IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW впряга електричеството

В Детройт Volkswagen ще представи нов електрически концепт и Jetta Hybrid.

VW впряга електричеството

На автомобилното изложение в Детройт, което отваря врати през януари 2012 година, Volkswagen планира да покаже концептуален електромобил.

“Чистият концепт”, както го нарича Volkswagen, няма да е обвързан с нито един от познатите серийни модели на германския производител.

Той ще притежава уникален дизайн, но все пак у него ще може да се разпознаят някои характерни черти от Beetle. Създателите му предполагат, че това ще му придаде “приятелско” излъчване ще може да се разпознава като член на фамилията. За да няма грешки, те подчертават, че това няма да е електрически  Beetle.

Германският автомобилен концерн ще използва Детройското изложение и за да представи Jetta Hybrid, с която ще се опита да конкурира Toyota Prius. За този модел се знае единствено, че ще бъде оборудван с 1,4-литров турбо-мотор.

Все още не са потвърдени детайлите за неговите технически характеристики.  Все пак е известно, че VW Jetta Hybrid ще се появи на пазара, през ноември 2012 година.

Тагове: vw jetta hybrid
0 от 500
  • #103
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само че на Тойота батериите не са тежки. На Приус батериите тежат 30 килограма и Приус е по-лек от БМВ 1-а серия. Лексус хибрида СУВ също е по-лек от БМВ дизел СУВ. Японците нямат проблеми с батериите, немците имат. Немците имат пробклеми с хибридите,затова ще взимат от тойота. Както пише.
  • #102
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не е вярно, споразумението е нач 1-ви декември, статията, която ползвам е тази,която ти посочи! И в нея ясно пише следното:http://***.caradvice.com.au/150256/toyota-australia-wants-bmw-diesel-power-for-corolla-and-camry/BMW and Toyota last week announced a new collaboration that would see the German car maker exchange its small-capacity diesel engines for access to the Japansese manufacturers hybrid knowledge. Тоест БМВ ще взимат хибридна технология от Тойота.
  • #101
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сега се надявам вече да вдяна какво ти говоря. А защо Тойота не си спира хибридите еми отговора е същия по-който БМВ ги спира тежки батерии и за това искат технология за батерии, обаче явно и Тойота иска по-добри батерии щом като става въпрос за нова разработка, като база явно ще ползват настоящите разработки на батериите на Тойота и ще търсят да надградят и да ги подобрят. Това стана ясно от всичките стаии, само ти не можа да го разбереш още.
  • #100
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А какво стана сега? ЦИТАТ:"НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ МИНАЛАТА СЕДМИЦА:" втори цитат: "Last Weeek ,защото споразумението е от 1-ви декември" ТАка : а сега превода БМВ и Тойота миналата седмица обяви ново сътрудничество... така това е по повод статията която ти даде пъво като линк от 27 декември. В тази статия пише че БМВ и Тойота ще си сътрудничат едните с дизелови двигатели а другите с хибридна технология. Нищо конкретно А в новата статия пише вече конкретно какви дизели а технологията е в батериите.
  • #99
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А защо Лексус не си спират хибридите и защо не са толкова тежки? и защо се купуват? Защото могат да ги правят както трябва .Това е въпроса, затова БМВ се натиска да е с Тойота. То като вица с българските часовници Правец. Питали един, дето носел такъв часовник с два куфара за батериите- Как е хубав ли е часовникаИ той вика- абе много е хубав,само куфарите ми ***.ат майката :)) така и с немските хибриди :))
  • #98
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти си много глупав. Last Weeek ,защото споразумението е от 1-ви декември., а статията е на 7-ми. Много ясно пише, че БМВ ще взимат хибридната техника на Тойота.
  • #97
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    НАли ти казах защо ги спират бе *** то си пише и да четеш ли не можеш. Заради високото тегло. От къде идва високото тегло? От батериите, затова и разработват батерии, сега като ти го написах втори път се надявам да го разбереш а не след 10 минути пак да дадеш същия линк за хибридите на БМВ и пак да ти обяснявам и след 10 минути ти пак да ми го пращаш. Няма смисъл.
  • #96
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е ДА ДЕ ТИ СИ *** И НЕ РАЗБИРАШ АНГЛИЙСКИ САМО НЕ РАЗБРАХ ЗАЩО КОПВАШ ТЕКСТА КЪДЕТО ПИШЕ ПРЕЗ ПОСЛЕДНАТА СЕДМИЦА А КАЗВАШ ЧЕ НИКАДЕ НЕ ГО ПИШЕЛО: "last week" означава точно това. През изминалата седмица, тоест минала е една седмица. Тоест преди седмица са казали нещо си. СЕГА обаче го конкретизират. ААААА да бе ти освен *** и не разбираш английски, само не разбрах като не разбираш какво даваш като факт, защо и спориш какво пише като очевидно не знаеш? Е да де ти беше *** и затова.
  • #95
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    БМВ се натискат да взимат хибриди от Тойота. Защото хибридите им са плачевни и ги спират от производство:А ето колко имат хибриди БМВ:http://***.automedia.bg/news/article_14238.html
  • #94
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Янис Зику ( преди 14 години )
    Разбрал го е той ама не му се иска да признае. Въпреки че не е много умен щом като си мисли че като повтаря хибридна система петдесет пъти никой няма да обърне внимание на подробностите под думата. Иначе на въпроса дали са им добри дизелите, щом като с нетърпение чакат дизелите на БМВ, означава че поне тези на БМВ са по-добри от тяхните. Поне такъв вкус оставя това шевство.