IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално - Mercedes SL 2013

Новият SL е по-лек и по-ефективен от своя предшественик.

Официално - Mercedes SL 2013

След като вчера немския GermanCarForum наруши така нареченото ембарго на Mercedes и разпространи снимки от брошурата на модела, днес германския автомобилостроител представи SL 2013 официално.

Дизайнът на новия SL изглежда вълнуващ, но определено се забелязва силна приликата с новия SLK. В предишните поколения двата роудстъра бяха лесно различими, докато сега генетичния код си казва думата осезателно.

Това обаче съвсем не означава, че автомобилът не изглежда добре. Напротив, немците залагат на изпитана формула, тъй като SLK се прие изключително добре от търсачите на луксозни кабриолети, което означава, че подобна съдба очаква и новия SL.

Той впечатлява със мускулести, агресивни форми, които отпред се подчертават от масивната радиаторна решетка, челните светлини с LED технология и емблематичните за модела отвори в предните калници. В задната част пък личат нови светлини, които също разполагат с LED технология и задна броня с дифузер, в която е вградена двойната ауспухова система.

Също като при старото поколение на SL, новият модел разполага с твърд сгъваем покрив, който може да се оборудва с Magic Sky Control (панорамен покрив). Рамката на новия покрив обаче е изградена от магнезий, което го прави с около 6 килограма по-лек. Това може и да не звучи впечатляващо, но изиграва водеща роля при пътното поведение на возилото, тъй като центърът на тежестта сага е по-ниско.

За подобреното пътно поведение на возилото помага съществено и новото алуминиево шаси, което прави новият модел по-лек от предшественика си със 140 кг. Технологията на сглобките е позволила шасито да бъде по устойчиво на усуквания, което също означава по-добро пътно поведение при по-висока скорост. Намаленото тегло рефлектира и на разхода на гориво.

А той е само 6.8 л./100 километра, според информацията от Mercedes. Това потребление се отнася за базовия модел, който разчита на 3.5-литров V6 двигател, генериращ 306 к.с. и 370 Нм. С него новия SL ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди.

По-мощният вариант се задвижва от 4.7-литров V8 би-турбо двигател, доставящ 435 к.с. и 699 Нм. С него моделът ускорява от място до 100 км/час за 4.6 секунди. Тази версия се оборудва със старт/стоп система, благодарение на която потреблението на гориво е редуцирано с 8%, спрямо стария модел.

Освен по-лек и по-ефективен от своя предшественик, новият SL е и по-голям от него. Дължината е нараснала с 5 см, а широчината с 5.7 см. Тези оптимизации правят SL и по-комфортен от своя предшественик.

Сега в интериора има повече място, а от Mercedes твърдят, че той е станал още по-луксозен, благодарение на новите по-качествени материали. Иначе кабината е вдъхновена от SLS, като е оборудвана с нови седалки, с отразяваща слънчевите лъчи кожена тапицерия, елементи от истинско дърво, карбон или алуминий, а пасажерите разполага със системи, като: Airscarf (въздушен шал), Magic Vision Control, което е система за подобрена видимост при дъжд и лошо време и други.

Премиерата на модела ще се състои по време на Детройтския автомобилен салон, в началото на 2012 година.
 

Тагове: mercedes sl
0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    sinbad0 ( преди 12 години )
    Мерцедес продължават да се гаврят с "миналото" си........толкова ме е яд,като дете си мечтаех като порасна да спечеля достатъчно,за да мога един ден да си купя Мерцедес.Деня дойде,но последните 12 години желанието ми да притежавам кола от тази марка бе е сведено до НУЛА!!!От деня в който се събраха с Крайслер всичко се прецака.Това даде шанс на Ауди да стигне до нивото си на продажби,които постига в днешни дни.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Обективен ( преди 12 години )
    Новият SL е по-лек и по-ефективен от своя предшественик... и по-грозен, доста по-грозен!Поредният нов гъзайнер на Мерц си е направо за разстрел!
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    МЕРДЖА и БМВ СЕ надпреварват кой да направи по дрозни фарчета.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    Добре, и на мен не ми харесва дизайна, но какво се горещите, чичковците с многото пари, които в нормалните държави са точно тези над четиридесет, ще си го пазаруват.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Чичковски Мерцедес ( преди 12 години )
    Само такива чичковци като тоя рижавия на снимката карат на мерцедес 'спортните" коли :), а фаровете на това"спортно купе" са като аквариуми,какъв дизайн кви глупости. А тия мрежички до чичката дето кара, са за да си слага зеленчуците от пазара.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    nov ( преди 12 години )
    запазена е линията на сегашното поколение, но е опорочена от несъмнено по-ефективни, но невписващи се светлинни сектори. Видимо е редуцирано спортното илъчване и е наложена зрялост, но по един твърде ... немски и лишен и=от положителни емоции начин. Определено не таргетират мъже под 40.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    само един автомобил който ускори твоя пулс,може да спечели сърцето ти...
  • #8
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Поредния немски леген.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    The Fan ( преди 12 години )
    Екстериора не ми харесва, спрямо сегашния модел и то преди фейслифта. Винаги съм се прекланял пред SL серията на Мерцедес, но все си мисля че можеше да го направят с по агресивна визия. Но за всеки влак си има пътници, това че на мен не ми харесва не означава че няма да има други почитатели. Въпрос на вкус. ;)
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    гост ( преди 12 години )
    как може тези коли