IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Q6 на Audi срещу Х6 на BMW

Audi подготвя конкурент на BMW X6, но не е изключена появата и на съперник на „баварската“ X4-ка.

Q6 на Audi срещу Х6 на BMW


Шеф на дизайнерът на Audi Валтер де Силва потвърди, че Audi е готов с планирания съперник на X6. Той обаче отказа да каже кога ще се появи този модел.

Според информацията Audi Q6 е спортен кросоувър със скосен покрив - SAC (Sports Activity Coupe), заемащ нишата между Q7 и Q5, който ще има задачата да отнеме съществен дял от клиентите на популярния BMW X6.

Целта на Audi е да изпревари по продажби немския си конкурент BMW и да се заеме лидерската позиция в премиум класа. (SAC модел готви и Mercedes)

BMW X6, който използва платформата на X5, се появи през 2008 година и надмина очакванията на марката, изигравайки съществена роля за увеличаването на продажбите й в сегмента на премиум SUV-автомобилите.

Данните от пазарните проучвания на JATO Dynamics показват, че след първите девет месеца X5 е най-продаваният от ексклузивните SUV-та в Европа, а X6 е на пето място (виж долу).

Дe Силва намекна, че предстои Audi да реши, дали да добави и по-малък SUV към гамата си. Той вероятно ще приеме името Q4, като размерите му ще бъдат близки до тези на Q5 и Q3.

Audi Q4 ще има задачата да конкурира BMW X4 - моделът, който предстои да бъде лансиран от BMW, както твърди главният изпълнителен директор на марката Норберт Райтхофер. Продажбите на Х4 трябва да започнат през 2014 г.

Лидери в SUV сегмента

Най-продаваните премиум SUV автомобили в Европа след първите 9 месеца на 2011 година (втората цифра отразява промяната в проценти, спрямо същия период на 2010 г.)

1. BMW X5 - 19,849 продажби (-5%)

2. Land Rover Range Rover Sport - 13,179 продажби (-10%)

3. Porsche Cayenne - 13,018 продажби (+51%)

4. Mercedes M Сlass - 12,865 продажби (-14%)

5. BMW X6 - 10,889 продажби (-15%)

6. Audi Q7 - 10,314 продажби (+22%)

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    ЗА мен Х6 винаги е било едно не особено функционално МПС обаче има страхотен дизайн.Това няма да го крия и да си кривя душата.Нима смешниците от ВАГ смятат, че с тая бременна А3 ще са конглокенция на Х6?*** може и да мислят те са си смешници.Смешни са, и че ще се хвърлят в битка за пазарен дял когато модела на конглокенцията е изживял значителна част от живота си на конвейерите.*** VAG!
  • #23
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Едно време клиентите се насищаха на даден модел за 7-8 г., толкова беше минималният производствен цикъл на модел, днес разглезените консуматори искат нов модел през 3-4 години, което води до много по-некачествени(модел се разработва средно 6 г.) и много по-скъпи продукти.
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    ;) ( преди 14 години )
    Еййй аман от капацитети ! Минусите означават едно което е нормално за модели над 4г,за Х5 -5% а за Х6 -15% като виждам по улиците колко Х6, Х5 и МL се движат за разлика от конкyрентите им Q7 Cayenne и тн. само по себеси не означава нищо просто пазара се е наситил ! Вече трябва нов модел това е!
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    A minusite sled cifrite kakvo ti go oriat. Che minalata godina sa prodali po ech. Toest zapochva otliv na klienti. Kogato zaigraiat minusite triabva da se pritesniavash a na pliusovete da se radvash.
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами именно за цифрите говоря - капанче за консуматори, които не знаят какво искат. Съвременния потребител лесно се лъже :) Кажеш му "Тоя джип е най-добрия джип на магистрала" и той ахка и охка и не му идва на акъла че му пробутват желязно дърво или дървено желязо както искаш го разбирай.
  • #19
    7 rate up comment 5 rate down comment
    ;) ( преди 14 години )
    Ами те цифрите за тези който поне могат да смятат ;) Х5 19 849 + Х6 10 889 = 30 738 SUV за какво говорим ? а това са Q7 + Cayenne + 1/2 M Class !
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    БМВ х5 бил с най-добро поведение на пътя. Това ли се търси у един джип? Добре е на пътя в сравнение с други джипове, но една петица на БМВ с х-драйв направо ще му скъса ***. кю7 също стои добре на пътя, ама ако го хване А6 куатро на пътя нали знаете какво става? Това са напълно безмислени СУВ-ове.
  • #17
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Порше кайен, рейндж роувър и мерцедес(всички техни СУВ) са десет пъти по-добри предложения по няколко прости причини: Имат демултипликатор(бързи-бавни), блокаж на до два диференциала и разкачване на ролбарите на ходовата част.Жалките машини на бмв и ауди не само че нямат демултипл., но и са направени високооборотни което за оффроуд е пълен абсурд и направо им разказва играта :)
  • #16
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Infiniti FX forever!
  • #15
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Да прочетох го, а ти тълкуваш ли го правилно? Не става въпрос, дали БМВ са продали повече от еквивалента на Ауди, а че този модел се продава много добре, дори е надминал предварителните очакванията!Разликата е тънка но съществена!