IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Два нови модела на Great Wall за 2012 година

Voleex C30 и Voleex C20R получиха типово одобрение за Европейския съюз

Два нови модела на Great Wall за 2012 година


Два от последно представените модели на китайския автомобилен гигант Great Wall - Voleex C30 и Voleex C20R, получиха типово одобрение за Европейския съюз. По този начин компанията обогатява значително портфолиото на серията Voleex за Европа. Great Wall е единственият китайски автомобилен производител с типово одобрение на продуктите си за продажба на територията на Европейската общност.

Двата модела се очаква да бъдат произвеждани у нас в завода на Литекс Моторс край Ловеч.

Процедурата за одобрение е много стриктна и сложна, и отнема около 1 година. В нея се включват тестове на общо 48 елемента, 13 от които се отнасят до активната сигурност, други 13 до пасивната сигурност и 8 - до предпазването на околната среда. На сертифицирането се установило, че моделите на Great Wall отговарят на високите изисквания и стандарти за ниво на емисии, сигурност и екология на Общността.

Типовото одобрение на ЕС включва още строги тестове за капацитет и гаранция на продуктите, система за контрол на качеството, ELV (End of Life Vehicles) - тест за излезлите от употреба превозни средства и др. Строгите проверки се отнасят не само към автомобилите, но и към цялостно изследване на производствения капацитет на предприятието и системата му за управление на продуктите. Получен успешно е и сертификатът за рециклируемист на елементите по автомобила RRR (Re-use Recycle Recovery), който е считан за най-голямото предизвикателство сред всички сертификационни програми.

И двата нови модела, които се очаква да се качат на поточните линии в Ловеч - Voleex C30 и Voleex C20R, вече пожънаха сериозен успех в Китай. Само за 17 месеца от лансирането на пазара от Voleex C30 са продадени над 200 000 автомобила в Китай, като моделът сред 10-те най-продавани компактни семейни автомобили в страната. До момента Voleex C30 се продава успешно в повече от 50 страни. Моделът Voleex C20R от своя страна се отличава с отлични спортни характеристики и комфорт, твърдят производителите.

През 2012 г. се очаква сертифициране и на модела Hover H6 – наследник на Hover H5, който също ще се сглобява у нас.

Още по темата:

В Кухнята на колите от Ловеч

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #26
    7 rate up comment 13 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Тук, в България, има достатъчно много заводи, произвеждащи автомобилни части за Западна Европа. Автомобилостроенето не е само сглобяване на готови автомобили. То е най-вече производство на части и компоненти, а такива в България се произвеждат много. Обръщаме внимание на един завод, но реално те са много повече, произвеждащи какво ли не, дори алуминиеви глави за моторите на Пежо, Рено, Ауди и така нататък. Това е нещо повече от китайското заводче за сглобяване от готови компоненти.
  • #25
    14 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    В България работодателите са привилегировани. Реално, работникът и работодателят плащат долу горе по равно, като тенденцията е работодателят все повече да се облагодетелства. Освен това, притежаваме най-ниския корпоративен данък в Европа - 10 %. Дори икономическото чудо Ирландия, тръгнаха с 12 % данък. Да не говорим за данъчните измами. Няма голяма фирма в България, която да не ги е правила или прави сега. Справка - Валя Ахчиева. Така, че България е рай за работодателите.
  • #24
    6 rate up comment 8 rate down comment
    алфист ( преди 13 години )
    явно говорим за едно и също нещос една разликатам държавата гледа да помогнепосле й се връщапомисли си върху един *** въпросКАКВО Е ДЪРЖАВАТАКАКВО Е ОБЩЕСТВЕН ДОГОВОРнали това сме ниекато ми пишеш тези цифри,ти наясно ли си в българия колко са разходите за един работник.....какво влиза в заплатата му(за сметката на работодателя)не виждам и разлика в това дали колата си я купуваш тук или там-все 20%отиват ддс в бюджета-относно заплатитене става по цял ден да спрягаш глагола и да искаш
  • #23
    8 rate up comment 8 rate down comment
    до алфиста ( преди 13 години )
    И с тези 13000 отиваш в магазина и си купуваш една бира за 10 крони- да ама тая цена е с наложен данък 20% ДДС! Практически от една кола се ПЛАЩА на държавата минимум 4 пъти без да броим колко пари плаща завода за ток и за транспорт на железницата (която е държавна естествено)! И това колело за МНОГО пари трябва да се върти МИНИМАЛНО 12 години в близост до град Ношовице в Чехия. Инвеститора получава ПОДАРЪЦИ за един ден!!! Ама после изпълнява задължения за години напред...
  • #22
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до алфиста ( преди 13 години )
    Още... Ако човек, (не фирма) си купи кола от там- 20% ДДС влизат светкавично в бюджета. Ама има и още подробности- заплатите на хората! Ако там си монтажник на линия ще вземаш около 13000 крони в джоба всеки месец, да ама РАЗХОДА на пари на завода за тебе ще бъдат близо 20500 крони. Къде отива разликата в тея пари? Това е ГРУБИЯ сбор от "данък върху заплатата" плюс "социално осигуряване" плюс "здравна застраховка"! Къде отиват тея пари- пак в държавата!!! А ти си взимаш заплатата от 13000...
  • #21
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до алфиста ( преди 13 години )
    Какви "преференции" дето са взели корейците от Чехия? Това са си чисти подаръци! Земята на която е построен завода е подарък, асвалтирането на пътищата до там е подарък, изградените железопътни линии и електропреносна мрежа е подарък има и други подаръци... Оооообаче от един автомобилен завод се печелят УЖАСНО МНОГО ДЪРЖАВНИ ПАРИ!!! Данъка върху печалбата на всяка една произведена кола е 10%! Това се начислява ПРЕДИ облагането с ДДС. Иначе казано завода прави 10 коли, ама само 9 са за него!
  • #20
    2 rate up comment 10 rate down comment
    passatora ( преди 13 години )
    Great Wall po me kefi ot
  • #19
    3 rate up comment 12 rate down comment
    до: глок до колене ( преди 13 години )
    Комисията за защита на конглокенцията. Че о такава комисия няма, бе неграмотнико
  • #18
    4 rate up comment 12 rate down comment
    do : кУр до колен ( преди 13 години )
    Ало *** от кой вносител си на нови или на мършавите бръкми втора ръка.
  • #17
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много злоба братче. По-добре да се сглабят в БГ тези коли, отколкото да се сглабят в Румъния. Хората с ниските чела коментиращи явно немогат да разберат връзката между сглабянето в БГ, работните места и икономиката.