Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
.jpg)
Преди около седмица се появиха първите снимки на новия суперавтомобил на италианците Faralli & Mazzanti (F&M), които познаваме от предишните им проекти - Antas V8 GT и Vulca S. Тогава за возилото се твърдеше, че ще приеме името Mugello, но от днешните изображения става ясно, че името му ще е Evantra.
Италианците казват, че автомобилът е създаден, за да бъде "уникален и ексклузивен". Конструиран е от материали като алуминий и карбон, а формите на екстериора могат да бъдат персонализирани според конкретното желание на клиента.
Evantra се задвижва от разположен в средата на шасито 3.5-литров, шестцилиндров, редови агрегат, който предлага две мощностни разновидности. Атмосферната версия генерира 403 к.с., а турбо-модификацията - 603 к.с.
По-мощната версия на тежащата едва 1200 килограма кола, е способна на ускорение от място до 100 км/час за 3.7 секунди.
Все още няма информация за цените на новата суперкола на Faralli & Mazzanti. Предишната информация твърдеше, че Evantra ще бъде произведена в само 5 бройки, който ще бъдат налични в средата на 2012 година.


0