IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Auris 2014 ще е с двигател на MINI Cooper D

Дизеловият агрегат е с обем 1.6 литра и мощност 110 к.с.

Toyota Auris 2014 ще е с двигател на MINI Cooper D

След като първо стъпи в Австралия с дизелов агрегат на BMW, Toyota ще се насочи и към Европа. За разлика от австралийците, които ще карат Camry с агрегат от BMW 120d,  жителите на Стария контент ще получат първо автомобил от по-нисък клас.

Става дума за хечбека Auris, чието следващо поколение е планирано за 2014 г. Той ще получи двигател от MINI Cooper D, който е с обем 1.6 литра. Очаква се с него японското возило да изразходва средно по 3.8 л/100 км - колкото настоящото поколение хибридния Auris HSD.

0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Ei,hamelion ti sigurno se preobli4ash kato gena,be travestit smotan
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    do falshiviya 4ekor! A az puk ne iskam dori da ti vigdam groznata mangalska mutra,mirisheshta na pot i 4esun,kakto i hamelionskata ti dusha,izpolzvashta 4ugdi nikove!
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    чичо митко ( преди 13 години )
    и аз искам такъв. много добър агрегат!
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    не съм Дошо, нито doc, ама много би х искал да им д...м малките жълти п..и
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    И не, не съм Дошо. Паранойка нещо, а?
  • #28
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    А това на Аткинсоновия ДВГ на хибридния Аурис е 37%. Като добавим и че си регенерира значителна част от спирачната енергия съава ясно защо е по-ефективен.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Няма особено значение какво е максималното КПД на един двигател, важно е какво му е ефективното КПД при реални условия. Щом хибридите се нуждаят от по-малко енергия за еднакво разстояние или тестов цикъл, значи са по-ефективно. Просто е, ама трябва да се мисли. Дизела може да е по-ефективен на дълга равна отсечка и постоянна скорост, ама в днешно време такива на практика няма. А, и максималното КПД на малък дизел за в автомобил е 43% преко сили. А това на Аткинсоновия ДВГ на хибридния Аурис е 3
  • #26
    7 rate up comment 4 rate down comment
    КА-52АЛИГАТОР ( преди 13 години )
    АБЕ МОЖЕ ЛИ ТУКА ДА СА СЕ НАСЪБРАЛИ ТОЛКОВА *** НА КРЪСТ И ДА ПОДЦЕНЯВАТ ПСА, ФРЕНСКИЯ ДИЗЕЛ Е НАЙ ДОБРИЯТ В СВЕТА БЕ, В МОМЕНТА Е ДИЗЕЛ НА ГОДИНАТА, И ЯПОНСКИЯ ДИЗЕЛ СЪЩО Е ЯК!!.... А ПЪК ФРЕНСКИЯТ ДИЗЕЛ Е ЧУВСТВИТЕЛЕН НА НЕКАЧЕСТВЕНА НАФТА НО Е С МНОГО ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ . ДА ГО ДУХАТ БУНАЦИТЕ КЪДЕТО НЕ РАЗБИРАТ.
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-лошо - Мамуля е Дошо.
  • #24
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мамуля, ти да не си братовчед на Дошо? Защото цепиш мрака като него. Хибридите били по ефективни от дизелите. КПД-то на дизеловите двигатели е над 50-60% докато при бензиновите 20-25%. Можеш да го провериш в гугал:). Камиони, яхти и автобуси са с дизелови агрегати, а не са бензин плюс ел.двигател нали? Може да им напишеш писми да ги светнеш,