IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Avensis на Toyota

Идва в Европа в началото на 2012 година.

Новият Avensis на Toyota


Обновеният Avensis, който беше представен тази година във Франкфурт, ще стъпи на пазара в Европа в началото на 2012 година.

Автомобилът, както вече знаете, запазва пропорциите си, но получава нов, по-агресивен стил. Освен това обновеният Avensis има по-икономичен 2.0-литров дизелов двигател и намалени нива на шума. Както и досега, моделът е наличен във версии седан и комби.

Двете разновидности имат променена предница, вследствие на което дължината се е увеличила несъществено. Радиаторната решетка има три, вместо две напречни ребра, а въздушния отвор под нея се спуска надолу, под формата на трапец. Встрани от него са фаровете за мъгла, а светлините, които се разпростират към едрите калници създават впечатление, че колата е по-широка. Седанът се е сдобил и с нова задна част. Променени са бронята, лайсната и стоповете, които също разполагат с LED технология.

Ревизирани са също така окачването и кормилната уредба, а благодарение на промените в шумоизолацията и въздушните отвори, е намалено нивото на шум в купето.

Под капака на Avensis ще се поставят два бензинови и три дизелови двигателя.

2.0-литровият дизелов 2.0 D-4D е преработен. Сега той генерира 124 к.с. и демонстрира средно потребление на гориво от 4.5 л. /100 км. при седана и 4.6 л. /100 км. при комбито.

Налични са и 2.2-литровия D-4D с мощност 150 к.с., 2.2-литровия D-CAT със 177 к.с., 1.6-литровия бензинов със 132 к.с. и 1.8-литровия бензинов двигател със 147 конски сили.

Всички двигатели предават мощността си посредством шест степенна механична скоростна кутия. Дизеловият, развиващ 150 к.с. може де се съчетае с шест степенна автоматична трансмисия. CVT трансмисия се предлага за бензиновия със 147 конски сили. Новост е автоматичното задействане на спирачката, когато водачът изключва запалването.

Нивата на оборудване са три: Avensis, Life и Executive. В базовата версия има седем въздушни възглавници, 16-цолови стоманени джанти, електрически предни стъкла, климатик и радио CD с USB порт.

2.2 D-4D е „обута“ със 17-инчови алуминиеви джанти и има стандартно новата информационно-развлекателна система с 6.1-инчов сензорен екран Toyota Touch, камера за задно виждане, клматроник, фарове за мъгла, круиз контрол, автоматични светлини и чистачки и електрически сгъваеми огледала.

На ниво Executive материалите в обзавеждането добиват все по-изтънчен и ексклузивен вид. Новата инфо-развлекателна система Toyota Touch е една от най-интересните придобивки. Като опция нейните функции може да бъдат увеличени с навигация,  информация за трафика, предупреждение за скоростта, Bluetooth и телефон. В зависимост от поддръжката на интеренет  системата осигурява достъп до Google, като резултатите от търсенето се прехвърлят в навигационната система. Налична е функция за изпращане и получаване на SMS съобщения и опция за информация на цените на горивата, времето и свободните места за паркиране. В допълнение, има приложение за Facebook. Touch & Go Plus е още една стъпка нагоре и предоставя гласов контрол, изчисление на времето за пътуване и др. опции.

Цените на Avensis в Европа ще се запазят на досега познатите нива, като ще започват от €22 700.

0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 15 rate down comment
    до фалшивия doc ( преди 14 години )
    Не са сънували понеже хора у нас карат немски премиуми с екстри каквито ще има тази трошьота след 10 години и защото колите на тези "завистливи хора" струват колкото 5 нови авенсиса накуп... Наистина да те хване яд че не караш толкова "хубава" и "модерна" кола...
  • #19
    14 rate up comment 5 rate down comment
    KK ( преди 14 години )
    напънала се жабата/Хюндай/ и на нея да подковават крачето.как ще правите сравнение на тойотките с клюндаите,бе?Въобще карали ли сте тойота,за да давате мнение?.Имам 3 нови и съм доволен-за парите си качеството е хубаво,обслужването не е скъпо-с едната вече направих 54000 км за 2,6 г.
  • #18
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Как ще сравнявате Хюндай с тази японска пашмага. Сравнете я Хюндай i40 няма място където този леген Авенсис да се доближи до перфектния Хюндай.
  • #17
    15 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    Prekrasen avtomobil-korav i nadegden,pulen s ekstri za kakvito peizanite v BG ne sa i sunuvali
  • #16
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Ами ела да се запознаем и да видим какъв съм :) 100 човека - 100 мнения. Всъщност прати приятелката си. Може да дойде с още поне 10 нейни приятелки, да сме по-обективни. Чакам :)
  • #15
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трифорс, сигурен съм, че ти си грозен!
  • #14
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    IT, като те гледам, май и "невиждаш" какво натискаш на клавиатурата. Но за част от написаното, мога да се съглася :) Не са пълен ***, просто в България сервизите са под нулата. Щом ги продават и в Германия, значи поне малко стават. Просто трябва в България да ги забранят със закон и всичко ще е наред!По темата - колата е грозна, да. Авенсис от 98-*** е къде-къде по-красив!
  • #13
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до IT ( преди 14 години )
    Хубави коли правят Хюндай спор няма ама отворко замисли се от кого взимат мотори?ДА имат и свои разработки, но ползват и мотори на Мицубиши.
  • #12
    12 rate up comment 18 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Същата горозотия като старата !!! :)))) невиждам как тази радиоактивна самурайска пумия може да съперничи на моделите от Хюндай-КИА :)) Корейците не само задминаха Самураите ами ги закопаха в земята !!! :)) толкова са жалки и грозни тия тойто сега прибягват до двигатели на БМВ за да вдигнат *** си имидж ама с тоя урудлив дизайн тия пластмасови химически *** до никаде няма да стигнат :)))
  • #11
    10 rate up comment 7 rate down comment
    TUV ( преди 14 години )
    http://***.vdtuev.de/presse/pm/tuv-report-2012-jedes-funfte-fahrzeug-hat-erhebliche-maengel