за пране Бонукс аутомат..да не говориме за смешната визия тип вафли Ная..
  • #26
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ауди кога е имало суперкар? Хонда NSX Е 5 секундна кола от 90-а година.По-бърза от Ферари 348. Къде са им на Ауди спортните коли?
  • #25
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пръщиш от простотия. Я прегледай германските технически прегледи при най-старите възрастови групи къде са немските танкчета и къде са японските коли и пак се върни да наливаш акъл. Почти кола е Ауди/Фолксваген,щото пукат глави на дизела,разбиват помпи-дюзи,тракат като Беларус съветски трактори, спряха си сами от производство попми-дюзите,щото са фолксваген-почти кола братче. А на Аудитата носачите са леж на 60 000км. Няма такива надценени еднодневки като немските коли.