.jpg)
Всеизвестен факт е, че повечето китайски автомобилни компании заемат и понякога дори копират едно към едно дизайна на европейски, японски или американски автомобили, които след това продават под собствената си марка.
Когато китайците откраднат дизайна на някой автомобил, настава голяма суматоха. От определена гледна точка обаче, утвърдените концерни са далеч по-големи имитатори...
Колите са масов продукт и за да се избият високите разходи по разработката и производството на даден модел нерядко се залага на така наречената „Стратегията на еднаквите части“. Всичко, което може да се използва повече от веднъж, влиза в максимален брой модели на даден концерн и дори в модели на други автомобилни компании. Когато един и същи автомобил се продава под две или повече марки на пазара, ефектът за производителя става още по-голям.
Вижте някои от по-популярните "модели близнаци" в галерията със снимки


0